Ірина
Оператор ПК, 1С, офис-менеджер, помощник руководителя, 8 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 28 лет
- Город:
- Житомир
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4177489
Опыт работы
Менеджер з продажу
с 03.2019 по 05.2019
(2 месяца)
Гіпермаркет меблів Рольф, Житомир (Роздрібна торгівля)
Якісне обслуговування клієнтів, своєчасне інформування клієнтів про новинки асортименту, оформлення меблевих експозиції, супровід в установці замовлень, розширення клієнтської бази.
Бухгалтер 2 категорії
с 01.2018 по 03.2018
(2 месяца)
ДПСЗ Житомирський обласний вузол спецзв'язку, Житомир (почтові перекази)
Ведення бухгалтерського обліку у повному обсязі, керування рухом грошей, складання і подання звітної документації до контролюючих органів, ведення фінансових звітів, виписка доручення, авансові звіти, розхідні накладні, прибуткові видаткові накладні.
Фахівець технічного оформлення видань
с 08.2017 по 03.2019
(1 год 7 месяцев)
Аудиторська фірма, Житомир (Освіта, наука)
Обробка авторських матеріалів, перероблення у відповідний формат того чи іншого засобу масової інформації або книжкового видавництва, контроль за їх своєчасним і якісним виконанням замовлення, редагування видань та їх художнє ілюстрування, готувати до друку обкладинку.
Продавец-консультант
с 09.2015 по 08.2017
(1 год 11 месяцев)
Магазин Людмила, Житомир (продаж тканин, одягу, фурнітури)
Прийом і зберігання товару. Знання товару (склад тканин). Вміти правильно підібрати тканину під клієнта. Ведення документації, розрахунки з клієнтами.
Продавец-консультант
с 05.2015 по 09.2015
(4 месяца)
Магазин обуви Интертоп, Житомир (продаж взуття, сумок)
Обслуговування покупців відповідно до технології продажів, консультування споживачів за властивостями і якістю товарів, їх призначенням, правилах користування і догляду, експлуатаційним термінів, підрахунок підсумкової вартості покупки, її упаковка, обмін товарів. Перевірка якості товару, наявність всіх маркувань і цінників.
Образование
Киевский Институт Бизнеса и Технологий
Финансы и кредит, Житомир
Высшее, с 2014 по 2017 (2 года 9 месяцев)
Бакалавр, специальность - Финансы и кредит
Экономико-технологический колледж
Оценочная деятельность, Житомир
Среднее специальное, с 2013 по 2015 (1 год 9 месяцев)
Младший специалист, специальность - Оценщик (эксперт)
Знания и навыки
Знание языков
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Дополнительная информация
Коммуникабельная. Ответственная. Общительная. Отлично нахожу язык с людьми. Есть навыки работы с документами и накладними. Есть навыки программ: 1С Бухгалтерия, М.Е.Doс., Клиент-банк. Веду здоровый образ жизни.
Похожие кандидаты
Офіс-менеджер, адміністратор, оператор ПК, колл-центру, помічник керівника
Житомир
Оператор ПК, офіс-менеджер, секретар
Житомир
Оператор 1С, помічник бухгалтера, офіс-менеджер
Житомир
Секретар, офіс-менеджер, оператор ПК, адміністратор, диспетчер
10000 грн, Житомир
Секретар, офіс-менеджер, діловод, помічник керівника
Житомир