Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 31 июля 2020 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/4878469

Менеджер з управління комерційною нерухомістю (оренда)

Занятость:
Полная занятость.
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Департаменту розвитку та оренди

с 04.2018 по наст. время (6 лет)
Управління нерухомим майном

•управління об’єктами комерційної нерухомості компанії (ТЦ, БЦ, street-retail);
•аналіз архітектурних проектів нових об’єктів;
•аналіз та оптимізація концепції, планувань та «tenant-mix»;
•визначення оптимальних форматів магазинів та структурування відповідно до концепції об’єкта;
•аналіз та оптимізація схем зонування, технологічних схем ТЦ, складських, адміністративних та технічних приміщень;
•розробка та оптимізація логістичних карт об’єктів;
•планування та коректування схем та напрямків руху відвідувачів ТЦ;
•підбір «якорних» та «міні-якорних» орендарів, планування приміщень під них враховуючі діючи вимоги операторів ринку;
•робота по залученню нових орендарів (переговори та презентація об’єктів), відбір та ротація існуючих орендарів;
•повний супровід діяльності орендарів в діючих ТЦ;
•вивчення особливостей відвідуваності ТЦ, оцінка цільових груп та сприйняття відвідувачами іміджу об’єкту;
•аналіз та планування потоків та трафіку в зоні досяжності об’єкта;
•моніторинг нових та існуючих об’єктів;

Відділ оренди

с 08.2017 по 04.2018 (8 месяцев)
ТРЦ "Лавина", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

•повний супровід діяльності орендарів в ТРЦ;
•взаємодія з усіма внутрішніми службами ТРЦ;
•пошук та відбір орендарів;
•розробка та супровід договорів оренди від погодження до підписання (переговори на стадії укладання/корегування договорів оренди, юридичний аналіз зустрічних пропозицій партнерів);
•контроль якості, відповідності асортименту товарів/послуг та рівня сервісу орендарів відповідно до обумовленим вимогам ТРЦ;
•контроль проведення орендарем ремонтних робіт;
•підготовка статистичних та аналітичних звітів;
•оцінка стабільності роботи орендарів;
•робота із дебіторською заборгованістю;
•повний документообіг між орендарями та ТРЦ, підрядними організаціями (відповіді на запити, листи, підготовка АКТів то що).

Директор

с 05.2015 по 09.2017 (2 года 4 месяца)
ТОВ "НОЄН", Київ (управління нерухомим майном)

Обслуговуюча організація, надання послуг з утримання та управління бізнес центром.
•ведення переговорів з власниками приміщень (орендодавцями);
• орендарями та підрядними(обслуговуючими) організаціями;
•організація та контроль роботи персоналу (загальний штат 7 чоловік);
•оптимізація витрат товариства;
•робота з контролюючими та іншими державними організаціями;
•контроль дебіторської заборгованості та ін

Заступник директора

с 06.2012 по 05.2015 (2 года 11 месяцев)
ТОВ "Брістоль Менеджмент", Київ (управління нерухомим майном)

•розробка, правова експертиза та супровід договорів (оренди, суборенди, управління нерухомим майном, купівлі-продажу, тощо);
•активний пошук та проведення переговорів з орендарями, робота з обслуговуючими організаціями, контролюючими органами (ДСНС, СЕС інщі);
•моніторинг та оцінка змін на ринку нерухомого майна;
•контроль виконання орендарями договірних зобов’язань;
•досудове врегулювання спорів;
•складання процесуальних документів (претензії, позовні заяви), представництво інтересів в судових інстанціях всіх рівнів по цивільним, господарським, адміністративним спорам, а також в органах виконавчої служби, правоохоронних органах, ДРСУ та інших органах.

Заступник директора

с 02.2007 по 06.2009 (2 года 4 месяца)
ТОВ "ФК "Домбуд", Київ (управитель ФФБ)

•проведення переговорів із забудовниками, підрядними та субпідрядними організаціями;
•представницькі функції у органах державної влади та комерційних установах;
•розширення партнерської бази та залучено до співпраці нових партнерів;
-Заступник директора (з 01.2008р. по 06.2008р.):
•створення та супровід діяльності фондів фінансування будівництва (від прийняття рішення про створення до закриття);
•відрядження з митою контролю діяльності забудовників та виконання зобов’язань;
•контроль за роботою філій товариства;
•на час відсутності директора товариства, виконуючий обов’язки директора.

Образование

Національна академія наук України, Київський університет права

«Правознавство», юрист, Київ
Высшее, с 2001 по 2005 (3 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

Особисті якості:
Відповідальний, пунктуальний не конфліктний. Швидко орієнтуюся в ситуації, що склалася. Постійно цікавлюсь та навчаюсь всьому новому, що може стати в нагоді в моїй роботі та житті.

Українська, Російська мова - вільно. Базовий рівень англійської мови.
ПК – досвідчений користувач: MS-Office, Internet explorer, поштові клієнти, усі види офісної техніки. Маю досвід адміністрування інтернет-сайтів та роботи в ArchiCAD (любительский рівень).

Маю в розпорядженні легковий автомобіль та права водія категорії «В», водійський стаж 18 років. Готовий до відряджень.

У вільний час займаюся моделюванням зменшених точних копій військової техніки, гірськолижним спортом, катання на велосипеді.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: