Резюме от 3 марта 2020 PRO

Мелащенко Юля Олександрівна

Секретар, адміністратор на ресепшн, асистент керівника, офіс-менеджер, 20 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
30 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Секретар, помiчник керiвника

с 07.2018 по наст. время (1 год 9 месяцев)
Глобал Маркетинг Солюшнз, Київ (Рекламна компанiя)

•Забезпечення вхідних і вихідних дзвінків керівництва, організація конференцій (багатосторонніх) дзвінків керівництва.
•Виконання доручень керівника, підготовка проміжних звітів, підготовка презентацій та листів;
•Контроль за своєчасністю підписання документів
•Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення товарів для офісу
•Забезпечення керівника
•Виконання інших доручень керівництва
•Організація відряджень керівника (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми заходів і поїздок і т.п.)
•Дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації.
•Прийом гостей (кава, чай).
•Ксерокопія, сканування документів.
•Пошук необхідної інформації в Інтернеті.
•Організація та планування робочого дня у керівника.
•Прийом відвідувачів, організація зустрічей, заходів.

Секретар, помічник керівника

с 07.2018 по наст. время (1 год 9 месяцев)
Представництво Таиланду в Україні (туризм), Київ (туризм)

•оформлення (в тому числі друкування) і розсилка розподільних документів, листів, телеграм, телефонограм, факсів, і т. п.;
•підготовка і своєчасна розсилка матеріалів до засідань, нарад, конференцій, семінарів і з'їздів;
•технічне забезпечення роботи керівника;
•підготовка і організація матеріально-технічного забезпечення засідань, нарад;
•організація прийому працівників і відвідувачів;
•телефонне обслуговування;
•підготовка відряджень;
•організація презентацій і спеціальних прийомів гостей;
•контроль за святковими і ювілейними датами;
•обробка пошти;
•збір ділової інформації і її реферування по завданню директора;
•збір матеріалів для доповідей і мов керівника;

Секретар, помічник керівника

с 01.2018 по 04.2018 (3 месяца)
Budcapital, Київ (Продаж квартир та нежитлових приміщень)

Секретар, помічник керівника
з 01.2018 по 04.2018 (3 місяці)
Budcapital, Київ (Продаж квартир та нежитлових приміщень)

прийом відвідувачів;
прийом телефонних дзвінків;
ведення діловодства;
планування робочого дня керівника;
організація нарад;
замовлення квитків та бронювання готелів для керівника і інших співробітників під час відрядження;
замовлення канцтоварів для офісу;

Секретар, асистент керівника

с 09.2014 по 11.2017 (3 года 2 месяца)
Політична партія «Національний корпус», Київ (Громадська організація)

• Виконання завдань, поставлених керівництвом і безпосереднім керівником.
• Забезпечення вхідних і вихідних дзвінків керівництва, організація конференцій (багатосторонніх) дзвінків керівництва.
• Облік і розподіл надходить, що стосується керівництва, своєчасна передача документів, повідомлень і інформації керівництву (письмово або усно).
• Здійснення технічної допомоги керівництву (копіювання, друк, сканування та ін.).
• Ведення телефонної і інформаційної бази управління (контакти, дні народження клієнтів)
• Організація прийому відвідувачів керівництва: замовлення перепусток і супровід відвідувачів, відстеження стану переговорних кімнат до і після прийому клієнтів (чистота, відсутність зайвих документів, наявність канцелярського приладдя і їх функціональність).
• Контроль розкладом переговорних.
• Контроль збереження документів в приймальній керівництва.
• Дотримання конфіденційності вхідної та вихідної інформації.
• Координація роботи водіїв керівництва (координація маршрутів, оповіщення водіїв про вихід керівництва з будівлі, координація заміщення водіїв).
• Організація поїздок і відряджень керівництва (здійснення візової підтримки, бронювання готелів, організація трансферу, програми поїздок і т.п.)
• Організація приїзду іноземних партнерів і клієнтів (бронювання готелів, програми заходів і поїздок і т.п.)
• Виконання інших доручень безпосереднього керівництва.

Адміністратор

с 01.2012 по 02.2013 (1 год 1 месяц)
салон краси "Эстеліта", Київ (краса)

-Зустріч клієнтів і гостей салону;
вхідних повідомлень / вихідні дзвінки;
-Формування записи;
-Контроль і координація роботи персоналу;
-Продаж та облік косметики;


Образование

Київська Академія перукарського мистецтва

Дизайнер причесок и макияжа, Київ
Высшее, с 09.2009 по 06.2012 (2 года 9 месяцев)


Дополнительная информация

-заграничный паспорт;
-права;
-автомобиль;


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: