Ольга
Адміністратор, 15 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 40 лет
- Город проживания:
- Ирпень
- Готов работать:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/3530684
Дополнительная информация
Сапонюк Ольга Павлівна
Мобільний тел.: [
e-mail: [
Дата народження: 27.01.1984
Сімейний стан: цивільний шлюб
Діти: донька 2005 р.н.
Мета:
Працевлаштування з нормальними умовами праці у стабільній компанії. Бажання навчатись, здобувати додаткову кваліфікацію та використовувати на практиці свої знання та навички.
Освіта;
2006-2009
Навчалась у Відокремленому підрозділі Національного університету біоресурсів та природокористування України «Ірпінський економічний коледж»
Спеціальність: облік та аудит
Факультет: економіки і підприємства
Базова вища освіта
2001-2003
Навчалась у Національному Аграрному Університеті
Молодший спеціаліст за спеціальністю «Фінанси»
Кваліфікація : Бухгалтер-фінансист
Досвід роботи
11.03.2013 по 31.01.2020
«Ауді Центр Віпос», адміністратор сервісної служби
• запис на сервіс по чек листу
• консультація клієнтів про вартість основних робіт
• робота з боржниками СТО
• складання договорів на обслуговування
• вхідна та вихідна кореспонденція
• організація приємного дозвілля клієнтів в салоні ( зустріч відвідувачів автосалону, чай та кава)
• інформаційна підтримка клієнтів СТО
• організація доставки несправних автомобілів на СТО
• функції по організації роботи відділу прийому на сервісне обслуговування
• забезпечення життєдіяльності салону: закупка господарських товарів
2012
Агенство нерухомості «Траєкторія»
• організація продажу нерухомості
• організація та проведення зустрічей
• проведення переговорів
2004-2005
Біржа по оцінюванню нерухомості Ірпінь з оцінки автомобілів
• оцінка автомобілів перед постановкою їх на облік у МРЕВ
• експерт Первинна бухгалтерія
• страхування
2004
Ірпінський міськвиконком Ірпінь, секретар керівника
• обробка кореспонденції
• відповіді на телефонні дзвінки
• організація проведення зустрічей з відвідувачами
Додаткові відомості
Мовознавство
Українська – рідна мова, російська – вільно.
Англійська – зі словником
Професійні навички та знання
Досвідчений ПК – користувач офісних програм (Windows, MS Office, 1С8, Excel, Internet ), оргтехніки ( факсимільний апарат, копіювальний апарат, принтер).
Ділові якості
Цілеспрямованість, відповідальність, аналітичні здібності, комунікабельність, уміння працювати в команді, вибір найбільш ефективних доріг вирішення проблем, великий творчий потенціал. Уміння виробляти швидкий і точний психологічний аналіз ситуації, упевненість в своїх діях, висока вимогливість до себе, розуміння до тих, що оточують, інтелігентність, уважність до людей.
Похожие кандидаты
Администратор салона красоты
Киев
Администратор, продавец-консультант, няня, менеджер
20000 грн, Киев
Адміністратор
25000 грн, Киев, Удаленно
Адміністратор
20000 грн, Киев, Борисполь
Адміністратор, керівник
18000 грн, Киев