Резюме от 16 октября 2018 PRO

Тітаренко Оксана Олександрівна

Менеджер з персоналу

Полная занятость.

Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Менеджер з персоналу

с 01.2016 по 07.2018 (2 года 6 месяцев)
ООО "Магнум", Москва (Будівництво,проектування)

- взаємодія з замовником, складання профілю кандидата;
- активний пошук і підбір кандидатів (прямий пошук, регіональний підбір, класичний рекрутмент);
- публікація вакансій (job-сайти, спеціалізовані форуми, професійні та соціальні мережі);
-проведення телефонних інтерв'ю, особистих і скайп співбесід;
- аналіз резюме, проведення первинного телефонного інтерв'ю і особистого інтерв'ю (біографічного, за компетенціями);
- надання зворотного зв'язку за підсумками співбесіди;
- збір рекомендацій;
- відстеження кандидатів на період випробувального терміну;
-первинна адаптація нового співробітника в момент виходу;
- розробка адаптаційних матеріалів для співробітників компанії;
- моніторинг ринку праці, огляд заробітних плат;
- створення і ведення бази кадрового резерву;
- успішний досвід закриття вакансій лінійного персоналу, технічних фахівців, керівників середньої ланки;
-успішне закриття наступних позицій: інженери ПТО, геодезисти, кошторисники, інженери-проектувальники, керівники проектів, інженери з експлуатації, виконроби, техніки, діловоди, механіки, юристи, фахівці бухгалтерії (Банк, розрахунок заробітної плати, бухгалтер-калькулятор і т.д.) , програмісти 1С, координатори, менеджери тендерного відділу, менеджери з активних продажів, фахівці з охорони праці т.д .;
- щотижнева, щомісячна звітність про виконану роботу;
- контроль рішень, термінів виконання завдань;
- розробки та коригування ЛНА;
- часткове ведення КДП, прийом / звільнення, складання посадових інструкцій для всього штату компанії;
організація і координування програм навчання для співробітників компанії;
- розробка і ведення внутрішнього порталу компанії;
- організація корпоративних заходів;
- вирішення організаційних питань;
- внесення і контроль оплати рахунків в реєстр 1С;
- консультування співробітників з кадрових питання;
- вихідне інтерв'ю;
- участь в бюджетуванні;
- взаємодія з кадровими агентствами;
- участь в розробці нефінансової мотивації.

Головний спеціаліст відділу перспективного розвитку проектів управління міжнародних зв'язків

с 03.2013 по 11.2015 (2 года 8 месяцев)
Київська міська державна адміністрація, Київ (Державна установа)

- управління міжнародними проектами;
- забезпечення участі КМДА в різних міжнародних програмах, оформлення заявок на отримання грандів в соціальній сфері, а також в сферах культури, науки, освіти, МНС;
-здійснення робочих зустрічей з посольствами, представництвами іноземних держав в Україні, меріями міст-побратимів, та інших міст;
- організація проведення та забезпечення участі представників міста в форумах, семінарах, конференціях, виставках, нарадах, інших комунікативних заходах в рамках державних, галузевих і місцевих програм;
-організація протокольного забезпечення заходів і міжнародних церемоній.

Працівник консульського відділу

с 05.2012 по 10.2012 (5 месяцев)
Посольство Республіки Болгарія в Україні, Київ (дипломатична служба)

-Обробка паспортних даних;
- виготовлення віз заявників;
- прийом і видача документів;
- консультації та бесіди із заявниками;
- участь в підготовці дипломатичних прийомів.

Працівник консульського відділу

с 05.2010 по 10.2010 (5 месяцев)
Посольство Республіки Болгарія в Україні, Київ (дипломатична служба)

- Обробка паспортних даних;
- виготовлення віз заявників;
- прийом і видача документів;
- консультації та бесіди із заявниками;
- участь в підготовці дипломатичних прийомів.


Образование

Варненський вільний університет «Чорноризець Хоробрий»

Міжнародна економіка та адміністрація, Варна
Высшее, с 10.2010 по 05.2012 (1 год 7 месяцев)

Магістр публічної адміністрації та управління проектами

Київський славістичний університет

Міжнародні відносини, Київ
Высшее, с 07.2006 по 06.2010 (3 года 11 месяцев)

Бакалавр з міжнародних відносин


Дополнительная информация

Організація заходів; Ведення переговорів; Управління проектами; Управління персоналом; MS Outlook; Адаптація персоналу; Підбір персоналу; Корпоративна культура; Оцінка персоналу; Навчання та розвиток; 1С; управління персоналом; E-Staff; MS PowerPoint; MS Visio; Офісна техніка.

Робота в режимі багатозадачності, вміння планувати час і розставляти пріоритети, активна життєва позиція, розвинені комунікативні здібності, стресостійкість, старанність, націленість на результат, доброзичливість, бажання розвиватися в HR напрямку, знання ділового етикету, відсутність шкідливих звичок, заміжня.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: