Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Ярослава

PR-менеджер, прес-секретар, координатор проектів, 20 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер (управитель) зі зв’язків з громадськістю

с 03.2018 по наст. время (6 лет 6 месяцев)
Лікарня ізраїльської онкології Lisod, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Побудова успішного HR-брендингу компанії на ринку.
Розробка, менеджмент і аналіз ефективності проектів у сфері HR-Branding.
Реалізація заходів з управління іміджем компанії, формування репутації.
Аналіз і оцінка ефективності реалізованих проектів HR.
Підготовка і розміщення статей, прес-релізів, новин, інтерв'ю тощо про діяльність Компанії у ЗМІ.
Управління корпоративними комунікаціями в регіонах присутності холдингу.
Ведення перемовин та укладення договорів із телебаченням та радіо щодо участі лікарів у прямих ефірах.
Підготовка спікерів до прямих ефірів, їх супровід.
Ведення сайту та сторінки у ФБ.
Контроль їх наповнення.
Організація всеукраїнських та міжнародних медичних конференцій.

Керівник прес-служби

с 10.2016 по 04.2017 (6 месяцев)
Київський національний академічний театр оперети, Киев (Шоу-бізнес, мистецтво, культура)

Участь у формуванні репертуару театрально-видовищного підприємства.
Підбір необхідного літературного та іконографічного матеріалу.
Редагування текстів і лібреттотворів, прийнятих до постановки.
Редагування всіх рекламних видань і контроль за їх виходом.
Здійснення зв’язку із пресою.
Організація та проведення прес-конференцій.
Написання статей про діяльність театру, їх розміщення в засобах масової інформації.
Співпраця з радіо та телебаченням.

В.о. завідувача сектору комунікацій

с 05.2015 по 04.2016 (11 месяцев)
Броварська обласна державна податкова інспекція Головного управління ДФС у Київській області, Бровары (Державні організації)

Організація та проведення семінарів, прес-конференцій, круглих столів, зустрічей керівництва з представниками бізнес-кіл та платниками податків
Організація та проведення відкритих дверей для школярів, уроків податкової культури в навчальних закладах, проведення різноманітних конкурсів серед школярів на податкову тематику тощо.
Супровід керівництва під час зустрічей, освітлення інформації на сайті ГУ ДФС та сайтах органів місцевого самоврядування
Ведення щотижневих та щомісячних звітів щодо діяльності сектору
Написання прес-релізів. Написання іміджевих статей
Заповнення сайту
Співпраця зі ЗМІ
Співпраця з органами місцевого самоврядування.

Шеф- редактор

с 01.2013 по 04.2015 (2 года 3 месяца)
Всеукраїнський суспільно-політичний журнал «Оксамит», Киев (ЗМІ, медіа)

Організація роботи журналу з «нуля»
Розробка бізнес-плану просування нового видання
Ведення переговорів та заключення договорів із партнерами та рекламодавцями.
Організація роботи менеджерів з реклами, проведення тренінгів. Контроль за виконанням планів
Організація роботи менеджерів із реклами під час виставок
Налагодження контактів та співпраця з посольствами, міністерствами,облдержадміністраціями та меріями міст України
Контроль і організація виробничого процесу відповідно до термінів і планів номерів видань:
- Допомога журналістам у пошуку необхідної інформації, ділових контактів.
- Контроль за своєчасною здачею матеріалів штатних та позаштатних журналістів.
Написання статей
Коректура
Організація та проведення презентації журналу:
Розробка концепції заходу
Пошук та залучення партнерів, спонсорів, артистів.
Підготовка прес-релізів, флаєрів тощо для висвітлення майбутнього заходу.

Координатор проекту співпраці з банківськими установами. Управитель зі звязків із громадськістю:

с 10.2011 по 10.2013 (2 года)
ТОВ Редакція газети “Все про бухгалтерський облік”, Киев (ЗМІ, медіа)

Співпраця зі ЗМІ, написання PR-статей, організація та проведення різного роду заходів.
Координатор проекту:
Розробка стратегії розвитку проекту.
Налагодження контактів з банківськими установами.
Створення бази даних.
Ведення переговорів щодо співпраці з керівниками банків.
Заключення договорів.
Контроль над своєчасним надходженням рекламних матеріалів до головних офісів банків та регіональних відділень.
Зустрічі та налагодження контактів із керівниками відділень банків-партнерів.Участь у проектах та заходах, ініційованих банківськими установами.

Головний редактор

с 09.2009 по 10.2011 (2 года 1 месяц)
Обласне інформаційно-аналітичне видання «Замок Володарів», Житомир (ЗМІ, медіа)

Налагодження роботи редакції газети «з нуля» : пошук та підбір персоналу, проведення семінарів та тренінгів для рекламних агентів; організація роботи журналістів (штатних та позаштатних);
Відкриття філіалів у районних центрах Житомирської області – підбір персоналу, організація робочого процесу, контроль над його виконанням.
Розробка системи мотивації співробітників, розробка і впровадження посадових інструкцій, правил трудового внутрішнього розпорядку, розробка і впровадження положень по роботі з персоналом, кодексу корпоративної культури, кадрової політики, атестація, розробка і проведення тестувань, розробка і ведення системи кадрового обліку.
Формування штатного розкладу, табелювання робочого часу співробітників. Оцінка ефективності роботи персоналу.
Первинний бухгалтерський облік (рахунки, накладні, податкові накладні, платіжні доручення).
Робота з місцевими органами влади.
Організація контактів зі всіма віддаленими партнерами
Контроль і організація виробничого процесу відповідно до термінів і планів номерів газети:
- Допомога журналістам у пошуку необхідної інформації, ділових контактів.
- Контроль за своєчасною здачею матеріалів штатних та позаштатних журналістів.
- Організація внесення правок у макет, контроль за оголошеннями, привітаннями, подяками та іншими допоміжними текстами.
- Взаємодія з рекламним відділом (розподіл рекламних смуг, розміщення адрес в адресній книзі і т.д.).
- Створення сітки номера відповідно до плану і заявки рекламного відділу.
- Організація отримання всіма партнерами номерів, що вийшли.
- Контроль над поповненням архівів фотозображень, організація і забезпечення доступу до нього членів редакції.

Дополнительная информация

Маю досвід у організації та проведенні різного роду заходів "під ключ"-конференцій, круглих столів, семінарів, тренінгів.
Організація та проведення різного роду заходів (дні народження, професійні свята, весілля, промоакцій в торгових центрах, великомасштабних заходів тощо), написання ексклюзивного сценарію до кожного з них.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: