Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 28 марта 2022

Владимир

Тестировщик ПО, QA-менеджер

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
29 лет
Город:
Одесса

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Дополнительная информация

1. Освіта:
2010-2013 рр. Одеський автомобільно-дорожній коледж Одеського національного політехнічного університету.
Отримав диплом молодшого спеціаліста з відзнакою.
Спеціальність: бухгалтерський облік
Форма навчання: очна
2013-2017 рр. Одеський національний економічний університет
Диплом магістра c відзнакою.
Факультет: обліково-економічний
Спеціальність: облік і аудит
Напрямок: економічний аналіз.
Форма навчання: очна
У липні 2016 року закінчив навчання у Військовій академії.
Факультет: підготовка офіцерів запасу
Спеціальність: організація забезпечення матеріально-технічними засобами паливно-мастильних матеріалів.
1.1 Курси:
Лютий 2021-березень 2021 – пройшов практичні курси митних брокерів в Marine business school:
-Отримав навики роботи в MD office в режимі імпорт, транзит і експорт.
-Навчився працювати з товаро-транспортними і супровідними документами
-Розуміти базисні умови поставки згідно Інкотермс-2010.
-Пошук коду товарів за УКТЗЕД.
-Розрахунок митних платежів
Отримав сертифікат митного брокера.

2. Професійний досвід:
04.2021-теперішній час в крюїнговій компанії «Акмартранспорт»
Посада: помічник крюїнг-менеджера
Обов'язки: Заповнення підфлажних документів. Перевірка рівня володіння англійської мови у моряків. Взаємодія з морськими медичними центрами. Пошук кандидатів на різні типи і види суден, перевірка відгуків на моряків у судновласників, заповнення індивідуальних форм, згідно з вимогами конкретної компанії, для подачі моряків на розгляд. Робота з морськими документами.

04.2019-11.2020 в крюїнговій компанії «Danica crewing services»
Посада: account manager
Обов'язки: ведення обліку в бухгалтерській програмі Microsoft Dynamics Navision: заведення банківських операцій, нарахування та виплати заробітної плати моряків, обробка судових касових звітів, вхідних рахунків від агентів і рахунків, які перевиставляються на судновласників.
Робота в CRM програмі компанії(FIS): наповнення бази моряків, заведення нових постачальників і клієнтів, фінансові операції, пов'язані з судами.
Побудова зведених таблиць і використання різних формул в Excel.
Щомісяця складання звітів за видатками судновласника, для того щоб запросити у клієнта скоригований аванс на майбутній місяць. В даний час веду 13 суден в програмі Microsoft Dynamics Navision.
Формування балансу в розрізі суден, постачальників і клієнтів щоквартально.
Ведення ділової переписки з судновласниками і рішення різних проблем, що виникають в роботі.

01.2018-04.2019 в крюїнговій компанії «Акмартранспорт»
Посада: помічник крюїнг-менеджера
Обов'язки: пошук кандидатів на різні типи і види суден, перевірка відгуків на моряків у судновласників, заповнення індивідуальних форм, згідно з вимогами конкретної компанії, для подачі моряків на розгляд. Робота з морськими документами. Звірка анкети відповідно до прописок з послужної книги або паспорта моряка.

08.2017-01.2018 «Оксфорд Медікал-Одеса»
Посада: помічник головного бухгалтера.
Обов'язки: ведення касової книги, робота в клієнт-банку. Рознесення витрат і доходів в програмі 1С, звірка взаєморозрахунків з контрагентами, робота з первинною документацією, робота зі страховими компаніями.

04.2016-01.2017 КУ «Міський центр гуманітарної допомоги, інформаційного та господарського забезпечення».
Посада: провідний спеціаліст-бухгалтер
Обов'язки: робота з Казначейством, реєстрація юридичних зобов'язань, фінансових зобов'язань і оплата платіжних доручень.

3. Додаткова інформація
Знання ПК: Впевнений користувач ПК: Word, Excel, Power Point, Outlook, 1С 8.2 і 8.3 Підприємство, Microsoft Dynamics Navision.
Знання іноземних мов: Англійська мова: Intermediate.
Професійні навички :
•Знання бухгалтерських проводок, стандартів бухгалтерського
обліку, навички ведення касової книги, навички роботи з первинною документацією, хороші теоретичні знання економічних дисциплін. Робота в клієнт-банку, в програмі 1С, звірка взаєморозрахунків з контрагентами.
•Ведення обліку в бухгалтерській програмі Microsoft Dynamics
Navision: заведення банківських операцій, нарахування та виплати заробітної плати моряків, обробка судових касових звітів, , вхідних рахунків від агентів і рахунків, які перевиставляються на судновласників
•Аналіз своєї роботи шляхом складання видаткових таблиць,
формування балансів в розрізі суден, постачальників і клієнтів щомісячно і щоквартально.
•Побудова зведених таблиць і використання різних формул в Excel.
•Ведення ділової переписки з іноземними клієнтами.
•Вироблений навик в пошуку моряків, уважність і посидючість.
•Робота з морськими документами.
•Робота з базою моряків і морськими сайтами для пошуку і залучення
нових кандидатів.

Особисті якості - відповідальний, комунікабельний і цілеспрямований молодий чоловік. Маю педантичний характер, намагаюся завжди виконувати роботу в строк, швидко навчаюся.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Quality assurance engineer
Одесса, Днепр , еще 5 городов

Quality assurance engineer
Одесса, Винница , еще 5 городов

Quality assurance engineer
Одесса, Винница , еще 5 городов

Quality assurance engineer
Одесса, Удаленно

Quality assurance engineer
35000 грн, Одесса, Днепр , еще 2 города

Junior Test Automation Engineer
Одесса, Киев , еще 3 города

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: