Марина
Офис-администратор
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 29 лет
- Город проживания:
- Харьков
- Готов работать:
- Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/4988787/
Опыт работы
Менеджер з персоналу
с 03.2023 по 09.2023
(6 месяцев)
AMG, Харків (Автобізнес та автосервіс)
Мої обов'язки включали:
Пошук персоналу: Активний пошук та залучення висококваліфікованих кандидатів для різних вакансій.
Проведення співбесід: Організація та проведення співбесід з потенційними кандидатами для оцінки їхніх навичок та відповідності вимогам.
Моніторинг ринку: Слідкування за тенденціями та змінами на ринку праці для адаптації стратегії пошуку персоналу.
Аналіз релевантності кандидатів: Оцінка адекватності та відповідності навичок та досвіду кандидатів вимогам посади.
Створення та публікація вакансій: Розробка та розміщення оголошень про вакансії на різних платформах.
Робота з CRM та іншими інструментами: Ведення кадрового обліку, робота з документами у Google Docs, віртуальні зустрічі у Google Meet та робота з Google Таблиці та інші адміністративні завдання.
Підтримка зв’язку з кандидатами: Забезпечення ефективного та позитивного комунікаційного процесу з кандидатами на всіх етапах працевлаштування.
Формування документів: Розробка та оформлення різних документів, таких як заяви, накази на прийом, звільнення та документація з відпусток.
Збір та архівування особових справ: Відповідальність за збір, систематизацію та зберігання особових справ з дотриманням вимог конфіденційності та безпеки даних.
Менеджер відділу підтримки партнерської мережі
с 08.2021 по 03.2023
(1 год 7 месяцев)
ТОВ GoodWin, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Супровід експортних замовлень:
Запуск у роботу,
контроль навантаження-відвантаження, пакування, контроль дебіторської заборгованості, надання комерційної пропозиції.
Підготовка зведених таблиць Excel.
Консультації партнерів компанії за програмами компанії, продукції, укладання договорів з партнерами, видача сертифікатів на продукцію, паспорт виробу та різноманітну документацію.
Формування та редагування таблиць для розсилок.
Розсилка для партнерів компанії: СМС, Viber,Telegram, Пошта(sendpulse);
Обробка пошти створення угод у Бітрікс 24.
Обдзвони партнерів компанії для актуалізації даних.
Адміністратор-офісу
с 11.2019 по 07.2021
(1 год 8 месяцев)
ТОВ GoodWin, Харків (Виробництво)
Організація зустрічей онлайн та офлайн
Ведення протоколів зустрічей
Господарське забезпечення;
Організація структури офісу;
Розподіл документації за відділами та пунктами відправлення;
Організація приймання та розсилки ділової кореспонденції;
Організацію закупівлі матеріалів та техніки;
Розподіл фурнітури на складі;
Координація водія;
Забезпечення всім необхідним працівникам офісу;
Роботу щодо встановлення обладнання та забезпечення його технічного обслуговування;
Зберігання цінностей;
Організація привітань працівників підприємства;
Продаж неліквіду;
Розподіл замовників по існуючим відділам компанії.
Розсилка для партнерів компанії: СМС, Viber, Telegram, Пошта (sendpulse);
Формування коду доступу для входу в програму розрахунку конструкцій "Курбацький"
Виконання доручень керівника.
Обробка документів від банку для отримання теплого кредиту.
Помічник керівника
с 09.2018 по 07.2019
(10 месяцев)
ТОВ ТФ "Пилигрим", Харків (Туризм)
1C. ПКО, РКО, Кассовый расчет, ведение кассовой дисциплины (РРО, отчетность) работать с POS - терминалом. Контролировать внесения оплат. Обработка обращений в CRM, Помощь руководству в решении текущих вопросов, Работа с туристами , Страхование туристов, Отчеты.
Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності
с 06.2018 по 10.2018
(4 месяца)
ТОВ "АВТОТРАК СЕРВИС", Харьков (Автобізнес та автосервіс)
Внесение банковских выписок в 1С. Кадровый учет сотрудников в 1с.
Образование
ХНУМГ им О.М Бекетова
Комерцiйна дiяльнiсть, Харьков
Среднее специальное, с 2013 по 2016 (2 года 4 месяца)
Дополнительное образование и сертификаты
IT STEP University
2022-2023
Знания и навыки
- Підбір виробничого персоналу
- Толерантність
- Підбір керівного персоналу
- Комунікабельність
- Ведення кадрового обліку
- Оцінка персоналу
Знание языков
- Английский — средний
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Маркетинг, продукт/проджект менеджер-Business assistant
60000 грн, Удаленно -
Офіс-менеджер
Удаленно, Львов -
Бізнес-асистент, помічник власника компанії
80800 грн, Удаленно, Киев, Другие страны -
Особистий асистент
Удаленно -
Асистент керівника
Удаленно -
Асистент керівника
Удаленно