Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Світлана

Бухгалтер

Рассматривает должности:
Бухгалтер, Головний бухгалтер
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
51 год
Город проживания:
Кривой Рог
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Начальник відділу кадрів

с 07.2023 по наст. время (1 год 10 месяцев)
ТОВ..., Кривий Ріг (Машинобудування)

Кадровий облік, військовий облік, бронювання, підтвердження критичності, нарахування заробітної платні, статистичні та податкові звіти. Робота з ел. кабінетом ПФУ, МЕДок, 1С УВП. Чисельність до 100 чол.

Головний бухгалтер

с 09.2022 по 03.2023 (6 месяцев)
ТОВ "НЕС", Кривий Ріг (IT)

Ведення бухгалтерського обліку від первинки до звітності, ЗЕД, транспорт, становлення обліку на підприємстві, впровадження BAS-KORP, розробка наказів та положень регламентуючих діяльність підприємства. Впровадження обліку та розробка наказів зі створення нематеріальних (віртуальних, цифрових активів(сайт,...токен на основі сервісу смарт-контрактів «Binance smart chain» та ін ). Складання фінансових, податкових, статистичних звітів. Робота з ел.кабінетом платника податків ДПС та ПФУ, МЕДОК, інтернет-банкінг та інше.

Головний бухгалтер

с 08.2021 по 05.2022 (9 месяцев)
ТОВ на загальній системі оподаткування, Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Впровадження обліку з нуля в облікову систему BAS. Повний цикл ведення обліку (всі ділянки обліку та звітності) .

Головний бухгалтер

с 08.2021 по 05.2022 (9 месяцев)
Представництво китайської компанії, Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Впровадження обліку з нуля в облікову систему BAS. Повний цикл ведення обліку (всі ділянки обліку та звітності) . Розроблені управлінські звіти для головної компанії в КНР.

Головний бухгалтер

с 03.2021 по 07.2021 (4 месяца)
ТОВ "ФД ІНВЕСТ", Кривий Ріг (Готельно-ресторанний бізнес)

Переформатування обліку з ексель таблиць в облікову систему 1С, у т. ч. І управлінського обліку. Ведення всього циклу обліку від первинки до звітності регламентованої та управлінської.

Головний бухгалтер

с 06.2020 по 12.2020 (6 месяцев)
ТОВ на загальній системі оподаткування, Кривий Ріг (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Розробка внутрішніх положень та політик, впорядкування облікової системи.

Головний бухгалтер

с 02.2016 по 11.2019 (3 года 9 месяцев)
ТОВ "ОГНЄУПОРСПЄЦСТРОЙ", Кривий Ріг (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Організація і веденя бухгалтерського обліку підприємства. Ведення всіх ділянок бухгалтерського обліку в 1 С 8,3 УТП. Робота з інтернет
банкінг. Складання бухгалтерської, фінансової, статистичної, податкової звітності в 1С8.3 УТП, МЕДОК, електроний кабінет платника податків. Взаємодія з контролюючими органами. Надання інформації та звітності власнику, формування необхідної документації та інформації для участі в тендерах.
Перехід з програми 1С 7,7на ліцензійну 1С 8.3 Базова версія і 1С 8.3 УТП. Приведення бухгалтерського обліку у відповідність з вимогами законодавства України. Розробка положення про оплату праці, оперативної звітності для власника та інших внутрішніх положень та наказів.

Головний бухгалтер

с 05.2007 по 10.2015 (8 лет 5 месяцев)
ДП "Агролайт", Кривий Ріг (Харчова промисловість)

1.Організація бухгалтерського обліку господарської діяльності підприємства. 2. Контроль вчасного та правильного оформлення господарських операцій. 3. Забезпечення вчасного складання та подачі бухгалтерської , фінансової , податкової, статистичної звітності, а також звітності для управляючої компанії. 4. Керівництво штатом бухгалтерів ( 15 чоловік). 5. Надання методичної допомоги працівникам підприємства (500 чол.). 6. Забезпечення проведення перевірок внутрішніми та зовнішніми контролюючими органами. 7. Взаємодія з внутрішніми та зовнішніми контролюючими органами. 8. Доопрацювання програмного забезпечення (написання ТЗ програмістам). 9. Складання та опис бізнес-процесів для розуміння етапності та періодичності виконання операцій з встановленням відповідальних. 10.Організація проведення місячних, квартальних, річних та випадкових інвентаризацій в касі ,на складах та місцях зберігання ТМЦ,МШЦ, ОЗ, ПММ.
Досягнення:
Освоєння нової програми "Облік". Набуття нового досвіду по обліку виробництва молочної продукції. Організація складського обліку, запровадження добових та позмінних складських звітів МОЛ. Розробка та впровадження документообігу підприємства. Оптимізація штату та роботи бухгалтерської служби. Впровадження мотиваційної складової у фонді ЗП та інших мотиваторів. Вміння організувати колектив на швидке виконання завдань. Підбір кадрів. Ведення декілька юридичних осіб.

Заступник головного бухгалтера по виробництву

с 09.2006 по 05.2007 (8 месяцев)
ТОВ "Династія Україна", Кривий Ріг (виробництво заморожених продуктів)

контроль роботи бухгалтерів та операторів пов`язаних з виробництвом, контроль дотримання норм використання сировини для виробництва продукції, організація проведення інвентаризацій. Підготовка бухгалтерської бази до закриття періоду.

Образование

Київський національний економічний університет

Облік і аудит, Кривий Ріг
Высшее, с 1992 по 1997 (4 года 9 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Семінар. com, Курс ЗЕД

2021 2 місяці

Навчання у проекті "Гра в довгу"

3 місяці

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • Пользователь ПК
  • Пользователь Internet
  • Работа с оргтехникой
  • Інтернет-банкінг
  • Веб-браузери
  • Користувач Internet
  • Працюю бухгалтером з 1996 року
  • Маю права кат В
  • Саморозвиток
  • 1С:Бухгалтерія
  • Клієнт-Банк
  • Соната
  • BAS Бухгалтерія

Знание языков

Украинский — свободно

Дополнительная информация

Бажаю отримати віддалену роботу бухгалтера єдиного або по окремій ділянці. Маю багаторічний досвід роботи в бухгалтерії, що включає управління фінансовими потоками, ТМЦ та НА, організацію річних та проміжних інвентаризацій, контроль за дотриманням податкової дисципліни, складання та аналіз фінансової, податкової та статистичної звітності, управління колективом більше 10 чоловік, кадровий облік, досвід військового обліку з організацією бронювання та підтвердження критичності. Моя мета - створювати ефективну облікову стратегію , яка допоможе оптимізувати та організувати бізнесові процеси, і сприятиме розвитку компанії. Я швидко адаптуюсь до змін, завжди готова до нових викликів і прагну до професійного вдосконалення. Про себе: чесна, відповідальна, вмію працювати як самостійно так і в колективі, організована, вмію розставляти пріоритети, уважна. Розмір заробітної платні залежить від обсягу виконуваних функцій та специфіки суб'єкта господарювання. Бажаю отримати цікаву та стабільну роботу.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: