Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 2 апреля 2020 PRO

Виталий

Начальник відділу, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
50 лет
Город проживания:
Бурштын
Готов работать:
Ивано-Франковск

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Директор

с 09.2013 по наст. время (10 лет 7 месяцев)
ТОВ Спецоценка ВНТ, Бурштын (оценочноя деятельность)

Обов'язки:
- встановлення ділових контактів та проведення переговорів з замовниками з метою проведення робіт з оцінки об'єктів цивільних прав;
- укладання і оформлення договорів за встановленою формою;
- проведення оцінної діяльності по встановленню ринкової чи іншої вартості (первісної, залишкової, інвестиційної, ліквідної, відбудовної, страхової, заставної й іншої) об'єктів цивільних прав: (нерухомого і рухомого майна, у тому числі майнових прав; робіт і послуг; інформації; результатів інтелектуальної діяльності і прав на них; нематеріальних благ);
- консультування замовника з питань діючого законодавства України про оцінну діяльність і інших (що застосовуються при оцінці об'єктів цивільних прав) нормативних і правових документів;
- складання в письмовій формі звіту про виконану роботу;
- забезпечення схоронності складеного звіту про оцінку протягом трьох років та документів, що одержані від замовників і третіх осіб у ході проведення оцінки;
- дотримання конфіденційності інформації, що була отримана від замовника у ході проведення оцінки;
Досягнення:
За період роботи, з серпня 2013р. і по теперішній час послугами ТОВ “Спецоцінка ВНТ” щодо проведення оцінної діяльності скористалося більш ніж 2200 клієнтів, як фізичних так і юридичних осіб, а також органи місцевого та районного самоврядування. Забезпечено поступове становлення компанії на ринку оцінної діяльності шляхом проведення рекламних компаній, укладенням договорів про співпрацю з іншими організаціями в плані проведення оцінної діяльності та наданням якісних та оперативних послуг.
За період роботи компанія нагороджена нагородою та відзнакою в таких номінація:
-Бронза рейтингу серед суб’єктів господарювання України за показником
“Фондовіддача”;
-Золото рейтингу серед суб’єктів господарювання Івано-Франківської області
за показником “Коефіцієнт обертаємості активів”
Мотив переходу на іншу роботу: пошук стабільної роботи та достойної заробітної плати. Можливість кар’єрного росту та постійне професійне самовдосконалення.

Начальник відділення

с 12.2005 по 01.2013 (7 лет 1 месяц)
Начальник відділення № 12 Філії ВАТ КБ “Надра” Івано-Франківське РУ, Бурштын (банківська діяльність, страхування)

Основні обов’язки: керівництво безбалансовим відділенням, залучення клієнтів, розподіл контролюючих функцій та профільних навантажень між співробітниками відділення, контроль над операціями здійсненими в відділенні, відповідальність за збереження та схоронення цінностей, організація самонавчання співробітників.
Кількість підлеглих: 10 чоловік.
Штат відділення: 11 чоловік.
Результат діяльності:
На посаді начальника з моменту відкриття відділення (брав участь у знаходженні приміщення під відділення та його ремонті).
НАЧАЛЬНИК БЕЗБАЛАНСОВОГО ВІДДІЛЕННЯ
Безбалансове відділення № 12 Філії ВАТ КБ “Надра” Івано-Франківське РУ
Основні обов’язки: керівництво безбалансовим відділенням, залучення клієнтів, розподіл контролюючих функцій та профільних навантажень між співробітниками відділення, контроль над операціями здійсненими в відділенні, відповідальність за збереження та схоронення цінностей, організація самонавчання співробітників.
Кількість підлеглих: 10 чоловік.
Штат відділення: 11 чоловік.
Результат діяльності:
На посаді начальника з моменту відкриття відділення (брав участь у знаходженні приміщення під відділення та його ремонті).
За короткий термін в квітні 2006р. вивів відділення на прибуток. Засвоїв нові банківські продукти, навчив банківської роботи молодий штат працівників.
За результатами 2007 та 2008 років доведений бізнес – план по приросту кредитного та депозитного портфелю, об’ємні показники та онкольні залишки перевиконано.
Проблемна заборгованість по кредитному портфелю відділення становить 3,7% від загального кредитного портфелю.( в т. ч. по кредитних картках ).
В період 2010-2012 рр. забезпечив беззбиткову діяльність відділення, тим саме практично зберігши потенційну базу клієнтів, здійснив приріст депозитної та кредитної бази, потенційно збільшив ресурсну базу платіжних карток.
Мотив переходу на іншу роботу: кар’єрний ріст, пошук достойної заробітної плати.

Начальник відділу

с 01.1999 по 12.2005 (6 лет 11 месяцев)
Начальник відділу по роботі з населенням відділення Промінвестбанку в м. Бурштин”, м. Бурштин, вул. Будівельників, б.2, Бурштын (банківська діяльність, пластикові технології, депозити та страхування)

Основні обов’язки:
-організація вкладної справи в філії, впровадження та обслуговування пластикових технологій з використанням внутрішніх та міжнародних пластикових карток;
-організація пунктів видачі готівкових коштів, банкоматів держателям карток та їх технічне обслуговування;
-аналіз основних показників ефективності вкладних операцій, контроль за роботою ощадних кас та безбалансових філій.
Кількість підлеглих: 8 чоловік.
Штат філії: 32 чоловіки.
Результати діяльності: за період з 01.01.2003р. по 01.01.2004р. було заключено договора з організаціями на обслуговування за допомогою міжнародних платіжних карток. Випущено понад 3500 карток. Інтенсивно проводиться залучення пенсіонерів для виплати пенсій в філії, відкрито 675 пенсійних рахунків. Встановлено банкомат в м. Бурштин, пос-термінали в торгових організаціях. Відкрито 1178 поточних вкладних рахунки та 375 термінових вкладів. Ресурси від залучення вкладів населення та залишків коштів на картках МПС держателів філії зросли в 4 рази.
Розроблена власна програма для обліку та проведення операцій по пластикових картках.
Мотив переходу на іншу роботу: професійний ріст, підвищення рівня кваліфікації, вдосконалення набутих знань.

Менеджер маркетингового відділу

с 12.1996 по 01.1999 (2 года 1 месяц)
ЗАО "ГЕЛІОС-95”, Иркутск (оптова та роздрібна торгівля косметикою та парфумерією всесвітньовідомих брендів: Oriflame, L’Oreal Garnier, L’Oreal Perfections, Schwarckopff, Maybelline, Rivolli і ін. Офіційний представник Oriflame на Сході Сибіру)

Образование

ПОГ "Навчально-методичний центр з питань оціночної діяльності"

Оцінювач майна, Киев
Высшее, с 2013 по 2013 (2 месяца)

Оцінка об'єктів нерухомого та рухомого майна у матеріальній формі для цілей оподаткування та нарахування і сплати інших обов'язкових платежів, відповідно до чинного законодавства, оцінка цілісних майнових комплексів, паїв, цінних паперів, майнових прав та нематеріальних активів, у тому числі прав на об'єкти інтелектуальної власності

Ивано-Франковский Государственный технический университеит нефти и газа

Автоматика и управление, Ивано-Франковск
Высшее, с 1991 по 1996 (4 года 9 месяцев)

Автоматизоване управління в технічних та організаційних системах з викорристанням комп'ютерних технологій.

Дополнительное образование и сертификаты

ПОГ "Навчально-методичний центр з питань оціночної діяльності"

2013, 3 місяці

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Windows Adobe Photoshop MS Access M.E.Doc Бухгалтерський облік SQL FoxPro MS Visual FoxPro Sybase

Знание языков

Английский — средний

Рекомендации

Коцур Микола Михайлович

Коцур Микола Михайлович

Начальник відділу, Бурштинська міська рада

Контактные данные скрыты

Дополнительная информация

•права водія категорії “В,В1,С,С1,D,D1,СE” ( стаж водіння – 25 років );
•вільне володіння ПК ( програмні засоби – Foxpro, Visual Foxpro. Sybase SQL Anywhere; операційні системи – Nowell, Windows 2000-2007/NT; програмні продукти – Word, Excell, Access, Photoshop і ін.);
•англійська мова ( середній рівень);
•наявність закордонного паспорта;
•наявність значних комунікаційних знайомств в органах державної влади, фіскальної служби, ДАІ,МРЕО, страхових компаніях та експертно - оціночних організаціях;
•значний досвід роботи з страховими компаніями по продуктах страхування “Повне Каско”, ОСЦВП та автосалонами;
•сертифікат про проходження навчання за програмою підготовки тренерів - менеджерів з питань продажі банківських та допоміжних продуктів;
•власний автомобіль Skoda Octavia ( рік випуску –2006р.);
•великий досвід роботи в банківській, оціночній та страховій сферах;
•можливість переїзду

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: