Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 8 марта 2024 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/329727

Документознавець, 15 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Спеціаліст центрального відділу врегулювання страхових випадків Управління врегулювання транспортних та майнових ризиків Департаменту врегулювання страхових випадків

с 02.2016 по 05.2017 (1 год 3 месяца)
ПрАТ "УКРАЇНСЬКА СТРАХОВА КОМПАНІЯ КНЯЖА ВІЄНА ІНШУРАНС ГРУП", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Врегулювання страхових випадків;
Прийом заяв та документів від страхувальників і потерпілих;
Оформлення страхових справ;
Огляд пошкодженого майна (транспортних засобів);
Проведення переговорів з клієнтами компанії з питань страхових відшкодувань як в телефонному так і в очному режимі.

Провідний експерт відділу дистанційної роботи з боржниками

с 11.2015 по 02.2016 (3 месяца)
ТОВ "УКРФІНАНСИ", Київ (колекторська компанія)

робота з боржниками в телефонному режимі (оператор колл-центру)

Начальник відділу діловодства

с 10.2015 по 11.2015 (1 месяц)
Аграрний комерційний банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

1. Прийом, систематизація кореспонденції, яка надходить на розгляд Голові Правління, заступників Голови Правління і після повернення здійснення подальшого розподілу між структурними або конкретними виконавцями для використання в процесі роботи або підготовки відповідей згідно з прийнятим рішенням.
2. Організація проведення телефонних переговорів Голови Правління, заступників Голови правління запис за їх відсутності отриманої інформації, доведення до відома Голову Правління, заступників Голови Правління всю інформацію, що надійшла на його ім'я.
3. Організація прийому відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників.
4. Забезпечення формування та оновлення бази контактних даних партнерів та клієнтів Банку для Голови Правління, заступників Голови Правління.
5. Виконання службових доручень Голови Правління, заступників Голови Правління.
6. Вживання заходів до упорядкування складу документів та інформаційних показників, скорочення їх кількості і оптимізації документопотоків.
7. Прийом, реєстрація кореспонденції і направлення її на розгляд керівництва та у структурні підрозділи Банку.
8. Забезпечення ведення бази реєстрації та обліку вхідної, вихідної кореспонденції, видача необхідних довідок щодо зареєстровантх документів.

Начальник відділу діловодства

с 05.2015 по наст. время (8 лет 11 месяцев)
Роздрібна торгівля

Робота з договорами і документами.
Робота з договорами (вичитування, передача на редагування, реєстрація, сканування, контроль обміну документами);
Робота з реєстраційними документами контрагентів;
Організація та ведення діловодства та документообігу;
Прийом, систематизація, реєстрація кореспонденції;
Ведення електронної бази, внесення інформації в базу;
Реєстрація, видача та облік довіреностей;
Офіс менеджмент;
керівництво діяльністю відділу, відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;
Визначення завдання і розподіл функціональних обов'язків між працівниками відділу
Робота з архівом

Архіваріус

с 09.2012 по 03.2015 (2 года 6 месяцев)
ПрАТ "Ренесанс Життя", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Формування та ведення архівного фонду;
Систематизація документів, які надходять в архів;
Створення електронного каталогу архіву в операційній системі;
Списання документів тимчасового зберігання;
Оператор колл-центру

Секретар-архіваріус

с 11.2007 по 07.2010 (2 года 8 месяцев)
Третейський суд при ВГО "ЛЮЗІС" (Юриспруденція)

Відповідь на телефонні дзвінки, набір документів, ксерокопіювання, відправлення пошти

секретар

с 01.2002 по 06.2002 (5 месяцев)
Асоціація "НоВэл", Київ (виробництво)

відповідь на телефонні дзвінки, прийом факсу, ксерокопіювання, набір документів

Образование

ВМУРоЛ "Україна"

Філологія і масові комунікації, Київ
Высшее, с 2001 по 2007 (5 лет 6 месяцев)

спеціальність "Документознавство та інформаційна діяльність", кваліфікація - спеціаліст з документознавства, менеджер державних установ та органів влади.

Київський механіко-металургійний технікум

Діловодство, Київ
Среднее специальное, с 1998 по 2001 (2 года 10 месяцев)

кваліфікація діловод-референт із знанням комп'ютера.

Дополнительное образование и сертификаты

Університет економіки та права "КРОК", підвищення кваліфікації за програмою "Іспектор з кадрів"

02.2011 - 04.2011

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Windows MS Access Операційні системи Робота з накладними

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

• Досвід роботи з оргтехнікою, MS Office , Internet;
• Відповідальність, акуратність, пунктуальність, комунікабельність, не маю шкідливих звичок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: