Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 6 сентября 2018

Ольга

НR-manager, спеціаліст з кадрового діловодства, навчання персоналу

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Регіональний менеджер з персоналу

с 02.2017 по наст. время (7 лет 2 месяца)
ТОВ, Львів (Готельно-ресторанний бізнес)

Зона відповідальності: Рівненська, Івано-Франківська, Львівська області.
Штат персоналу: 500 чол
Організація роботи та ведення кадрового діловодства віддалених підрозділів компанії:
Одночасне ведення 3 юр. особи, 9 ФОП, 8 структурних підрозділів
-оформлення наказів про прийом, переведення та звільнення працівників у відповідності до КЗпП України
-підготовка трудових договорів.
-підготовка табелів роб.часу, графіків виходів на роботу,
-заповнення листків непрацездатності, підготовка протоколів.
-офомлення та облік відпусток, формування графіків відпусток
-формування та ведення особових справ працівників,
-ведення обліку та зберігання трудових книжок,
-ведення журналів реєстрації кадрових наказів;
-складання штатних розписів, ведення штатної книги.
-оформлення дисциплінарних стягнень, вирішення нестандартних питань та ситуацій. Оформлення премій.
-робота в програмі 1С 8 версія;.
Співпраця з банком по виготовленні з/п карток.

Кадровий супровід ФОП (9 ФОП-ів) (табель обліку робочого часу, оклади, тарифні ставки, лікарняні листки, компенсації при звільненні)
Розробка посадових інструкцій
Розробка та впровадження форм та шаблонів документів для відділу кадрового обліку.

HR-Generalist

с 07.2016 по 02.2017 (7 месяцев)
ТОВ, Львівська обл. (виробництво)

Аналіз НR-процесів компанії та підготовка пропозицій щодо їх вдосконалення;
Розробка та впровадження програми адаптації;
Розробка політики опитувань, проведення опитувань персоналу, написання анкет та тестів, презентація результатів (використання Google-Docs);

Навчання персоналу:
-аналіз потреб персоналу в розвитку та навчаннях (написання та проведення тестувань, інтерв'ю);
-пошук та залучення стронніх навчальних організацій;
-організація та адміністративна підтримка наданих навчальних послуг сторонніми організаціями;
-бюджетування;

Пошук персоналу:
-розробка карт компетенцій (профілів посад);
-самостійний пошук кандидатів через інтернет-ресурси, засоби масової інформації, співпраця з кадровими агенствами;
-аналіз резюме, проведення співбесід;

Кадрове діловодство:
-робота в програмі 1С.8., штат компанії 150 чол.;
-прийом, звільнення, відпустки, лікарняні, табелі, графіки роботи (згідно КЗпП України);
-підготовка звітності по пресоналу для головного офісу в Німеччині (англійською мовою);
-співпраця з банком по виготовленні з/п карток.

Менеджер з персоналу

с 10.2012 по 06.2016 (3 года 8 месяцев)
ТОВ, Львів (транспортні перевезення, СТО)

Основні обов’язки:

Кадрове адміністрування:
• кадрова підтримка штату працюючих до 2000 чол.;
• внесення кадрової інформації в систему кадрового обліку 1С. 8 версія
• оформлення прийомів, переведень та звільнень працівників у відповідності до норм чинного трудового законодавства;
• ведення книг реєстрації прийомів та звільнення працівників;
• ведення обліку та зберігання трудових книжок, внесення записів до них, ведення книг обліку трудових книжок, визначення трудового стажу;
• підготовка довідок про трудову діяльність працівників;
• ведення та зберігання особових справ працюючих та звільнених працівників;
• оформлення всіх видів відпусток працівників;
• підготовка кадрової інформації для внутрішньої звітності компанії, формування звітів в програмі 1С 8;
• реєстрація кадрових наказів, ведення книги реєстрації кадрових наказів;
• участь в створенні нормативної бази документів (посадові інструкції, накази, положення…);
• підготовка документів для виготовлення зарплатних карток, організація їх видачі працівникам, інформаційна підтримка користувачів карток, ведення реєстрів;

Забезпечення підприємства кваліфікованим персоналом:
• організація набору та відбору персоналу різних рівнів: масовий набір робочого персоналу, підбір спеціалістів середньої та вищої ланки;
• пошук кандидатів / Хедхантинг;
• організація співпраці з інтернет-порталами, рекламними агенціями та навчальними закладами;
• презентація компанії на ярмарках вакансій;
• формування профілю вакансій;
• проведення телефонних інтерв'ю;
• проведення попередніх співбесід, організація співбесід з керівниками підрозділів;
• оцінка кваліфікації кандидатів та їх відбір згідно із вимогами до компетенції працівника;
• адаптація персоналу, координація проходження випробувального терміну;
• формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву;

Образование

Національний університет біоресурсів та природокористування України

Адмінстративний менеджмент, магістр, Київ
Высшее, с 2004 по 2005 (10 месяцев)

Національний університет біоресурсів та природокористування України

Економіка підприємства, Спеціаліст, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (4 года 8 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Олік та аудит, посвідчення бухгалтера

6 місяців

TUV Rheinland Group, Стандартизація та сертифікація продукції АПК, сертифікат "Менеджер з якості"

(20.01.2006 -20.03.2006)

Макроконсалтинг груп - Інтерв'ю в деталях

2016

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач Internet MS PowerPoint Email Робота зі сканером Робота з ксероксом Робота з факсом 1С:Бухгалтерія Міні-АТС ProFIX Банківська справа АТС

Знание языков

  • Английский — средний
  • Немецкий — начинающий
  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно

Дополнительная информация

На протязі свого робочого досвіду освоїла напрям навчання персоналу.
Для зацікавлених роботодавців можу запропонувати:

Виявленння потреби в навчанні персоналу та визначення зон розвитку команди;
Розробка корпоративных програм навчання для бізнесу;
- Вхідний тренінг "Орієнтація", Wellcome- тренінг; Тренінг по продукту;
- Розробка політик, процедур, програм, інструкцій;
- Профілювання посад; Розробка моделі компетенцій;
- Створення корпоративної книги;
Проведення тренінгів, начань, презентацій.
Атестація та оцінка знань, зворотній звязок, тестування.

Сильні сторони: активна, відповідальна, комунікабельна, розвинені лідерські якості, організаторські та творчі здібності, цілеспрямована, доброзичлива. Постійно розвиваюсь, цікавлюсь психологією та НR, вмію працювати з людьми.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: