Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 21 мая 2023 PRO

Богдан

Генеральный директор, зам. ген. директора, 65 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
53 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адвокат

с 11.2022 по наст. время (1 год 5 месяцев)
Адвокатське об’єднання "4LEX", Київ (Юриспруденція)

Помічник адвоката

с 06.2019 по 11.2022 (3 года 5 месяцев)
Адвокатське об’єднання "4LEX", Київ (Юриспруденція)

Юрисконсульт

с 04.2018 по 03.2019 (11 месяцев)
ТОВ "Українське товариство меду", Київ (Сільське господарство, агробізнес)

юридичний супровід діяльності підприємства

Юрисконсульт

с 08.2017 по 04.2018 (8 месяцев)
ДП "Київська Офсетна Фабрика", Київ (Державні організації)

юридичний супровід діяльності підприємства

Керівник, власник

с 09.2016 по 06.2019 (2 года 9 месяцев)
фріланс, приватна практика, підприємництво, Київ (Юриспруденція)

Генеральний директор

с 05.2007 по 09.2016 (9 лет 4 месяца)
ПТ "Велта П.М.С.Г. "Гарант-Сервіс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Створення успішної команди професіоналів по створенню індивідуальних проектів високої складової.
Побудова та створення клієнт орієнтованого підприємства.
Організація оптимальної та ефективної роботи підприємства, запровадження цілодобового режиму роботи.
Підготовка, організація юридичного захисту підприємства перед різноманітними державними та правоохоронними органами України як в досудовому врегулюванні спорів, так і в судах.
Участь в виробленні, погодженню, правої експертизи, супроводженню господарських та комерційних договорів, положень, тощо, інших дозвільних та інших процесуальних матеріалів та документів.
Аналіз та мінімізація зовнішньоторгових рисків, розробка діючих та ефективних механізмів та інструментів для запобігання щонайменшого ризику компанії.
Проведення переговорів (переважна більшість яких міжнародні), спроможність до переконання і побудови взаємовигідних ділових відносин Проведення презентацій, підписанню договорів та контрактів, контроль юридичного супроводу угод.
Взаємодія (на різних рівнях) з посадовими та керівними особами в структурі митних\фіскальних органів України, Укрзалізниці, Мінтрансу, Мінфіну та профільних комітетів ВРУ. Навики роботи з запереченням та побудови оптимально пригідного та вигідного варіанту розвитку для підприємства.
Успішний та результативний досвід відстоювання інтересів підприємства в СБУ, прокуратури і інших правоохоронних органах України.
Побудова різних маршрутів/коридорів в логістиці пересування товарів/вантажів, надання пакету послуг в митному оформленню та експедируванню вантажів.
Вироблення різноманітних індивідуальних схем і алгоритмів взаємодій з відомими вітчизняними та закордонними компаніями перевізниками (понад 500 і більше) , які займаються експедируванням та переміщенням товарів/вантажів різними видами транспорту на митній території Украйни в різних митних режимах.
Управління та організація роботи підприємства в різні періоди розвитку як підприємства так і країни (рецесії та кризи, а також при позитивній динаміці розвитку).
Вміння оперативно реагувати і швидко приймати необхідні рішення в умовах змін, постійній зміні як на ринку так і законодавстві, постійний моніторинг і аналіз як ринку так і законодавства. Забезпечення виконання основних показників ефективності підприємства.
Запровадження та застосування процедур, необхідних для зниження собівартості послуг, підвищення рентабельності бізнесу та конкурентоспроможності на ринку.
Планування та створення оптимальних ефективних шляхів розвитку підприємства з мінімальним використанням людського ресурсу і пріоритет автоматизації виробничого процесу.
Управління персоналом (понад 100 осіб і більше).
Керівництво , координація та контроль в відкритті та функціонування філіалів та офіційних представництв підприємства.
Виведення підприємства на лідерські рейтингові позиції, і неодноразове визнання підприємством кращим по підсумкам року.

Заступник Генерального директора

с 03.2003 по 05.2007 (4 года 2 месяца)
ПТ "Велта П.М.С.Г. "Гарант-Сервис", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Формування стратегії розвитку підприємства; формування фінансової, цінової та страхової політики підприємства; визначення соціальної та зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
Організація та контроль роботи структурних підрозділів. Організація роботи і ефективної взаємодії структурних підрозділів. Організація та проведення атестації співробітників.
Організація та контроль в виробничо-господарській діяльності підприємства.
Контроль, підготовка і організація правого/юридичного супроводження діяльності підприємства (підписання контрактів, договорів, угод тощо)

Начальник аналітично-правового відділу

с 09.2001 по 03.2003 (1 год 6 месяцев)
ПТ "Велта П.М.С.Г. "Гарант-Сервіс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

юридичний супровід діяльності підприємства

Начальник відділу аналізу та статистики

с 05.2000 по 09.2001 (1 год 4 месяца)
ПТ "Велта П.М.С.Г. "Гарант-Сервіс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Аналіз та аналітика статистичних даних підприємства

Менеджер

с 11.1997 по 05.2007 (9 лет 6 месяцев)
ПТ "Велта П.М.С.Г. "Гарант-Сервіс", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Відстеження та контроль за термінами доставки вантажів
Організація та контроль по зміні митних режимів/переадресації
Вся робота, пов’язана з оформленням в режимі імпорту товарів, постановкою і контролю за виконанням технічних умов автоматизації\ програмуванням процесів на підприємстві, необхідних для оформлення транзитних та імпортних рухів .

Менеджер з продажу

с 10.1994 по 11.1997 (3 года 1 месяц)
ПП "Гудолі", Київ (Роздрібна торгівля)

закупка та реалізація автозапчастин

Витель історії

с 09.1993 по 09.1994 (1 год)
Середня загальноосвітня школа в с. Добринів, Рогатинський район (Освіта, наука)

вчитель історїї; класний керівник

Образование

Міжнародна Академія Управління Персоналом

Правознавсво., Київ
Высшее, с 2000 по 2003 (3 года)

Державний педагогічний інститут ім. Драгоманова

Історичний факультет, Київ
Высшее, с 1988 по 1993 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Навчання по програмі підвищення кваліфікації керівників фінансових компаній

2015

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS Outlook MS Access Водійські права кат. B 1С:Бухгалтерія Бухгалтерський облік Спеціалізовані правові ресурси/програми : Nau, Liga, Право Спеціалізовані митні програми: МDОffice, QDPRO Программа "ТМ карта" (відстеження та логістика вантажоперезень)

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Участь в створенні чинного митного кодексу України, інших нормативно-правових документів України по застосуванню нетарифних заходів регулювання в митній системі України, знання митного законодавства та основ ЗЕД. Методів формування стратегій ЗЕД.
Знання правил міжнародних перевезень та митниці (СМСГ, ВМД, Incoterms тощо), розробка та участь в робочих пілотних проектах та експериментах митних органів України, які проводились щодо застосування передових технологій та новацій в міжнародному переміщенню товарів/вантажів.
Знання фінансового та страхового ринку України (страхування різних форм та видів відповідальності перевізника в переміщенні вантажів).
Доскональне знання трудового законодавства та особливостей кадрового адміністрування.

Володіння та застосування ефективних економічних інструментів ведення бізнесу.
Бюджетування (планування/виконання); контроль планування та виконання;
Управління проектами; бізнес планування(маркетингові дослідження та фінансовий аналіз).
Відмінні комунікативні та презентаційні навики, лідерські якості.
Логічне та аналітичне мислення
Енергійний, відповідальний, порядний, самостійний, стресовостійкий, вміння працювати в рамках багатозадачності, про активний, наполегливий в досягненні поставленої мети, орієнтація на зрозумілий професійний результат, а не на процес.
Добросовісне відношення до роботи, пунктуальність, дисциплінованість і вміння організувати свою роботу та роботу інших, підприємницька орієнтованість, вміння сформувати та управляти ефективно командою, вміння працювати в команді і з командою.
Амбіційний в плані особистого професійного розвитку;
Системний підхід до аналізу ситуації, структурність мислення і спроможність виявляти потреби та приймати вірні, раціональні рішення.


Захоплення:Спорт, історія, аналітика, політика, політологія, соціологія, вітчизняне та міжнародне право..

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: