Резюме от 13 января 2019 PRO

Тихоненко Максим Анатолійович

QA engineer, 8 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
34 года
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Project Manager

с 01.2017 по наст. время (2 года)
LOWSON'S PUB, Львів ((ресторанный бизнес))

Відкриття ресторана.
-розробка концепції з "0";
-архітектурний супровід та контроль будівельних робіт;
-підбір персоналу та навчання;
запуск та супровід;
забезпечення прибутковості закладу;
в подальшому управління;

Project Manager

с 10.2009 по 12.2016 (7 лет 2 месяца)
Pub DUBLIN, Львів ((ресторанный бизнес))

На протязі 5 років займаю посаду директора Ірландського Пабу «Дублін» («ТзОВ «Паб Дублін»), за цей період здобув досвід у відкритті ресторанів з нуля, підбір і навчання персоналу, організація роботи ресторану, ведення внутрішньої і зовнішньої документації, організація свят (банкети, фуршети, корпоративи), проведення тренінгів для персоналу, організація і контроль роботи кухні та самого ресторану.

Project Manager

с 10.2008 по 10.2010 (2 года)
ТОВ ТПП „УНИВЕРСАЛ” Торговий Дім „Ajour”, Львів (retail)

Працював дистанційно на ТОВ ТПП „УНИВЕРСАЛ” Торговий Дім „Ajour” в якості координатора проектів по відкриттю т.т., Украина (Производство,пошив и реализация чере собственную сеть розничных магазинов женской одежды)

Основні завдання:

1.Розвиток мережі магазинів з 40 до 52 торгових точок;
2.Підбір приміщень;
3.Підписання договорів оренди;
4.Створення проекту торгової точки;
5.Координування роботи всіх підрозділів приймаючих участь у відкритті торгової точки;
6.Координування рекламного відділу;

Executive Director у Дім модної білизни „Ajour”

с 10.2008 по 10.2008 (меньше месяца)
ТОВ ТПП „УНИВЕРСАЛ” Торговий Дім „Ajour”, Львів (retail)

ТОВ ТПП „УНИВЕРСАЛ” Торговий Дім „Ajour” (3000 чол; основні напрямки: виробництво, дистрибуція, мережа магазинів нижьої білизни, Украинка (Производство,пошив и реализация чере собственную сеть розничных магазинов женской одежды)

Основні завдання:

1.Розвиток мережі магазинів з 13 до 40 торгових точок;
2.Розробка стратегії розвитку ТМ „Ajour” в Україні і Росії;
3.Розробка та впровадження маркетингової стратегії для роздрібної торгівлі;
4.Розробка та впровадження маркетингової стратегії для дистрибуційного напрямку;
5.Контроль за проведенням акцій компанії і розробка проектів нових локальних акцій;
6.Контроль за процесом організації прямого продажу.

Trade Marketing Manager

с 06.2008 по 11.2008 (5 месяцев)
ТзОВ „Молочний Дім” Корпорація „Фанні”, Львів (retail)

ТзОВ „Молочний Дім” Корпорація „Фанні” (5000чол., основні напрямки виробництво молочної продукції під ТМ „Фанні”, ТМ „ Ведмедик, Західний регіон (Виробництво та реалізація молочних продуктів)

Основні завдання:

1.Стратегічне планування
розробка і впровадження маркетингової стратегії для введення продукції виробника в західний регіон.
2.Маркетингові дослідження :
Проведення на постійній основі повного циклу маркетингових досліджень в напрямках:
- обізнаності ТМ;
- споживчі потреби;
- лояльність;
- ефективність рекламних кампаній.
3.Ведення постійної системи моніторингу роботи основних конкурентів в напрямках:
-новинки;
-цінова політика;
-рекламна (промо) активність.
4.Реклама:
Розробка довгострокових і короткострокових рекламних кампаній спрямованих на:
-збільшення обсягів продажу;
-створення позитивного іміджу ТМ на західній Україні;
-збільшення ознайомленості з ТМ.
Створення, розміщення, контроль інформаційних повідомлень в ЗМІ;
5.Організація та координування BTL - акцій на західній Україні;
виконання маркетингових обов’язків перед торговими мережами, участь в рекламних проектах торгових мереж, погодження графіків, бюджетів (розвиток відносин з ключовими клієнтами).
6.Бюджетування.
7.Підбір та навчання персоналу.
8.Проведення презентацій та семінарів для персоналу.


Досягнення:
1. Створив і організував роботу команди з 60 чоловік;
2. Організував близько 150 промо заходів по західній Україні;
3. Організував близько 5 всеукраїнських рекламних кампаній;
4. Налагодив відносини зі всіма торговими мережами західної України
(ввів основний асортимент і новинки, підписання плану маркетингових заходів на рік з кожною із сіток);
5.Організація проекту відкриття „Дитячого центру”.

Marketing Director

с 10.2007 по 10.2008 (1 год)
ТОВ ТПП „УНИВЕРСАЛ” Дім модної білизни „Ajour”, Львів (retail)

ТОВ ТПП „УНИВЕРСАЛ” Дім модної білизни „Ajour” (3000 чол; основні напрямки: виробництво, дистрибуція, мережа магазинів нижьої бі, Украинка (Производство,пошив и реализация чере собственную сеть розничных магазинов женской одежды)

Створення відділу маркетингу з нуля.
Розвиток мережі:
1.Створення концепції мережі магазинів;
2.Підбір приміщень;
3.Організація процесу будівництва;
4.Підбір і навчання персоналу;
5.Контроль за виконанням планів.
Маркетинг:
1.Стратегічне планування:
SWOT - аналіз;
Розробка маркетингової стратегії для мережі магазинів;
2.Розробка, організація, контроль рекламних кампаній, спрямованих на відкриття торгових точок згідно з потребами регіону;
3.Розробка, організація, контроль проведення всеукраїнських акцій, спрямованих на підтримку введення нових колекцій, сезонних розпродажів, акцій лояльності;
4.Бюджетування.
5.Маркетингові дослідження:
Визначення обізнаності ТМ;
Вивчення потреб споживачів;
Сегментування цільових аудиторій;

Аналітика:
1.Підготовка місячного аналізу продажу;
2.Динаміка продажу;
3.Встановлення планів продажу для мережі.
Розробка та впровадження ТМ на ринок:
1.Виведення на ринок ТМ «V&T»;
2.Виведення на ринок ТМ «VIN»;

Досягнення:
1.Розробка фірмового стилю мережі магазинів ТМ «Ажур»;
2.Розробка фірмового стилю мережі магазинів ТМ «V&T»;
3.Розробка і впровадження стандартів роботи мережі магазинів;
4.Розробка і впровадження стандартів мерчандайзингу;
5.Розробка і впровадження системи Франчайзинг;
6.Відкриття з нуля - 13 торгових точок по Україні (Львів/Тернопіль/Хмельницький/Ів.Франковск/Полтава/Запоріжжя/Дніпропетровськ/Миколаїв/
Херсон/Харків/Одеса/Київ);
7.Налагодження звітності в мережі;
8.Організація 7 всеукраїнських рекламних кампаній;
9.Розробка і впровадження маркетингової стратегії для кожної торгової точки в 13 регіонах України;
10.Розробка і впровадження довгострокової системи лояльності для мережі магазинів;
11.Організація виставки КИЇВ-ФЕШН 2006, м. Київ;
12.Організація виставки ЛЕОН-ФЕШН 2006, Франція, м. Леон;
13.Організація виставки КИЇВ-ФЕШН 2007, м. Київ;
14.Організація виставки ЛЕОН-ФЕШН 2007, Франція, м. Леон.

Marketing Manager

с 10.2002 по 10.2004 (2 года)
ТзОВ Торгова мережа „Десятка”, Львів (retail)

з 10.2002 по 10.2004 (2 роки)
ТзОВ Торгова мережа „Десятка” (300чол.; сітка складів – магазинів будівельних матеріалів в західній Україні., Львов (Виробництво та реалізація будівельних товарів)

Основні завдання:
- Маркетингові дослідження.


Образование

Східноєвропейський університет економіки і менеджменту

Маркетинг, Львов, Львів
Высшее, с 09.2002 по 05.2004 (1 год 8 месяцев)


Знание языков

  • Английский — средний
  • Польский — средний

Дополнительная информация

Дорогі роботодавці!
Шукаю роботу "Test engineer"
По перше вважаю що "Test engineer" це одне з наважливіших одиниць в SDLC і що можливо досягти великого рівня професіоналізму будучи "Test engineer" спеціалістом не стрибаючи по карьерній драбині.
Подруге знайти місце праці у веселому і життерадісному колективі який працює на одні хвилі і прагне досягати успіху. Якшо хтось хоче отримати Test engineer з велики багажом практичного досвіду - буду радий працювати на благо компанії)


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: