Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 17 июня 2024 PRO

Євгенія

Помічник директора, секретар, офіс-менеджер, адміністратор (лівий берег), 25 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фріланс

с 06.2023 по наст. время (1 год)
фріланс, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

пошук тендерних закупівель, допомога в складанні довідок для участі в тендерних закупівлях, пошук партнерів та постачальників, робота з договорами, документальний супровід.
Виконання інших адмін задач.

Менеджер з адміністративної діяльності

с 02.2023 по 06.2023 (4 месяца)
ТОВ Киїська насосна компанія, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Окрім основних обов'язків офіс- менеджера, адміністратора офісу, займалася міжнародною логістикою (доставка вантажів з Європи), доставка вантажів по Україні (НП, МістЕкспрес, Делівері, Ларді та ін). Займалась перевірко та редагуванням договорів, створенням додаткових угод, специфікацій.
Користуюся 1с, Бітрікс.

Асистент керівника

с 07.2022 по 01.2023 (6 месяцев)
ТОВ СОФА УА, Київ (Сільське господарство, агробізнес)

Допомога керівнику у веденні бізнесу, повний документальний та органіційний супровід.
Виконання обовязків: офіс- менеджера, кур'єра, бух. з первинної док, юриста, менеджера, кадровика, діловода.
Ведення:
1. Кадрів (Заяви, Накази, Договори,Трудові книжки, Картотека, Ведення табелю відвідувань), Пошук персоналу та аутсорсу;
2. Первинної бухгалтерії (Рахунки, Видаткові, Акти, Специфікації, Звіти внутрішні, Планування витрат) Нарахування ЗП;
3. Підготовка юр. документації (Договори, Протоколи, Зміни);
4. Пошук потенційних покупців та інвесторів;
5. Виконання особистих прохань та доручень керівника;
6. Складення звітності по роботі компанії та збір інформації по відділам;
7. Відрядження (Накази, Посвідчення, Бронювання готелів, Резервування та Купівля квитків);
8. Пошук та аналіз інформації в інтернеті.
9. Постановка з "0" діловодства та документообігу у компанії (починаючи з розробки бланку компанії і закінчуючи внесенням змін до статутних документів);

Мененджер з адміністративної діяльності

с 03.2018 по 03.2022 (4 года)
ТОВ "БМС ТЕХНО", Київ (IT)

Розвиток системної інтеграції та постачання широкого спектру IT-обладнання та програмного забезпечення, здійснює свою діяльність по розробці, впровадженню та обслуговуванню високотехнологічних IT-систем будь-якого масштабу.

- Робота у програмі 1-С УТП;
- Допомога бухгалтерії в робочих питаннях;
- Допомога менеджерам компанії (замовлення довідок, комерційні пропозиції, робота з тедерною документацією);
- Організація зустрічей, переговорів, корпоративів, виставок, зустріч делегацій;
- Замовлення квитків, готелів, пошук та оренда автотранспорту, таксі;
- Робота з юристами, нотаріусом та адвокатами компанії;
- Пошук персоналу, розміщення вакансій, проведення співбесід;
- Ведення діловодства в компанії;
- Робота з реєстрами;
- Формування архіву підприємства;
- Пошук та аналіз інформації;
- Повне адміністрування та підтримка офісу та складу продукції 24/7 (30-50 чоловік);
- Робота з кур'єрськими компаніями;
- Формування, закупка та доставка новорічних подарунків співробітникам та друзям компанії;
- Завідування всіма хоз питаннями в компанії;
- В особистому підпорядкуванні прибиральниця та кур'єри офісу;
- Організація та контроль усіх робіт по офісу (втч ремонтні роботи);
- Виконання робочих завдань та особистих прохань 3-х керівників компанії.
- Трохи розбираюся в офісній техніці, можу сама замовити, заправити та відремонтувати елементарні поломки.
- Добре користуюся текстовими редакторами по типу ilovepdf.

Офіс-менеджер

с 09.2016 по 02.2018 (1 год 5 месяцев)
ТОВ "Профменеджмент", Київ (Юриспруденція)

Надання юридичних та адвокатських послуг великим та малим підприємствам, ПП.

Менеджер з продажу обладнання

с 01.2016 по 07.2016 (6 месяцев)
ТОВ "ВІК" Фортекс Україна", Київ (Металургійна промисловість, металообробка)

Продаж металопрокату, виготовлення та продаж обладнання для харчової промисловості, кафе, барів, ресторанів.

Продаж обладнання, ведення та оформлення бази продажу за напрямками магазинів Епіцентр по регіонах України. Робота з ВКД та ВПМ, передача замовлень у виробництво, бухгалтерія 1С - виписка рахунків, видаткових, довіреностей, укладання договорів на постачання, логістика, пошук та підбір персоналу, прорахунки замовлень, розміщення оголошень на сайтах з продажу та соц. мережах.

Офіс-менеджер, менеджер з продажу послуг

с 11.2014 по 11.2015 (1 год)
ТОВ "Lagasta", Київ (Послуги для населення та бізнесу)

Клінінг- послуги з професійного прибирання різних видів приміщень та будівель.

Помощник директора

с 02.2013 по 08.2014 (1 год 6 месяцев)
ЧАО «Ассоциация ОКО», Киев (Машинобудування)

Производство и продажа средств неразрушающего контроля, а также обучение и сертификация персонала при работе в сфере НК.

Помощник директора

с 07.2011 по 12.2012 (1 год 5 месяцев)
ООО "УКРГЕЗМЕСК", Киев (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Торговля СИЗОД (противогазы): участие и подготовка тендеров, ведение договорной деятельности, растаможивание, сертификация, прохождение санэпидемстанций.

Личный секретарь

с 07.2009 по 07.2011 (2 года)
строительная компания ООО "КЛАССИК", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Мелкое строительство, земельный бизнес, секретарь приемной гос. чиновника.

Секретарь-референт, Офис-менеджер, Менеджер по снабжению.

с 05.2003 по 05.2009 (6 лет)
ДП УМТО ОАО "Трест" Югозападтрансстрой", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Выполнение обязанностей: секретаря, менеджера по закупкам- снабженца строительных материалов- проверка смет.

Образование

НАКККіМ («НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ КЕРІВНИХ КАДРІВ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВ»)

«Менеджмент організацій», менеджер інформаційного та виставкового бізнесу, Київ
Высшее, с 2008 по 2011 (3 года)

Диплом спеціаліста.

КМ-МТ («Київський Механіко-Металургійний Технікум»)

«Діловодство», діловод-референт зі знанням комп'ютера, Київ
Среднее специальное, с 2003 по 2006 (3 года)

Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.

ВПУ №1 КНТЕУ («ПЕРШЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ при КИЇВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ»)

Спеціальність: кухар 4-го розряду., Київ
Среднее специальное, с 2001 по 2003 (2 года)

(є медична книжка)
Диплом кваліфікованого робітника.

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Adobe Photoshop Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Робота з факсом MS Paint Міні-АТС Skype ABBYY FineReader Google 1С УТП Програмні редактори

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Не незаміжня, дітей не маю.
До кримінальних справ не притягувалась.

- Маю Сертифікат про базове навчання RA Group професія – «стилист парфюмер», 2011р.,
- Закінчила курси в УНПО «БОРИСФЕН» м. Київ «Основи комп'ютерної грамоти з елементами програмування. Комп'ютерна графіка», «Основи комп'ютерної грамоти».
- маю загран. паспорт.
- посвідчення водія категорій 'А" та "В"
- маю у власності та керую мотоциклом,
- дость швидко навчаюсь новому.


Электрона адреса: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (всі месенджери), [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»).

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: