Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 22 апреля 2024

Сас

Зав. складу, обліковець, помічник бухгалтера, 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
53 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Марія Сас Миколаївна
Зав. складу, комірник, обліковець,помічник бухгалтера 25 000 грн
Повна зайнятість
Вік
53 роки
Місто
Льввв

Контактная информация
Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Эл. почта:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
РЕЗЮМЕ
Сас Марія Миколаївна
Львів, вул. Польова,
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Сімейний стан - заміжня
Д.р. 05.09.1970р.
ОСВІТА
Середньо-спеціальна за напрямком – бухгалтерський облік
ТРУДОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
Червень 2021 та на даний момент офіс-менеджер (підмвняю начальника сервісного відділу)
Квітень 2019 комірник запчасти до кавоматів
Липень 2016 - січень 2018 - завсклад канцтоварів і товарів для офісу.
2009-2016 рр. – завсклад ТЗОВ ”Трефль - Україна”
2012-2016 рр.- заступник керівника відділу охорони праці по складу готової продукції на ТЗОВ ”Трефль - Україна”
2007 – 2009 рр. – помічник завскладу ТЗОВ ”Трефль - Україна”
1993 – 2002 рр. посада бухгалтера другої категорії на Українське комерційно-виробниче підприємство “Укооппромторг”
1992 – 1993 рр. бухгалтер першої категорії на Українське комерційно-виробниче підприємство “Укооппромторг”
1989 – 1992рр. бухгалтер на Українське комерційно-виробниче підприємство “Укооппромторг”

Додаткова інформація
Робота з 1С-бухгалтерія.
Робота з первинною документацією.
Прихід,розхід,переміщення між складами,проведення інвентаризації
Створення рахунків.
Робота з банківськими документвми.
Ведення ділової кореспонденції.
Координація роботи всіх офісних служб.
Ведення звітності по відпусках та лікарняних.
Ведення платіжного документообороту.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Характер спокійний, урівноважений, але свої погляди відстоюю , доброзичлива, комунікабельна, ініціативна, знаходжу спільну мову з людьми. Шкідливих звичок не маю,організована,пунктуальна.Хороша оперативна пом'ять,товариська.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: