Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 23 апреля 2020

Костянтин

Провідний юрисконсульт, керівник юридичного відділу, департаменту

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
56 лет
Город проживания:
Чернигов
Готов работать:
Белая Церковь, Киев, Фастов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Заступник директора з юридичних питань

с 04.2009 по 12.2017 (8 лет 8 месяцев)
ТОВ "ЮВЕКС ГРУП", Біла Церква (Юриспруденція/консалтинг/безпека)

Керівництво юридичним забезпеченням інвестиційних проектів замовників переважно в новому промисловому та житловому будівництві та надання консалтингових послуг в галузі економічної безпеки.

Старший юрисконсульт/начальник юридичного відділу

с 06.2006 по 11.2008 (2 года 5 месяцев)
ТОВ "Торгово-промислова компанія", Київ (Виробництво та торгівля)

Загальне юридичне забезпечення діяльності торгівельної та виробничої компаній, юридичне забезпечення виконання проекту будівництва заводу з виробництва металевих профілів та касет.

Начальник відділю юридичного та економічного забезпечення

с 06.2004 по 05.2006 (1 год 11 месяцев)
ТОВ "Кристал", Маріуполь (Виробництво)

Юридичне та економічне забезпечення будівництва та запуску виробництва заводу харчових емульсій

Директор

с 07.1997 по 12.2003 (6 лет 5 месяцев)
АТЗТ "Консалтинг-Сервіс", Чернігів (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Загальне керівництво консалтинговими проектами в інвестиційній та корпоративній сфері

Заступник директора з економіко-правових питань

с 10.1995 по 07.1997 (1 год 9 месяцев)
ТОВ ВКП «Аркадія», Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Заступник директора з юридичних питань

с 07.1995 по 10.1995 (3 месяца)
ТОВ НВКП «Астра ЛТД», Чернігів (Енергетика)

Викладач основ правової діяльності підприємств, управління та економіки підприємства

с 08.1993 по 06.1995 (1 год 10 месяцев)
МДТУ ім. Баумана, Москва (Освіта, наука)

викладацька діяльність під час навчання в аспірантурі

Образование

МДТУ ім. Баумана

Кафедра экономиіки і упраління підприємством, управлінський облік, аспірантура, Москва
Высшее, с 1992 по 1995 (2 года 7 месяцев)

МДЮА ім. Кутафіна

Московський факультет, специальність - правознавство, Москва
Высшее, с 1985 по 1990 (4 года 9 месяцев)

МДТУ ім. Баумана

Факультет Енергетичного машинобудування, спеціальність - енергетичні установки космічних літальних апаратів, Москва
Высшее, с 1984 по 1990 (5 лет 9 месяцев)

Знания и навыки

Користувач ПК Windows Linux Практичне застосування ЦПК, ГПК та КАС в новій редакції

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Болгарский — средний

Дополнительная информация

- Досвід вирішення взаємопов'язаних питань підприємств в частині забезпечення зниження витрат основної діяльності через комплексний підхід до юридичної оптимізації управлінського, бухгалтерського та податкового обліку.
- Досвід судового представництва - участь в судовому розгляді понад 800 справ (здебільшого в порядку КАС та ЦПК, дещо менше ГПК та КУпАП, в порядку КПК переважно щодо службових злочинів).
- Досвід юридичної діяльності (окрім разового представництва інтересів) - участь в понад 20 консалтингових проектах нового будівництва, створення нових виробництв та реструктуризації існуючих
- Управлінський досвід - керівництво відділом з 8 працівників.
- Організаційний досвід - робота в компанії з чисельністю понад 1000 співробітників, керівництво юридичним забезпеченням діяльності більш ніж 30 філій та представництв.

Основні напрямки діяльності за час юридичного стажу:
1. Процесуальні відносини - захист інтересів в господарських, адміністративних та цивільних справах в судах всіх рівнів.
2. Господарські відносини - повний юридичний супровід проектів з моменту створення підприємства до запуску виробництва (в т.ч. стадій придбання нерухомого майна, виділення земельних ділянок, виконання та експертизи проектів, реконструкції та будівництва, отримання кредитних ліній, дозвільної документації, придбання та реалізації корпоративних прав тощо).
3. Корпоративні відносини - реєстрація капіталу, оптимізація інвестицій, реєстрація та припинення українських та закордонних СПД, реорганізація підприємств шляхом поділу та злиття, операції з цінними паперами.
4. Податкові відносини - аналіз документів та їх підготовка для проведення перевірок, підготовка комплексних рішень щодо оптимізації податків та зборів, розробка систем поєднання договірного, первинного та податкового обліку підприємств (автоматизована система на базі 1С).
5. Зовнішньо-економічні відносини - підготовка та супровід контрактів, робота з акредитивною формою розрахунків, митним оформленням вантажів, ліцензування діяльності.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: