Резюме от 31 октября 2018 PRO

Міщук Андрій Орестович

Категорійний, маркетинг-менеджер

Полная занятость.

Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Manager Commercial Deployment Planning

с 04.2016 по 04.2018 (2 года)
Philip Morris Ukraine, Львов (Виробництво сигарет)

Ключові обов‘язки:
-Керувати плановим відділом бізнес юніту та забезпечити координацію між трьома комерційними регіонами (Хмельницький, Ів.-Франківський та Львівський) та київською штаб квартирою
-Забезпечити виконання бізнес юнітом ключових показників ефективності та операційних показників (KPI/OPI): обсяг продажів, частка ринку, кількість візитів, контактів, тощо.
-Бути відповідальним та забезпечити підготовку річного стратегічного плану розвитку регіону на основі глибокого розуміння каналів збуту, поведінки споживача, законодавчих обмежень та спланувати відповідно комплекс активностей
-Забезпечення безперервного контролю за виконанням KPI/OPI та відповідна координація зусиль щодо їх досягнення
-Бюджетний контроль: комерційний бюджет та накладні витрати
-Організувати та вести проекти щодо розвитку команд: створення та ведення центру розвитку бізнес юніту
-Підтримка місцевих талантів та сприяння їх представленню ключовим стейкхолдерам в Києві

Основні досягнення:
-За 2 роки перебування на посаді бізнес юніт виконував всі критичні KPI/OPI і, не зважаючи на ускладнене економічне та конкурентне середовище, бізнес юніт покращив свої показники по відношенню до решти регіонів ФМУ
-Запущено та відпрацьовано систему бізнес процесів та зустрічей, що дозволила ефективно вести критичні напрямки (продажі, робота з локальними клієнтами, контроль бюджетів, запасів продукції, виставлення та виконання цілей тощо)
-Запущено систему звітності виконання KPI/OPI із залученням як регіональних команд так і планувальної команди бізнес юніту
-Планувальна команда бізнес юніту стала залученою в усі процеси на успішно контролювала роботу всього комерційного підрозділу а кожен окремий член команди став лідером в своїй сфері відповідальності
-Низка активностей, організованих на місцевому рівні (робота хостесс, участь у фестивалях, робота з HoReCa) стали бенчмарком для решти команд ФМУ

Brand Manager Magne-B6

с 03.2014 по 03.2016 (2 года)
Sanofi Ukraine, Киев (Фармацевтика)

Ключові обов‘язки:
-Формування стратегії бренду
-Встановлення та виконання фінансових цілей (чистий дохід, валовий прибуток, операційний прибуток) та індикаторів на ринку (частка ринку, індекс росту)
-Ціноутворення виходячи з цільової прибутковості та конкурентного середовища
-Розробка та виконання річного плану підтримки
-Реалізація проектів в кооперації з польовими командами, юридичним, медичним, регуляторним та іншими департаментами

Основні досягнення:
Вперше за часи свого існування в Україні бренд Магне-В6 досяг позиції №1 по всьому ринку вітамінів, і втримував цю позицію поза сезонністю, починаючи з червня 2015 року.
За наявності строгої глобальної стратегії, локальні особливості були презентовані глобальній команді, що дозволило впровадити локально адаптований підхід. Як результат було запущено програму підтримки 360°, включаючи локально створений ТБ ролик та унікальну відеоконференцію із залученням італійського лідера думок для лікарів в 19 найбільших містах України
Бренд перевиконував свої цілі щодо чистих продажів, операційного прибутку, частки ринку.

Junior Brand Manager

с 09.2011 по 03.2014 (2 года 6 месяцев)
Kraft Foods Ukraine (Mondelez Ukraine), Киев (Виробництво продуктів харчування)

Ключові обов‘язки:
-Формування стратегії бренду:
oМакроекономічний аналіз та оцінка трендів ринку
oКонкурентний аналіз
oАналіз розвитку бренду та його підтримки
oАналіз поведінки споживача: перешкод та сприятливих факторів під час Consumer Journey
oСтворення рекомендацій щодо напрямку розвитку бренду та його пріоритетів
oЗахист стратегічного плану перед локальним менеджментом та глобальною командою
-Виставлення та досягнення цілей:
oФінансові показники: обсяг, чисті продажі, валовий прибуток
oКлючові ринкові КРІ: частка ринку, індекси здоров‘я бренду
-Тактичне річне планування: ATL, BTL, WEB, PR, In-store
-Відповідальність за P&L бренду
-Ціноутворення, базуючись на трендах ринку, конкурентному середовищі, вартості сировини, прибутковості
-Запуск нових продуктів
-Нестандартний проект: розвиток бренду капсульної кави Tassimo в кооперації з виробником кавоварок BOSCH

Основні досягнення:
Tassimo (09.2011-08.2013): було запущено новий вид бізнесу та не зважаючи на несприятливі ринкові фактори в грудні 2012 року бренд став лідером по продажах кавоварок, а доля проданої кави невпинно зростала.
Мелена кава Jacobs(03.2012-08.2013): у 2012 році кава почала відвойовувати свою лідерську позицію після багаторічного негативного тренду ринкової частки, і закріпила це лідерство у 2013 році. Було успішно запущено нові продуктові позиції, спеціально розроблені під український ринок.
TUC (09.2013 – 03.2014): за 6 місяців роботи з брендом було допрацьовано стратегію розвитку, запущено інновативні підтримуючі програми.

DTC Supervisor

с 06.2009 по 09.2011 (2 года 3 месяца)
Japan Tobacco International Ukraine, Киев (Виробництво сигарет)

Ключові обов‘язки:
-Стратегічне планування розвитку каналів підтримки портфоліо, річне планування програм підтримки, бюджетування
-Детальне планування та впровадження програм інформування споживачів (хостесс)
-Розвиток каналу HoReCa
-Проведення івентів
-CRM: збір бази даних, її уніфікація та підготовка до комунікації із споживачами, інформування споживачів
-WEB: робота з корпоративними сайтами як інструментом підтримки портфелю
-Підтримка бренд-команд у проведенні національних промо-кампаній
-Підтримка стандартів безпеки з точки зору різноманітного законодавства ринків

Основні досягнення:
Формування чіткої системи взаємодії BTL команд, агентів HoReCa та київського офісу, впровадження системи ведення паралельних проектів, покращення ОРІ, створення постійної єдиної системи звітності та контролю показників.
Запуск івентів на ринках Кавказу (чого не робилося до 2009 року).
Запуск перших Інтернет проектів на ринках Кавказу та Молдови.

Product Marketing Assistant

с 01.2007 по 01.2009 (2 года)
Representative Office of Sony Overseas SA in Ukraine, Киев (Побутова електроніка)

Ключові обов‘язки:
-Річне планування розвитку продуктових груп, бюджетування
-Реалізація проектів підтримки: ціноутворення, ATL; BTL; PR; продуктові тренінги; POSM
-Прогнозування продажів, тактичне планування. Контроль запасів
-Робота з ключовими клієнтами: виставлення цілей, розробка спільних програм підтримки тощо
-Грузія та Вірменія: робота з ключовими клієнтами регіону

Основні досягнення:
Відеокамери посилили лідерські позиції на ринку, компактні камери піднялись на сходинку в рейтингу з третьої на другу позицію, відбулося зростання частки дзеркальних камер з 2% до 14%


Образование

Київський Національний Університет Технологій і Дизайну

Інженерно-Економічний ф-т, Маркетинг, Киев
Высшее, с 09.1998 по 06.2003 (4 года 9 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Вільно володію пакетом MS Office
Володію Adobe Photoshop


Знание языков

Английский — свободно


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: