Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 16 декабря 2023 PRO

Nadiia

Manager, управляющий, менеджер по продажам, 30 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
44 года
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Enumerator of project ( Information Management suport for Ukraine situation resp

с 08.2022 по 01.2023 (5 месяцев)
ACTED, Інші країни (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

-Збір інформації про потреби та вимоги біженців с
Україна (проведено інтерв'ю в центрах колективного розміщення, гуманітарних центрах);
-Пошук місць для розміщення біженців;
-Встановлення контактів з власниками місць розміщення біженців у Констанці та околицях;
- Організація фокус-груп;
- Навчання з підтримки біженців.

Hotel Manager

с 09.2020 по 04.2022 (1 год 7 месяцев)
KADORR Hotel Resort and Spa, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

- Успішне управління командою
- Виконання плану продажів;
- Відстеження дебіторської заборгованості;
- Переговори та ділове листування, зустрічі;
- Відстеження виконання замовником договірних зобов'язань
- Контроль і підвищення рівня обслуговування;
- Просування конференц-сервісів;
- Збереження та збільшення продажів існуючих клієнтів: переговори;
- Укладання договорів, виставлення рахунків, контроль платежів;
-Реалізація затверджених маркетингових заходів;
- Участь у виставках;
- Формування звітності.

Sales manager

с 04.2017 по 09.2020 (3 года 5 месяцев)
KADORR Hotel Resort and Spa, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

- пошук і залучення клієнтів;
- Ведення та розвиток клієнтської бази;
- Робота з онлайн-платформами;
- Активний пошук і залучення нових клієнтів (корпоративних, ТА);
- Утримання та збільшення продажів існуючих клієнтів:
- Переговори, визначення відсотка знижок;
- Укладання договорів, виставлення рахунків, контроль платежів;
- Контроль за якістю обслуговування споживачів відповідно
з класом готелю.

Manager of foreign trade

с 07.2016 по 03.2017 (8 месяцев)
TELLUS, Одеса (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

- угоди зі спеціалізованими міжнародними фондами;
- організація зустрічей та конференцій;
- товарообіг і господарська частина;
- здійснення затверджених маркетингових заходів;
- контроль та облік товарно-матеріальних цінностей.

Директор салону

с 01.2016 по 07.2016 (6 месяцев)
MARAMAX, Одеса (Краса, фітнес, спорт)

- Аналіз результатів торговельної діяльності, забезпечення виконання планів продажу
І підвищення результатів.
- Контроль економіза показників (дохідна - видаткова частина)
- Підбір персоналу та його мотивація – створення успішної команди.
- Координація роботи персоналу, товароруху та господарської частини.
- Впровадження затверджених маркетингових заходів.
- Контроль та облік товарів матеріальних цінностей.
- Взаємодія та звітність з центральним офісом.

Адміністратор

с 05.2007 по 05.2013 (6 лет)
2007-2013 Wellness-center «Натакан» (фітнес-центр + VIP салон + showroom), Одеса (Краса, фітнес, спорт)

-Проведення презентацій підприємства;
- Огляд та аналіз діяльності конкурентів;
- Cкладання графіків роботи співробітників;
- Навчання персоналу ;
- Організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг);
- Підтримка та розвиток клієнтської бази;
- Активні продажі професійного німецького бренду класу люкс (Babor), послуг підприємства.

Офіс-менеджер, помічник гол. бухгалтера

с 05.2006 по 05.2007 (1 год)
ТОВ ВКФ "Геалан-Україна", Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

ведення діловодства;
ведення клієнтської бази;
ведення обліку з розрахунково-касового апарату;
робота з первинною документацією (витратні, податкові накладні, укладання договорів);

Куратор курсу, керівник (30 осіб)

с 09.2001 по 05.2005 (3 года 8 месяцев)
Інститут Мистецтв, Одеса (Освіта, наука)

-контроль та організація навчального процесу студентів;
-проведення концертів, мистецьких вечорів;
-проведення індивідуальних розмов;
-організація та оформлення залів для концертів, банкетних залів;
-підготовка звітів з наукової роботи;
- організація розселення членів конференцій, олімпіад (бронювання місць у готелях).

Образование

Odessa I.I.Mechnikov National University

Міжнародно-економічні відносини, Одеса
Высшее, с 2011 по 2014 (3 года)

South Ukrainian National Pedagogical University n.a. K.D. Yshynsky

Музична педагогіка, Київ
Высшее, с 2001 по 2005 (4 года)

Odessa State 'A.V. Neždanova' Conservatoire

Виконавець (фортепіано ) , вчитель культурології, Одеса
Высшее, с 1996 по 2001 (5 лет)

Дополнительное образование и сертификаты

How do support survivors og gender - based violence when a GBV actor is not available in your area

07.2022-08.2022
Сертификат

HR Managment

02.2021-03.2021

Online business sales - 2018 Sales trainings, LOB 18, BigBrands, 5T, etc.

2018

Online saleses

2019

Знания и навыки

MS Excel Активний продаж Прямий продаж MS Word Продаж B2B 1С:Підприємство Робота із запереченнями Продаж нерухомості Користувач ПК Непрямий продаж Гуртова торгівля Зосередженість MS Office

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Румынский — начинающий

Дополнительная информация

Я маю великий досвід роботи з різними групами людей, командами та подіями в різних галузях, у сферах роздрібної торгівлі, послуг, гуманітарних, громадських та педагогічних заходів, що дало мені найсильніші навички спілкування, переговорів, досягнення цілей і встановлення пріоритетів для завдань.
- Досвідчений менеджер - 15 років (Стратегічне і тактичне управління, фінансовий менеджмент, маркетинг, економіка підприємства, управління персоналом, розробка систем мотивації, технологій і методів продажів, побудова комерційних пропозицій, переговори з VIP клієнтами.)
- Відмінне знання готельної індустрії (послуги в сегменті люкс), нерухомості. Багаторічний досвід організації заходів, конференцій
- Гуманітарний та соціальний працівник
Я сумлінна людина, яка багато працює та приділяє увагу деталям. Я гнучкий, швидко навчаюся нових навичок і готовий вчитися в інших. У мене також є багато ідей та ентузіазму.


ACTED ( Romania , Bucharest -Constanta ) 07.2022 - 01.2023

Enumerator of project ( Information Management suport for Ukraine situation response in Romania )

UNHCR ,the UN Refugee Agency, Representation in Romania, the
international non-governament organization ACTED/REACH
Collection of information about the needs and requirements of refugees from Ukraine. Search for places to accommodate them, establishing contacts with the owners of accommodation places for refugees in Constanta and the surrounding areas, organizing a focus group.

Oдесса , KADORR Hotel Resort and spa
2020 вересень - 2022 Квітень

Hotel manager, конференц-менеджер в готелі 5*

- Успішне управління командою
- Виконання плану продажів;
- Відстеження дебіторської заборгованості;
- Переговори та ділове листування, зустрічі;
- Відстеження виконання замовником договірних зобов'язань
- Контроль і підвищення рівня обслуговування;
- Просування конференц-сервісів;
- Збереження та збільшення продажів існуючих клієнтів: переговори;
- Укладання договорів, виставлення рахунків, контроль платежів;
-Реалізація затверджених маркетингових заходів;
- Участь у виставках;
- Формування звітності.


KADORR Hotel Resort and spa
2017 квітень- 2020 вересень

Sales manager
- пошук і залучення клієнтів;
- Ведення та розвиток клієнтської бази;
- Робота з онлайн-платформами;
- Активний пошук і залучення нових клієнтів (корпоративних, ТА);
- Утримання та збільшення продажів існуючих клієнтів:
- Переговори, визначення відсотка знижок;
- Укладання договорів, виставлення рахунків, контроль платежів;
- Контроль за якістю обслуговування споживачів відповідно
з класом готелю.

TELLUS 2016 липень -2017 березень
Sales development manager

- угоди зі спеціалізованими міжнародними фондами;
- організація зустрічей та конференцій;
- товарообіг і господарська частина;
- здійснення затверджених маркетингових заходів;
- контроль та облік товарно-матеріальних цінностей.


2016 січень - липень
Директор салону в компанії MARAMAX.

- Аналіз результатів торговельної діяльності, забезпечення виконання планів продажу
І підвищення результатів.
- Контроль економіза показників (дохідна - видаткова частина)
- Підбір персоналу та його мотивація – створення успішної команди.
- Координація роботи персоналу, товароруху та господарської частини.
- Впровадження затверджених маркетингових заходів.
- Контроль та облік товарів матеріальних цінностей.
- Взаємодія та звітність з центральним офісом.

2007-2013 Wellness-center «Натакан» (фітнес-центр + VIP салон + showroom)
Адміністратор (15 осіб)

-Проведення презентацій підприємства;
- Огляд та аналіз діяльності конкурентів;
- Cкладання графіків роботи співробітників;
- Навчання персоналу ;
- Організація роботи з викладення товарів (мерчендайзинг);
- Підтримка та розвиток клієнтської бази;
- Активні продажі професійного німецького бренду класу люкс (Babor), послуг підприємства.

2005-2007
ТОВ ВКФ "Геалан-Україна"
Офіс-менеджер, помічник гол. бухгалтера.

ведення діловодства;
ведення клієнтської бази;
ведення обліку з розрахунково-касового апарату;
робота з первинною документацією (витратні, податкові накладні, укладання договорів);

2001 - 2005 Інститут Мистецтв
Куратор курсу, керівник (30 осіб)

-контроль та організація навчального процесу студентів;
-проведення концертів, мистецьких вечорів;
-проведення індивідуальних розмов;
-організація та оформлення залів для концертів, банкетних залів;
-підготовка звітів з наукової роботи;
- організація розселення членів конференцій, олімпіад (бронювання місць у готелях).

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: