Резюме от 11 ноября 2018

Толкачова Лілія В'ячеславівнв

Спеціаліст оптимізації бізнес-процесів, орг. структур, 25 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Головний спеціаліст відділу управління організаційними змінами та проектами департаменту управління персоналом та організаційними змінами

с 04.2006 по наст. время (12 лет 9 месяцев)
ПАТКБ "ПРАВЕКС-БАНК", Киев (Банк)

Функціональні обов’язки:
•документування та оптимізація бізнес-процесів,
•розробка допоміжних матеріалів (посібників користувача) з різних напрямків діяльності Банку для працівників відділень,
•моделювання організаційної структури та участь у перерозподілі функціональних обов’язків підрозділів Банку в умовах організаційних змін,
•визначення функціональних обов’язків підрозділів,
•визначення розрахункової кількості працівників підрозділів Головного офісу та відділень Банку,
•регулярне звітування на засіданнях вищих колегіальних органів Банку щодо стану впровадження у Банку нормативних документів материнської компанії,
•підготовка щомісячної статистичної та аналітичної звітності щодо кількості персоналу Банку для материнської компанії та керівництва Банку,
•участь у основних проектах Банку,
•розробка та погодження внутрішніх нормативних документів.
Основні досягнення:
1)Активна участь у численних перетвореннях організаційної структури Банку.
2)Документування та оптимізація банківських процесів в умовах організаційних змін, а також у рамках проектів щодо зменшення проблемної кредитної заборгованості, зміни основного програмного забезпечення Банку, зміни організаційної моделі мережі відділень Банку тощо.
3)Створення допоміжних матеріалів для працівників мережі («Книга відділень»).
4)Розрахунок чисельності персоналу структурних підрозділів Банку.
5)Участь у впровадженні Книги підписів.
6)Розробка внутрішніх нормативних документів за напрямками діяльності відділу.


Образование

Національний авіаційний університет

Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності, Киев
Высшее, с 09.2001 по 06.2006 (4 года 9 месяцев)


Дополнительное образование

  • Курс «Моделювання бізнес-процесів і адміністрування ARIS», компанія «Business Process Solutions», Київ. (Січень 2016)
  • Тренінг щодо фінансів та економіки, OSAcademy, Київ. (Вересень 2013)
  • Курс «Моделювання бізнесу. Методологія та інструментарій ARIS», компанія «IDS Scheer», Київ. (Березень 2011)
  • Вивчення англійської мови, компанія «Golden Staff», Київ. Рівень «Intermediate» за програмою «Market Leader». (Грудень 2009)
  • Курс «Інформаційні технології в офісі: розширені можливості MS Excel», спеціалізований учбовий центр IT-навчання «Перспектива – (Червень-липень 2017)

Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Додатки пакету Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook; ProFIX/Suite; ARIS; Jira.


Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Соціальні та професійні якості:
•орієнтація на результат,
•увага до деталей,
•організаторські якості,
•цілеспрямованість та наполегливість,
•аналітичні здібності,
•адаптивність до зміни робочого середовища та стресостійкість,
•відповідальність, самоповага,
•чесність, справедливість,
•здатність працювати в команді для досягнення спільної мети,
•прагнення до встановлення та підтримки гарних взаємин з колегами різних національностей та культур.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: