Резюме от 9 ноября 2018

Сучков Віталій Евгенійович

Начальник АХО

Полная занятость.

Возраст:
48 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

СУЧКОВ ВІТАЛІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ
17.04.1970
м.Київ, вул.Воскресенська 3 кв.49
тел. моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта вища.
1987-1991р. Вольське вище війскове училище Тилу. Спеціальність «Речове забезпечення війск», кваліфікація інженер-економіст, офіцер військового управління оперативного рівня.

1987-2009р. Служба у Збройних силах.
1991-1993р. Начальник речової служби окремої аеромобільної бригади.
1993-1995р. Начальник відділу розробки військового взуття та хутряних виробів Центральної науковотехнічної лабораторії по розробці та удосконаленню військової форми одягу Збройних сил України.
1995-1997р. Старший офіцер відділу замовлень Центрального управління речового забезпечення тилу Міністерства оборони України.
1997-2000р. Начальник тилу – заступник начальника окремого управління експлуатації спеціального об`єкту Міністерства оборони України.
2000-2007р. Начальник відділу по розробці та удосконаленню військової форми одягу Збройних сил України.
2007-2009. Офіцер організаційно-планового відділу Центрального управління речового забезпечення тилу головного управління логістики Збройних сил України.
2009-2011р. Тимчасово не працюючий.

2011-2012р. Начальник Адміністративно- господарського відділу Державного науково – інженерного центру систем контролю та аварійного регулювання.
Обов”язки:

Забезпечення бесперебійної роботи офису, закупівля меблей, устаткування та інвентаря для підприємства (підготовка пропозицій, рахунків, забезпечення доставки товарів до офісу).
Проведення контролю за рабочим станом обладнання офісу (кондиціонера, холодильників , ролет, опалення, освітлювальних приборів), а також меблів, своєчасне усунення та ремонт неполадок.
Забезпечення сохранності товарно-матеріальних цінностей підприємства, своєчасне оформлення та подача приходно-расходних документів.
Контроль організации роботи автотранспортних засобів та водіїв, забезпечення безперебійної роботи автотранспорту. Контроль ведення маршрутних листів.
Складання та подача на узгодження смети затрат на закупівлю запасних частей, ГСМ, ТО, страховок. Своєчасна їх закупівля.
Відбір станцій ТО для ремонту автотранспорту та контроль ремонту і загального технічного стану транспорту.

2012-2017 Консультант з питань ведення кризових бізнес процесів компанії МТМ
ПК: Microsoft Word, Microsoft Excel, ЛИГА-закон, Adobe Pfotoshop
Особисті якості: пунктуальний, відповідальний, комунікабельний, здатний працювати в команді та з підлеглими. Вільно володію українською та російською мовами. Прагну до професійного росту.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: