Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 17 января 2019

Руслана

Економіст, методист, адміністратор, помічник бухгалтера, 8 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
47 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

Гур’єва Руслана Василівна

Рік народження: 25 грудня 1976 рік
Місце проживання: м.Київ, вул. Здолбунівська,9б кв.53
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ціль: Пошук роботи з перспективною посадою та з відповідною оплатою.

Освіта: – Київський інститут водного трансорту імені Петра Конашевича-Сагайдачного, факультет економіка транспорту, спеціальність «Бухгалтерський облік і аудит»,диплом бакалавра
Додаткова освіта: – ПрАТ "ВНЗ "Міжрегіональна Академія управління персоналом" (2016, 3 місяці) за програмою: «економіст з бухгалтерсього обліку та аналізу господарської діяльності»
__________ Досвід роботи:

З 04/2017 по 05/2018-головний економіст Управління підтримки операцій суб’єктів господарювання Відділення № 70
АБ "УКРГАЗБАНК"
Основні обов’язки:
-підбір та формування юридичної справи,
- робота з юридичними особами(відкриття/закриття вкладних депозитних рахунків)

З 09/2015 по 09/2016- Дарницький центр зайнятості(на обліку)

З 04/2015 по 08/2015-методист Київського національного університету культури і мистецтв (КНУКіМ)
Основні обов’язки:
-робота з викладачами,студентами,
-підготовка і розробка розкладу навчального процесу для факультету,
-підбір аудиторій.

З 2011 року по 2015 рік –економіст відділу по обслуговуванню юридичних осіб ОПЕРУ ПАТ «Легбанк»
Основні обов’язки:
-підбір та підшив меморіальних документів за кожний день,
-оформлення документів відповідно з установленим порядком для передачі в архів,
-здійснення послідовного контролю сформованих меморіальних документів за кожен день, відповідальність за організацію та їх збереження.

З 2003 року по 2011 рік(з них 5 років декретної відпуски)- ПАТ «Легбанк», економіст відділу по організації роботи обмінних пунктів Управління зовнішньоекономічних зв’язків.
Основні обов’язки:
-відкриття і закриття робочого дня відділу(ОДБ)
-здійснення бухгалтерських проводок за звітами обмінних пунктів,фірм- агентів,перевірка даних комп’ютера зі звітами;
-формування авансових заявок для пунктів обміну Банку;
-формування касових документів ,звітів касирів та інших документів для подальшої здачі до архиву;
-складання зведеного звіту про роботу обмінних пунктів Банку та здійснення проводок за звітами касирів пунктів обміну валют;
-здійснення бухгалтерських проводок з операцій купівлі-продажу,конвертації іноземної валюти касою банку;
-складання довідки по обігах обмінних пунктів Банка;
-складання інформації про курси та обіг іноземної валюти(файл №39,форма 521 статистичної звітності НБУ)

З 09/2000-08/2003- старший касир відділу готівкового обігу та касових операцій ПАТ”Легбанк.
Основні обов’язки:
-здійснення операцій прийому,перерахування,сортування,формування,упаковці,зберігання коштів та цінностей,купівлі-продажу іноземної валюти,платіжними картками та дорожними чеками.
-визначення у процессі вказаних операцій ознак платіжності грошових білетів і цінностей з подальшого грошового обігу.
-ведення щоденних записів прийнятих і виданих грошових сум ,контроль за правильністю заповнення касових документів.-складання звітних довідок наприкінці операційного дня і проведення звірок з даними бухгалтерського обліку.

05/1999– 09/2000- АКБ“Легбанк”касир відділу по організації роботи обмінних пунктів
Основні обов’язки:
Покупка, продаж (іноземної валюти), щоденний звіт, заповнення довідок, інкасація.

1995 –1998 –касир обмінного пункту
Додаткові відомості:
Володіння ПК : MebiusBank, Windows, Word, e-mail ,1С: Підприємство 8.2 (курси).
російська, українська – вільно
Сiмейний стан: заміжня ,маю 2 дітей.

Особисті якості:
вiдповiдальнiсть, працьовитість, стараннiсть, органiзованiсть, порядність, стриманість, цілеспрямованість, здатність швидко навчатися, вміння спілкуватися з людьми.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: