- PRO
Тереза
Бухгалтер, помічник керівника, 12 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 35 лет
- Город проживания:
- Тернополь
- Готов работать:
- Другие страны, Тернополь, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4619998/
Опыт работы
Бухгалтер
с 11.2021 по 03.2022
(4 месяца)
"Тер-Добробуд", Тернопіль (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Робота з клієнт-банками, рознесення в 1 С банківських виписок;
Облік, прихід на склади, переміщення та списання будівельних матеріалів на проведення ремонтних робіт;
Облік запчастин і списання;
Внесення первинних документів (рахунки-фактури, видаткові накладні; вхідні рахунки, прибуткові накладні);
Рознесення первинної документації 361
631 рах. (дебиторка, кредиторка);
Контроль наявності та повернення первинних документів
ведення розрахунків та звірка з контрагентами;
Контроль ТМЦ і документообігу ;
Виконання доручень головного бухгалтера.
Регіональний Бухгалтер
с 06.2019 по 09.2021
(2 года 3 месяца)
Тм QPS, Тернопіль (Торгівля нафтопродуктами ДП)
ПЕРВИННА ДОКУМЕНТАЦІЯ, каса, акциз.
- Котроль роботи РРО, звірка і розшифровка щоденних Z-звітів по нафтопродуктах, виявлення і виправлень помилок;
- Виписка рахунків-фактур для покупців, звірка цін, видаткові накладні по бух.обліку;
- Перевірка дебіторки і кредиторки в управлінському і бухгалтерському обліку з покупцями і постачальниками;
- Внесення приходів нафтопродуктів в базу 1 С, облік залишків;
- Акти звірок з постачальниками, виписка доручень на одержання ТМЦ;
- Організація своєчасного і грамотного документообігу. Контроль документації контрагентів.
- Введення бух. рах.: 361,631,281,301.;
- Щоденні довідки про зведені облікові дані щодо отримання/відпуску та залишків пального на акцизних складах в Medoc.;
- Нарахування заробітної плати в управлінському обліку.;
- Кадровий документообіг;
- Закриття звітних періодів.
Бухгалтер
с 04.2018 по 05.2019
(1 год 1 месяц)
ТзОВ Агрохімічна компанія "Вітагро", Волочиськ (Торгівля насінням, агрохімікатами та засобами захисту рослин)
•Підготовка і нарахування заробітньої плати (штат працівників до 150 чол), нарахування відпускних, лікарняних, декретних, відряджень,утримання аліментів, медичної страховки, табелі робочого часу.
•Формування в клієнт банку платіжних доручень.Касові документи (оформлення і проведення прибуткових і видаткових касових ордерів, авансовізвіти).
•Поворотно-фінансова допомога.
•Підготовка і здачазвітності в ДФС по ЄСВ, 1 ДФ, повідомлення про прийняттяпрацівників на роботу.
•Підготовка і здача звітності до виконавчої служби по аліментщиках.Підготовка і здача звітностіу статистику 1-ПВ звіт із праці (місячні і квартальні), 1-РС про утримання робочої сили, звіт по інвалідах.
•Перевірка і контроль лікарняних листків, підготовка документів (заявки-розрахунки у ФСС, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам) і здача звітностіу СОЦСТРАХ.
•Контроль і забезпечення правильності нарахування та перерахування податків і зборів до державного та місцевих бюджетів (ЄСВ, ПДФО, Військовий збір).
•Підготовка і контроль перебігу документів по зарплатних і медичних картках.
• Оформлення і видача службових посвідчень та довідок з місця роботи працівника. Підготовка документів для відрядження.
•Робота з фітосанітарною службою (підготовка і здача документів для допусків і роботи з агрохімікатами.
•Ведення кадрового діловодства. Кадрове адміністрування (процедура прийому, переведення, звільнення працівників); формування і зберігання особистих справ співробітників. Штатний розпис по співробітниках.
•Здача звітності до податкової по прийнятим співробітникам і в центр зайнятості. Облік і ведення журналу трудових книжок. Штатний розпис. табелі робочого часу. Накази по особову складу. Журнал реєстрації наказів.
Головний бухгалтер
с 02.2017 по 02.2018
(1 год)
ПП "Ялинка України", Тернопіль (Виробництво, торгівля)
•Контроль і забезпечення правильності нарахування та перерахування податків і зборів до державних та місцевих бюджетів.
•Ведення податкового обліку, статистичної і податкової звітності ( ЄСВ, 1 ДФ, 3 ПН, Баланс).
•Формування в клієнт банку платіжних доручень.
• Оформлення і видача службових посвідчень та довідок з місця роботи працівника. Підготовка документів для відрядження.
•Реєстрація податкових накладних у єдиному реєстрі. Розрахунок коригування податкових накладних. Оптимізація податків.
•Акти звірок з контрагентами.
• Нарахування заробітної плати.
• Підготовка графіків щорічних відпусток та контроль за їх дотриманням
•Введення кадрового діловодства. Кадрове адміністрування (процедура прийому, переведення, звільнення працівників); формування і зберігання особистих справ співробітників. Здача звітності до податкової по прийнятим співробітникам і в центр зяйнятості
Головний бухгалтер
с 02.2015 по 02.2017
(2 года)
Відділ охорони здоро"вя Підволочиської РДА, Підволочиськ (Бюджетна бухгалтерія)
Помічник головного бухгалтера
с 01.2013 по 01.2015
(2 года)
Підволочиська районна державна адміністраці, Підволочиськ (Бюджетна бухгалтерія)
Образование
Тернопільський національний економічний університет
Облік і аудит, Тернопіль
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 8 месяцев)
Дополнительное образование и сертификаты
КУРСИ, ТРЕНІНГИ Перевірки Держпраці 2017 рік Аналіз трудових порушень. Підготовка до перевірки. Алгоритм поведінки в разі пере
2018
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- Користувач Internet
- MS Office
- Електронний кабінет платника податків
- M.E.Doc
- Клієнт-Банк
- Соната
- Бітрікс24
- Skype
- Банківська справа
- FreeZvit
- Ведення звітності
- СОТА
- Приват24
- FREDO Звіт
- Viber
- Є-дата
- Договірна робота
- Telegram
- FREDO
- ТОРГІВЛЯ всі етапи продаж
Знание языков
- Русский — выше среднего
- Украинский — свободно
- Немецкий — начинающий
- Английский — начинающий
- Хорватский — выше среднего
Дополнительная информация
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
• Досвід роботи введення декількох підприємств одночасно.
• Аналітичне мислення
• Відповідальність
• Вміння швидко знаходити і систематизувати інформацію
• Працювати в режимі багатозадачності
• Грамотна усна і письмова мова
• Доброзичливість
• Бажання розвиватись
• Бажання заробляти і працювати
КУРСИ, ТРЕНІНГИ
Бухгалтеська відеоплатформа 7eminar.com -2022 p.
Перевірки Держпраці 2017 рік
Аналіз трудових порушень. Підготовка до перевірки. Алгоритм поведінки в разі перевірки.
Великий квартальний семінар 2017 рік
ПДВ. Практичне застосування внесених до ПКУ змін. Нова податкова накладна та декларація з ПДВ. Зарплата і 3200...ЄСВ. ПДФО. Зарплатна звітність.
Великий кадровий семінар 23/11/2017 р.
Зміни до Закону про соціальне страхування. Річна звітність по квотам. Організація роботи з кадровою документацією роботодавця.
Додаткова інформація
• Незаміжня.
• Заробітна плата договірна в залежності від вимог і виконаної роботи.
Моє улюблене хобі - подорожі, які живлять енергією і дають наснагу до роботи.
Похожие кандидаты
-
Помічник бухгалтера, економіст, бухгалтер-операціоніст, секретар-референт
10000 грн, Тернополь -
Бухгалтер, помощник бухгалтера, ассистент руководителя
10000 грн, Одесса, Удаленно -
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, асистент, секретар
Кропивницкий, Удаленно -
Помощник руководителя, офис-менеджер, администратор, пом. бухгалтера
Харьков, Удаленно -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, секретар
30000 грн, Киев, Удаленно -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів
30000 грн, Киев, Удаленно