Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тереза

Бухгалтер, помічник керівника, 12 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Тернополь
Готов работать:
Другие страны, Тернополь, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер

с 11.2021 по 03.2022 (4 месяца)
"Тер-Добробуд", Тернопіль (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Робота з клієнт-банками, рознесення в 1 С банківських виписок;

Облік, прихід на склади, переміщення та списання будівельних матеріалів на проведення ремонтних робіт;

Облік запчастин і списання;

Внесення первинних документів (рахунки-фактури, видаткові накладні; вхідні рахунки, прибуткові накладні);

Рознесення первинної документації 361
631 рах. (дебиторка, кредиторка);

Контроль наявності та повернення первинних документів
ведення розрахунків та звірка з контрагентами;

Контроль ТМЦ і документообігу ;

Виконання доручень головного бухгалтера.

Регіональний Бухгалтер

с 06.2019 по 09.2021 (2 года 3 месяца)
Тм QPS, Тернопіль (Торгівля нафтопродуктами ДП)

ПЕРВИННА ДОКУМЕНТАЦІЯ, каса, акциз.

- Котроль роботи РРО, звірка і розшифровка щоденних Z-звітів по нафтопродуктах, виявлення і виправлень помилок;

- Виписка рахунків-фактур для покупців, звірка цін, видаткові накладні по бух.обліку;

- Перевірка дебіторки і кредиторки в управлінському і бухгалтерському обліку з покупцями і постачальниками;

- Внесення приходів нафтопродуктів в базу 1 С, облік залишків;

- Акти звірок з постачальниками, виписка доручень на одержання ТМЦ;

- Організація своєчасного і грамотного документообігу. Контроль документації контрагентів.

- Введення бух. рах.: 361,631,281,301.;

- Щоденні довідки про зведені облікові дані щодо отримання/відпуску та залишків пального на акцизних складах в Medoc.;

- Нарахування заробітної плати в управлінському обліку.;

- Кадровий документообіг;

- Закриття звітних періодів.

Бухгалтер

с 04.2018 по 05.2019 (1 год 1 месяц)
ТзОВ Агрохімічна компанія "Вітагро", Волочиськ (Торгівля насінням, агрохімікатами та засобами захисту рослин)

•Підготовка і нарахування заробітньої плати (штат працівників до 150 чол), нарахування відпускних, лікарняних, декретних, відряджень,утримання аліментів, медичної страховки, табелі робочого часу.

•Формування в клієнт банку платіжних доручень.Касові документи (оформлення і проведення прибуткових і видаткових касових ордерів, авансовізвіти).

•Поворотно-фінансова допомога.

•Підготовка і здачазвітності в ДФС по ЄСВ, 1 ДФ, повідомлення про прийняттяпрацівників на роботу.

•Підготовка і здача звітності до виконавчої служби по аліментщиках.Підготовка і здача звітностіу статистику 1-ПВ звіт із праці (місячні і квартальні), 1-РС про утримання робочої сили, звіт по інвалідах.

•Перевірка і контроль лікарняних листків, підготовка документів (заявки-розрахунки у ФСС, повідомлення про виплату коштів застрахованим особам) і здача звітностіу СОЦСТРАХ.

•Контроль і забезпечення правильності нарахування та перерахування податків і зборів до державного та місцевих бюджетів (ЄСВ, ПДФО, Військовий збір).

•Підготовка і контроль перебігу документів по зарплатних і медичних картках.

• Оформлення і видача службових посвідчень та довідок з місця роботи працівника. Підготовка документів для відрядження.

•Робота з фітосанітарною службою (підготовка і здача документів для допусків і роботи з агрохімікатами.

•Ведення кадрового діловодства. Кадрове адміністрування (процедура прийому, переведення, звільнення працівників); формування і зберігання особистих справ співробітників. Штатний розпис по співробітниках.

•Здача звітності до податкової по прийнятим співробітникам і в центр зайнятості. Облік і ведення журналу трудових книжок. Штатний розпис. табелі робочого часу. Накази по особову складу. Журнал реєстрації наказів.

Головний бухгалтер

с 02.2017 по 02.2018 (1 год)
ПП "Ялинка України", Тернопіль (Виробництво, торгівля)

•Контроль і забезпечення правильності нарахування та перерахування податків і зборів до державних та місцевих бюджетів.

•Ведення податкового обліку, статистичної і податкової звітності ( ЄСВ, 1 ДФ, 3 ПН, Баланс).

•Формування в клієнт банку платіжних доручень.

• Оформлення і видача службових посвідчень та довідок з місця роботи працівника. Підготовка документів для відрядження.

•Реєстрація податкових накладних у єдиному реєстрі. Розрахунок коригування податкових накладних. Оптимізація податків.

•Акти звірок з контрагентами.

• Нарахування заробітної плати.

• Підготовка графіків щорічних відпусток та контроль за їх дотриманням

•Введення кадрового діловодства. Кадрове адміністрування (процедура прийому, переведення, звільнення працівників); формування і зберігання особистих справ співробітників. Здача звітності до податкової по прийнятим співробітникам і в центр зяйнятості

Головний бухгалтер

с 02.2015 по 02.2017 (2 года)
Відділ охорони здоро"вя Підволочиської РДА, Підволочиськ (Бюджетна бухгалтерія)

Помічник головного бухгалтера

с 01.2013 по 01.2015 (2 года)
Підволочиська районна державна адміністраці, Підволочиськ (Бюджетна бухгалтерія)

Образование

Тернопільський національний економічний університет

Облік і аудит, Тернопіль
Высшее, с 2006 по 2011 (4 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

КУРСИ, ТРЕНІНГИ Перевірки Держпраці 2017 рік Аналіз трудових порушень. Підготовка до перевірки. Алгоритм поведінки в разі пере

2018

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • Користувач Internet
  • MS Office
  • Електронний кабінет платника податків
  • M.E.Doc
  • Клієнт-Банк
  • Email
  • Соната
  • Бітрікс24
  • Skype
  • Банківська справа
  • FreeZvit
  • Ведення звітності
  • СОТА
  • Приват24
  • FREDO Звіт
  • Instagram
  • Viber
  • Є-дата
  • Договірна робота
  • Telegram
  • FREDO
  • ТОРГІВЛЯ всі етапи продаж

Знание языков

  • Русский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Немецкий — начинающий
  • Английский — начинающий
  • Хорватский — выше среднего

Дополнительная информация

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ

• Досвід роботи введення декількох підприємств одночасно.
• Аналітичне мислення
• Відповідальність
• Вміння швидко знаходити і систематизувати інформацію
• Працювати в режимі багатозадачності
• Грамотна усна і письмова мова
• Доброзичливість
• Бажання розвиватись
• Бажання заробляти і працювати

КУРСИ, ТРЕНІНГИ
Бухгалтеська відеоплатформа 7eminar.com -2022 p.
Перевірки Держпраці 2017 рік
Аналіз трудових порушень. Підготовка до перевірки. Алгоритм поведінки в разі перевірки.

Великий квартальний семінар 2017 рік
ПДВ. Практичне застосування внесених до ПКУ змін. Нова податкова накладна та декларація з ПДВ. Зарплата і 3200...ЄСВ. ПДФО. Зарплатна звітність.

Великий кадровий семінар 23/11/2017 р.
Зміни до Закону про соціальне страхування. Річна звітність по квотам. Організація роботи з кадровою документацією роботодавця.

Додаткова інформація

• Незаміжня.

• Заробітна плата договірна в залежності від вимог і виконаної роботи.

Моє улюблене хобі - подорожі, які живлять енергією і дають наснагу до роботи.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: