Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 23 апреля 2024 PRO

Andrii

Support manager, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
31 год
Город проживания:
Ивано-Франковск
Готов работать:
Ивано-Франковск, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Молодший фахівець відділу ДБО,департамент ІТ

с 09.2023 по наст. время (7 месяцев)
Ідея Банк, Івано-Франківськ (IT)

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

с 08.2018 по 08.2023 (5 лет)
Idea Bank (Getin Holding S.A. group), Івано-Франківськ (Фінанси, банки, страхування)

•• якісне спілкування та обслуговування клієнтів для забезпечення їх позитивного досвіду;
• розглядати вхідні звернення клієнтів;
• надавати запити на підтримку в різні відділи, якщо питання не входить до вашої компетенції.

Менеджер по роботі з клієнтами

с 08.2017 по 12.2017 (4 месяца)
PRAVEX BANK Official (INTESA SANPAOLO GROUP), Київ (Фінанси, банки, страхування)

•Активне залучення Клієнтів фізичних та юридичних осіб на обслуговування по всім банківським продуктам/послугам (кредитування, депозити, РКО та ін.), які пропонує Банк. Виконання плану продажів банківських послуг.
•Підтримка високих стандартів якості при обслуговуванні Клієнтів Банку.
•Вибудовування плідної комунікації з іншими структурними підрозділами Банку з метою досягнення максимальної синергії продажів у всіх напрямках банківської діяльності та досягнення високої якості осервісу.
•Використання усіх доступних можливостей перехресних продажів існуючим Клієнтам.
•Здійснення активних дій по забезпеченню повернення заборгованості по кредитним операціям фізичних осіб.
•В разі необхідності, забезпечення ефективних рішень спірних питань, які виникають в роботі з Клієнтами.

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

с 10.2016 по 07.2017 (9 месяцев)
Kyivstar Business Hub, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Працював на загальній лінії ,та на вихідій.
Після місяця роботи, отримав підвищення та став спеціалістом на виділеному проекті.
На даний момент виконую обов'язки замісника керівника групи.
В мої обов'язки входить:
Телефонна консультація клієнтів по продуктам компанії
•Пошук і пропозиція оптимальних рішень для клієнта.
•Робота з базами даних, оперативне реагування на запити, пошук інформації, формулювання необхідної відповіді.
• Виконання звітів та поручень керівника групи.
•Контроль за виконанням дисциплінарних стандартів групи у Львові
•Проведення аналізу та роботу над помилками з операторами після прослуховування дзвінків

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

с 12.2015 по 09.2016 (9 месяцев)
ARCE Contact center, Львів (Телекомунікації, зв'язок)

Працювала оператором на проекті "Воля"
А також оператор технічної підтримки проекту Oll.tv

Образование

Тернопільський Національний Економічний Університет

Фінансів,фінанси в системі митних органів, Тернопіль
Высшее, с 2010 по 2015 (5 лет)

Дополнительная информация

Додаткова інформація:
Мови: українська - рідна; російська - вільно; англійська-початківець;
Навички: Навички роботи з комп'ютером. Впевнений користувач MSOffice (Word, Excel, Access, PowerPoint); навички роботи з Інтернет (MSExplorer, MozillaFirefox, Opera, GoogleChrome); Знання офісної оргтехніки: (сканер, принтер); Вміння водити автомобіль (наявність водійського посвідчення)
Сильні сторони: комунікабельність, вміння тверезо оцінити ситуацію, швидка адаптація до будь-якої ситуації.
Інтереси, хобі:спорт

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: