Резюме от 20 января 2019 PRO

Радченко Олена

Бухгалтер, менеджер среднего звена, 10 000 грн

Полная занятость, неполная занятость.

Возраст:
44 года
Город:
Новая Каховка

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Керуючий справами виконкому

с 09.2016 по 04.2018 (1 год 7 месяцев)
Виконком Дніпрянської селищної ради, Новая Каховка (Місцеве самоврядування)

- Організація проведення та документального оформлення засідань виконавчого комітету;
- Організація оперативного планування роботи апарату виконавчого комітету;
- Організація та контроль за виконанням функції з надання адміністративних послуг (реєстрація місця проживання фізичних осіб, видача довідок, тощо);
- Надання нотаріальних послуг (посвідчення заповітів, довіреностей, копій документів, підписів);
- Участь у складанні проектів для участі у конкурсі ДФРР;
- Ведення погосподарського обліку;
- Організація та контроль за діловодством, зокрема складання номенклатури справ, інструкції з діловодства тощо;
- Участь у роботі тендерного комітету;
- Особистий прийом громадян та участь у комісійній роботі з розгляду скарг та пропозицій;
- Складання документації (інструкції, журнали, тощо) з протипожежної охорони, з охорони праці.

Начальник відділу збуту

с 11.2008 по 04.2016 (7 лет 5 месяцев)
ПАТ "ДМК "Таврія", Новая Каховка (Виробництво алкогольних напоїв)

1. Організація роботи із збуту продукції, а саме:
- супровід договорів продажу продукції (первинний прийом та обробка, узгодження з відповідними фахівцями, контроль актуальності тощо);
- прийом та обробка замовлень (контроль наявності готової продукції, актуальності цін);
- формування маршрутних листів (об'єднання замовлень за критерієм направлення руху та передача інформації на склад готової продукції);
- визначення кількості та вантажопідйомності необхідного транспорту; замовлення транспорту; документальний та інформаційний супровід водіїв від моменту замовлення автомобіля до моменту вивантаження на складі покупця;
- участь у плануванні виробництва (розрахунок необхідної кількості акцизної марки; визначення логістичних параметрів зберігання та транспортування продукції; розрахунок для пропозицій щодо роздрібних цін; тощо);
Ініціювання та безпосередня участь у розробці та впровадженні локального програмного забезпечення для планування та контролю за відвантаженням готової продукції, автоматизації формування видаткових накладних та обліку взаєморозрахунків з постачальниками транспортних послуг.
2. Контроль за дотриманням правил зберігання та використання марок акцизного збору, документальний супровід їх замовлення, отримання та звіту за використанням.
3. Організація та контроль за роботою роздрібної торговельної точки (контроль правильності визначення та використання роздрібних цін; зберігання та руху підакцизної продукції; організація участі у виїзних заходах; тощо)
4. Контроль за діяльністю робочої їдальні (планування закупок, формування цін на вироби, організація обліку продуктів, товарів та матеріалів, тощо).

Начальник відділу обліку реалізації

с 11.1994 по 10.2008 (13 лет 11 месяцев)
ПАТ "ДМК "Таврія", Новая Каховка (Виробництво алкогольних напоїв)

Облік залишків та руху готової продукції; облік реалізації готової продукції; облік та звіряння взаєморозрахунків з покупцями; облік допоміжних матеріалів; облік залишків та руху тари та тарних матеріалів та взаєморозрахунків з постачальниками; облік надання послуг (зокрема проведення дегустацій та екскурсій, послуги з транспортування); облік товарів у фірмовій торговельній мережі; облік касових операцій у фірмовій торговельній мережі; авансові звіти; складання податкової звітності з акцизу; контроль наявності, дотримання правил зберігання та використання, звітування за рухом акцизних марок; тощо.


Образование

Херсонський державний технічний університет

Облік та аудит, Херсон
Высшее, с 09.1994 по 07.1997 (2 года 10 месяцев)

Севастопольський державний технічний університет

Облік та аудит, Севастополь
Высшее, с 09.1991 по 08.1994 (2 года 11 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Впевнений користувач Windows, Word, Exel, ПЗ 1С:7, 1С:8. Досвід роботи в державних реєстрах, СЕД "Лотус", СЕД "АСКОД" тощо. Відмінно працюю з інтерфейсами, швидко оволодію новими ПЗ.


Знание языков

Английский — средний


Дополнительная информация

- відмінно знаю діловий етикет, в роботі використовую методи Time-менеджменту
- маю великий досвід роботи у сфері логістики, володію навичками оптимізації процесів
- вільно володію діловою українською мовою
- маю відмінні знання у сфері бухгалтерського обліку
- маю водійські права категорії В, досвід керування авто - майже 15 років


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: