Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Тетяна

Офіс-менеджер, адміністратор офісу, 40 000 грн

Рассматривает должности:
Офіс-менеджер, адміністратор офісу, Секретар
Вид занятости:
полная
Возраст:
32 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник адміністративно-господарського управління

с 01.2022 по 06.2025 (3 года 5 месяцев)
ПРАТ «СК» Арсенал Страхування», Київ (Фінанси, банки, страхування)

-організація пошуку, підбір приміщень для переїзду та проведення переговорів щодо оренди та укладання відповідних договорів
-проведення переговорів з постачальниками, провендення тендерів з постачання товарів/послу та подальше укладання відповідних договорів
-планування та забезпечення ефективного і комфортного розміщення працівників
-організація та контроль проведення поточних та капітальних ремонтів приміщень в офісі ( замовлення меблів, робота з електриками, дизайнером…)
-страхування рухомого та нерухомого майна
-інвентаризація центрального офісу ( списання та утилізація шин, меблів, техніки, ламп )
-екстрене реагування на проблеми і своєчасний виклик необхідних служб : сантехнік, електрик, кондиціонерщиків, вентеляційщиків
-облік та використання "смарт-карток" паливних матеріалів, які закріплені за водіями та списання палива щомісячно
-утилізація та знищення документів ( визначення з переліком документів, які підлягають знищенню; контроль та погодження відповідних документів; вивіз документів)
-виконання вимог НБУ та облаштування Центрального офісу, щодо безбар?єрності та інклюзивності
-виконання завдань від керівництва
-контроль за виконанням робіт клінінгових компаній, прибиральниць
-підбір та управління персоналом (секретарі, прибиральниці, водії,архіваріус)
-організація підготовки та проведення заходів за участю керівництва Товариства
-матеріально-технічне та транспортне забезпечення Товариства
-господарське забезпечення роботи Товариства
-робота з BAF (1С8)

Секретар Правління

с 05.2018 по 12.2021 (3 года 7 месяцев)
ПРАТ «СК» Арсенал Страхування», Київ (Фінанси, банки, страхування)

-зустріч, супровід гостей та партнерів та приготування кави, чаю для гостей компанії та керівництва
-прийом, відправлення, реєстрація вхідної/вихідної та внутрішньої документації або кореспонденції (Укрпошта, Нова пошта, DHL), її передача адресатам
-взаємодія з кур'єрськими службами
-повне забезпечення життєдіяльності центральног офісу (замовлення канцтоварів, госптоварів, води, чаю, кави, молока, печива, цукерок)
-сканування та ксерокопіювання документів
-ведення листування внутрішнє та з контрагентами в межах своєї компетенції
-виконання різнопланових доручень керівництва,ведення календарів керівництва, нагадування про зустріч, взаємодія з усіма департаментами компанії
-забезпечення переговорної кімнати необхідними приладдями та підготовка до нарад
-купівля авіа, ж/д квитків через онлайн ресурси та через турагенства, оформлення туристичних віз для керівництва, бронювання готелів, пошук житла
-участь у підготовці свят
-виклик спеціалістів по ремонту кавомашин, контроль прибирання офісу
-робота з BAF (1С8)

Менеджер з логістики

с 12.2017 по 01.2018 (1 месяц)
Група компаній АІС ТОВ «Автокрай-Україна», Київ (Автобізнес та автосервіс)

Адміністратор сервісу

с 01.2017 по 12.2017 (11 месяцев)
Група компаній АІС ТОВ "Автокрай-Україна" офіційний дилер "RENAULT", Київ (Автобізнес та автосервіс)

1.Прийом і розподіл вхідних телефонних дзвінків на співробітників компанії, згідно наказу ГК АІС;
2.Видача клієнтам бланка заявки, оформлення знижок карти
3.Робота з програмою 1 С.
4.Контроль наявності інформаційних матеріалів та рекламної продукції в кімнаті відпочинку, контроль за порядком на столиках в зоні відпочинку, за наявністю свіжих журналів.
5.Приготування напоїв для клієнтів СТО (чай, кава, вода).
6.Контроль чистоти і порядку в кімнаті відпочинку, контроль чистоти зони кавового апарату і постійної наявності чайно-кавових аксесуарів;
7.Закупівля кави, чаю, цукру.
8.Підготовка та оновлення сервісних договорів з замовниками, узгодження правок.
9.Робота з первинною документацією.
10.Ведення архіву.
11.Вхідна / вихідна кореспонденція.
12.Обзвон клієнтів згідно стандартів імпортера, при кожному заїзду на СТО.
13.Оформлення пакету документів на установку ГБО.
14.Особисті доручення керівництва, бухгалтерії, менеджера за якістю.
15.Контроль наявності і розподіл необхідних канцелярських товарів, оформлення документів на закупівлю канцелярських товарів, контроль доставки отримання канцелярських товарів.
16.Робота з оргтехнікою: принтер, сканер, факс і міні-АТС.
17.Підтримка життєдіяльності сервісу.
18.Складання звітів пов'язаних з відвідуванням СТО клієнтами і телефонного трафіку в сервіс, внесення до звіту даних джерел реклами. Надавати даний звіт щотижня по понеділках директору АЦ і підсумковий за місяць до 3-го числа наступного місяця за звітним.
19.Надання допомоги співробітникам компанії в рішенні в ході виконання поточних операційних завдань.
20.Контроль прибирання туалетів та наявність необхідних засобів гігієни - щогодини

Референт

с 01.2016 по 10.2016 (9 месяцев)
Гараж Мобайл Груп (Ringoo), Київ (Роздрібна торгівля)

- Ведення діловодства (прийом, реєстрація, розподіл документів і доведення їх до виконавців; оформлення і відправка вхідних/вихідних документів; складання та підготовка звітів)
- Прийом і розподіл телефонних дзвінків
- Оперативне виконання завдань керівника
- Зустріч відвідувачів компанії, їх супровід до залу-переговорів
- Забезпечення офісу канцтоварами, водою, хозтоварами
- Координація роботи всіх офісних служб
- Робота з оргтехнікою : принтер, сканер, факс

Образование

Полтавський національно технічний університет імені Юрія Кондратюка

Видобування нафти та газу, інженер-технолог з видобутку нафти та газу, Полтава
Высшее, с 2010 по 2015 (4 года 10 месяцев)

Дополнительная информация

Досвідчений користувач ПК( Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point, Outlook, інтернет),робота з оргтехнікою (принтер, сканер, факс і міні-АТС), пограма 1С. Маю посвідчення водія категорії « В », закордонний паспорт.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: