Сохранить подходящие вакансии стало проще и удобнее

Резюме от 30 октября 2018

Кирийчук Виктория Сергеевна

Адміністратор, 10 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
21 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Адміністратор

с 09.2016 по наст. время (2 года 4 месяца)
Навчально-розважальний центр "Art Фабрика", Киев (Дитячий навчально-розважальний центр "Art Фабрика")

• Забезпечення роботи розважального закладу (робота з персоналом, набір та стажування, господарська частина, контроль функціонування локацій,контроль надання якісних послуг);
• організація роботи та керівництво персоналом залу (20 осіб);
• робота з клієнтами (виявлення можливих потреб для покращення роботи закладу, вирішення складних ситуацій);
• прийом та опрацювання заявок на організаціяю дитячих днів народжень, випускних вечорів, днів іменинника та інших тематичних свят;
• проведення інвентаризації;
• здійснення касових операцій, контроль та ведення звітів товарообігу.

Організатор культурно-дозвіллєвої діяльності

с 07.2016 по 09.2016 (2 месяца)
Навчально-розважальний центр "Art Фабрика", Киев (Організація дитячого дозвілля)

• написання сценаріїв;
• проведення сценарних програм на розважальних локаціях;
• забезпечення якісних послуг, надання допомоги дітям.
• надання послуг няні

Касир

с 12.2015 по 06.2016 (6 месяцев)
Гіпермаркет "Fozzi", Киев (Торгівля)

• Проведення розрахункових операцій на суму купівлі.
• Друк фіскальних звітних чеків (Z- звітів), проведення розрахункових операцій терміналом.
• Надання покупцеві на вимогу чек.

Касир

с 09.2015 по 11.2015 (2 месяца)
Магазин "Фора", Киев (Торгівля)

• Проведення розрахункових операцій на суму купівлі.
• Друк фіскальних звітних чеків (Z- звітів), проведення розрахункових операцій терміналом.
• Надання покупцеві на вимогу чек.


Образование

ЖДУ им.Ивана Франка

Социально-психологический факультет, психология, Житомир
Неоконченное высшее, с 09.2014 по 09.2016 (2 года)


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    -Впевнене користування основними програмами Microsoft Office: Word, PowerPoint, Excel.
    - Знання касової програми R-Keeper
    - Робота з різними браузерами.
  • Уміння планувати та організовувати роботу. (2 года опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.
  • Здатність управляти персоналом (керувати та вести за собою) (2 года опыта)
    Средний, использую в настоящее время.
  • Уміння підбирати, мотивувати та здійснювати контроль персоналу. (2 года опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.
  • Знання касової дисципліни (2 года опыта)
    Продвинутый, использую в настоящее время.
  • Консультація клієнтів, забезпечення надання якісної послуги. (2 года опыта)
    Средний, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Особисті якості:
• відповідально відношусь до роботи, поставлених цілей і задач;
• цілеспрямована, наполеглива, впевнена у собі, ініціативна;
• завжди намагаюсь працювати на особистий результат і результат компанії;
• активна, енергійна, амбіційна;
• володію лідерськими здібностями і креативним мисленням;
• комунікабельна, дружелюбна, ввічлива і толерантна;
• чесна, порядна та принципова;
• об'єктивна, спостережлива, справедлива, лояльна;
• вимоглива до своєї роботи та роботи своїх підлеглих;
• організована, дисциплінована, пунктуальна, акуратна;
• швидко навчаюсь та адаптуюсь до нових умов;
• маю активну життєву позицію.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: