Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 25 сентября 2020

Olga

Администратор, координатор процессов, операционист

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
34 года
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Днепр, Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Client manager/Operation manager

с 01.2019 по наст. время (5 лет 3 месяца)
Freelance, Днепр (Education and science)

Client manager (online courses Investment tools, Investors mind)
Online Education
Administration
Consulting clients
Sales
Searching
Lead Generator

Operation manager

improve business processes
negotiations with clients
organization and administration responsibilities
stuff management

At the moment I'm looking for full-time job in the office or remote. No sales, but more coordination and operation

New tools:
Google docs, sheets, forms etc.
Bitrix24, Trello, smm, targeting and more

Высылайте, пожалуйста, описание реальной вакансии на email или в LinkedIn.
Работу в активных продажах и колл-центрах не предлагать. Кредиты и сетевой маркетинг не интересны

Customer Service Manager/Corporate Training Manager

с 04.2011 по 05.2018 (7 лет 1 месяц)
IT company Luxoft, Днепр (IT)

- Account-management. Planning and control tasks, prepare commercial proposals, contracts, invoices. B2C, B2B sales
- Daily eliciting the needs of customers by negotiation, phone, e-mail, online chat and in person at the meetings
- Planning the timetable for commercial trainings in 3 cities
- Mentor for new employees
- Marketing duties - search advertising
- Organized corporate trainings
- Administrating of e-learning system and web-site, incl. webinars
- Maintaining records in CRM Salesforce, working with Jira and other corporate systems
- Monitoring competitors, pricing, profitability of consultations.
- Local English classes and English Clubs management
- Organized and provided classroom-based introductory trainings in location
- Organizing external employee training (assistance in completing the documents, contacting the provider, etc.)

Designer

с 12.2010 по 03.2011 (3 месяца)
Education abroad, Днепр (Education and science)

Engineer of Information Technologies Department

с 03.2010 по 03.2011 (1 год)
Государственная служба Украины по чрезвычайным ситуациям, Днепр (Гражданская защита населения)

Образование

Днепропетровский национальный университет им.О.Гончара

Физико-технический, Днепр
Высшее, с 2004 по 2010 (5 лет 5 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Leadership Academy

2015, 9 months

Basic Jira

2013

Web design: Photoshop, Illustrator, basic html/css, CMS

2012

Babok 3.0 Introduction to Business Analysis

2018

IT English

2019

Basic Project Management (PMClub)

2019

Tilda basics

2020, 2 месяца

Знания и навыки

Adobe Photoshop CRM Bitrix24 Google Docs Sales Google Administration WordPress Jira Joomla! Tilda Customer orientation BASIC Site administration SVN Координирование процессов

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Немецкий — начинающий

Дополнительная информация

- Have a technical education;
- Understanding the software development life cycle (SDLC)
- Web-development experience;
- Administrative and accounting management;
- Ability to manage several projects simultaneously;
- Hands-on usage Jira, Trello and others apps;
- Basic understanding of PMBOK and Agile;
- Interesting in improving management and coordination skiils

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: