Марина
Art director, помічник керівника, адміністратор
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/2978998/
Опыт работы
PR \ Event manager
с 05.2025 по наст. время
(8 месяцев)
Archotel Avenue, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Участь у підготовці до відкриття готелю в Аркадії: розробка PR- і маркетингової стратегії, формування бренд-позиціонування.
• Створення та ведення бази ЗМІ (Одеса, Львів, Дніпро); підготовка інформаційних матеріалів, супровід публікацій.
• Брендування продукції: розробка концепцій, підбір форматів, координація дизайну та виробництва брендованих товарів (мерч, подарунки, сувеніри)
• Робота з блогерами та лідерами думок: пошук, комунікація, підготовка пропозицій щодо співпраці, супровід інтеграцій.
• Розвиток партнерств із брендами, митцями та локальними бізнесами:
• Savory (товари для тварин), Наталі Болгар (модний показ), Kрайна (офіційний водний партнер), флористичні студії CVIT і ProKvit, Антон Логов (арт-інсталяції), Хустина (етноаксесуари), Malevich (косметика), Езілія (сумки), Сова (украшения), Diesel (одяг), Чудо Острів (дитячі товари), Лапки (зоотовари), а також локальні ЖК, ТРЦ, сервісні компанії.
• Розробка пакетних пропозицій: весільні, святкові, SPA-пакети, спеціальні комплексні формати.
• Планування та координація зовнішньої реклами в Одесі, Києві, Львові та Дніпрі: білборди, сітілайти, digital-екрани, реклама в Укрзалізниці, ЖК та ТРЦ.
• Організація івентів «під ключ»: концепція, сценарій, підбір партнерів, координація підрядників, контроль реалізації.
• Арт-директорська функція: створення креативної концепції подій, візуального стилю, сценографії, музичного та емоційного наповнення; забезпечення цілісності брендової естетики.
• Робота з артистами: підбір і супровід співаків, ведучих, музикантів, перформерів;
• Координація підрядників: ведення комунікації, узгодження умов співпраці, контроль виконання завдань.
• Підготовка договорів, технічних райдерів, таймінгів, чек-листів для підрядників та артистів.
• Створення візуальних і контентних рішень: фотозони, концепції контенту та ін.
• Аналіз конкурентного середовища у готельному сегменті; підготовка пропозицій щодо посилення позиціонування.
• Внутрішня комунікація з командою; ініціація та впровадження покращень у робочих процесах.
Помічник керівника
с 09.2024 по 11.2024
(3 месяца)
Добрыня, SPA-комплекс, Одесса (Готельно-ресторанний бізнес)
-Вирішення організаційних питань
-Координація роботи підрозділу Spa направлення
-Впровадження нових напрямків у роботу спа комплексу
-Організація та підтримка порядку в робочих процесах відділу
- Участь у пошуку, проведені співбесід та наймі співробітників
-Планування зустрічей та їх координація
-Виконання розпоряджень керівника, як особистого характеру, так і стосовно бізнес процесів
-Взаємодія та налагодження роботи з підрозділами в середині компанії
Art director/ керівник
с 12.2018 по 09.2024
(5 лет 10 месяцев)
Kadorr Group, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)
* Підготовка та проведення корпоративних та приватних заходів (ДР, майстер класи, шоу програми як для приватних осіб, так і корпоративного сегменту)
*взаємодія з внутрішніми департаментами компанії з організації заходів;
*підготовка та координація розважальних заходів компанії Kadorr Group (відкриття ДЦ та магазину AMADOR)
*складання плану, таймінгу, кошторису заходів;
*Пошук, залучення та проведення переговорів з підрядниками;
планування кожного заходу в деталях
*Відкриття та координація роботи дитячого центру AMADOR (розробка проекту відкриття дитячого центру, написання бізнес-плану)
*керування роботи менеджерів з прийняття банкетів (підбір актуальних програм, майстер класів, шоу програм для дітей, введення бази клієнтів)
*робота з персоналом (табелювання, вирішення потокових питань тощо)
*керування адміністраторами (складання плану роботи адміністраторів, підтримання стандартів компанії при роботі з батьками та дітьми)
PR/event manager/заступник директора
с 10.2018 по 12.2018
(3 месяца)
SkyPark, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)
*організація заходів;
*контроль роботи Smm, копірайтера з ведення соціальних мереж;
залучення та робота з партнерами, підрядниками;
*робота з дизайнером та поліграфією;
*створення афіш, тематики фотозон, декор заходів;
*організація міського турніру з Beyblade серед дітей;
*друк фотопринтів для тортів;
*створення фото/відео відгуків від відвідувачів;
*організація та проведення кубка Одеси та Одеськ.обл. по черлідінгу;
*організація та підготовка корпоративного заходу Dodgeball
*робота зі ЗМІ;
*заступник директора з роботи персонала
Event-manager, HR manager, керівник відділу продажу
с 03.2018 по 09.2018
(7 месяцев)
Весільне агентство "Мендельсон та сини", MARE EVENT GROUP, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)
- Побудова та підтримка відносин з Клієнтами та партнерами;
- Проведення івентів (у ролі організатора, координатора, відповідального проведення івента);
- Складання кошторисів, сценаріїв та концепцій;
- Допомога Клієнтам на етапі підбору івент-фахівців;
- Присутність на заході протягом усього дня;
- Заповнення документації щодо проектів;
- Виконання регулярних завдань та доручень керівництва;
- Ведення CRM;
- Залучення нових клієнтів;
- Проведення співбесід та найм на роботу співробітників;
- Адаптація нових працівників;
- Розрахунок KPI для працівників.
Досвід проведення заходів:
-організація та координація відкриття магазину японського бренду USUPSO;
-координація щорічного корпоративного заходу Renault Trucks, рекламного холдингу Megapolis;
-партнерська участь у рамках OFD-Odessa fashion day та КМБ-клуб молодих бізнесменів;
-Організація та координація приватних заходів;
Менеджер з продажу
с 08.2016 по 03.2018
(1 год 8 месяцев)
Фітнес клуб Вертикаль, Одеса (Краса, фітнес, спорт)
- Виконання планових показників із продажу клубних карток,
- проведення презентацій фітнес-клубу
- прийом вхідних дзвінків, вихідні дзвінки
- робота з клієнтами щодо продовження клубного членства,
- укладання договорів,
- ведення корпоративної звітності
- сервісний супровід клієнтів (запис на фітнес тестування, процедури масажу, продаж персональних тренувань тощо)
- участь в організації та проведенні щорічного фітнес фестивалю Бенефіт
Вчитель-логопед
с 09.2010 по 09.2012
(2 года)
Приморська районна адміністрація Одеської міської ради., Одеса (Освіта, наука)
- робота спрямована на корекцію відхилень у розвитку в учнів.
- Обстеження учнів, визначення структури та ступінь виразності наявного в них дефекту.
- Комплектація групи для занять з урахуванням психофізичного стану учнів.
- Індивідуальна та групова робота з учнями щодо усунення вад мовлення
- Постановка та автоматизація звуків.
- Робота з усунення дислексії та дисграфії у дітей молодшого шкільного віку.
- ведення звітності
- відвідування щомісячних зборів вчителів логопедів приморського району з обміну досвідом
Завідувач фельдшерсько-акушерського пункту
с 04.2004 по 09.2004
(6 месяцев)
Фельдшерсько-акушерський пункт, . Розкішне Ширяївського району (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Надання першої медичної допомоги
- поточна робота з документацією на фельдшерсько-акушерському пункті
- здійснення амбулаторного прийому та обслуговування хворих на дому;
- своєчасне направлення хворих на консультацію до найближчого лікувально-профілактичного закладу (центральну районну лікарню);
- здійсненням медичного контролю за розвитком та здоров'ям дітей (профілактика та лікування педикульозу, проведення щеплення тощо)
- за затвердженим планом проведення санітарно-протиепідемічної та санітарно-освітньої роботи.
- видача довідок, епікризів
Фітнес інструктор
с 09.2002 по 08.2003
(1 год)
ТЗ Олімпик, Одеса (Краса, фітнес, спорт)
- Проведення групових тренувань
- Введення бази кліентів
Образование
Південноукраїнський Національний Університет ім. К. Д. Ушинського
Магістр педагогічної освіти, педагог педагогіки та психології, Одеса
Высшее, с 2009 по 2010 (1 год)
Південноукраїнський Національний Університет ім. К. Д. Ушинського
Дошкільна освіта. Вихователь, логопед-дефектолог, Одеса
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Одеське обласне базове медичне училище
Лікувальна справа. Фельдшер, Одеса
Среднее специальное, с 2001 по 2004 (3 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Курси лікувально-оздоровчого масажу, підприємство "Медікон".
2003
Авторський тренінг із продажу "Технологія продажу від А до Я" Ю. Лобузова
10-11 сентября 2016
"Формування початкових мовних навичок, мови у дітей, що не говорять: з аутизмом; сенсорною, моторною та сенсомоторною алалією; З
27-30 октября 2016
Курс навчальних семінарів "Технологія продажу фітнес послуг" М. Князєва
с 2016-2017
Продавати не дратуючи. Як побудувати ефективні комунікації співробітника фітнес-клубу із клієнтом. Світлана Бірючинська
Бенефіт 2017
Маркетинг подій: як організувати події, здатні привести в клуб нових клієнтів і зробити його популярним. М. Торопова
Бенефит 2017
Переконуй! Впливай! Продавай! як говорити з клієнтом однією мовою. Ю. Лобузова
Бенефит 2017
Как грамотно спланировать работу и извлечь максимальную прибыль от фитнес-департамента. Марина Торопова
Бенефит 2017
In:marketing conference Конференция по комплексной рекламе в интернете, как для новичков, так и тех, кто уже имеет мин. опыт
март 2018
Lightning Talks:Event managers/ Как организовать качественный и успешный ивент, работа ивент менеджера в разных сферах
2018
Цикл зустрічей HR Talks: Коучинг/ Побудова кар'єри за допомогою кар'єрного коучингу
2018
Як наймати людей до себе у команду? /Створення правильного профілю кандидата
2018
Анатомія бізнесу/ Ефективні інструменти маркетингу та продажів
2018
Ви чи Хаос: професійне планування для регулярного менеджменту А. Фрідман
2018
Дія. Цифрова освіта
1 день, есть сертификат
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- CRM
- Бітрікс24
- Організаторські здібності
- Ведення соціальних мереж
- B52
- Цифрова грамотність
- IP-телефонія
- IP (Internet Protocol)
- Телефонія
- Координація заходів
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Особисті якості:
- Вважаю за краще працювати на результат - вмію починати та завершувати справи, швидко приймаю рішення.
-Лідерські якості (У період навчання обіймала посаду старости, полягала у студентській раді факультету)
- Вміння правильно формулювати та доносити необхідну інформацію (маю досвід спілкування та роботи з дітьми, а також досить легко знаходжу спільну мову з батьками).
Веду здоровий спосіб життя.
Наявність закордонного паспорта, прав водія категорії В, автомобіля
Волонтерська діяльність:
-захід "Фестиваль ідей"- impact Hub
- Семінар "Ви або Хаос: професійне планування для регулярного менеджменту" А. Фрідман-компанія VEDA.