Резюме от 9 ноября 2018 PRO

Наливайчук Еліна

Інспектор відділу кадрів, 8 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
23 года
Город:
Полтава

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Інспектор з кадрів

с 10.2017 по 06.2018 (8 месяцев)
ТОВ "Торгсервіс", Полтава (Дистрибуція та логістика)

- Організація роботи, пов'язана з укладанням договорів, участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань.
- Претензійно-позовна діяльність.
- Підготовка документів правового характеру.
- Ведення документообігу (прийом, облік, реєстрація вхідної та вихідної документації).
- Оформлення розпорядчих документів з основної діяльності підприємства.
- Оформлення розпорядчих документів по особовому складу, ведення і звільнення працівників, надання відпусток, внесення змін до трудових книжок працівників.
- Здійснення заходів, спрямованих на підвищення рівня правових знань працівників.
- Внесення пропозицій стосовно роботи відділу
- Робота в програмі «1С:Підприємство»

Юрист

с 08.2015 по 10.2016 (1 год 2 месяца)
Відділ освіти Чутівської районної державної адміністрації, Чутове (Освіта)

- Юридичний супровід та експертиза документації.
- Підготовка документів правового характеру.
- Здійснення перевірок нормативно-правових та інших документів відповідності законодавству.
- Представлення інтересів відділу в підприємствах, установах, організаціях різних форм власності, в правоохоронних, контролюючих органах та в судових інстанціях.
- Ведення та належне оформлення матеріалів по зверненням громадян.
- Ведення та належне оформлення матеріалів, які стосуються доступу до публічної інформації.
- Аналіз матеріалів, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів.
- Збір інформаціі про офіційне оприлюднення актів законодавства в друкованих виданнях.
- Оприлюднення у ЗМІ нормативно правових актів.
- Організація роботи, пов'язана з укладанням договорів, участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов'язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів відділу.
- Оформлення розпорядчих документів по особовому складу, ведення і звільнення працівників, надання відпусток, внесення змін до трудових книжок працівників.
- Ведення протоколів нарад у начальника відділу.
- Здійснення заходів, спрямованих на підвищення рівня правових знань працівників.


Образование

Харківський національний університет внутрішніх справ

Юридичний факультет, Спеціальність «Право», Харків
Высшее, с 09.2015 по 06.2017 (1 год 9 месяцев)

Полтавський аграрний коледж управління і права Полтавської державної аграрної академії

Юридичний факультет, Спеціальність «Право», Полтава
Неоконченное высшее, с 09.2011 по 06.2015 (3 года 9 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Досвідчений користувач ПК, Windows, Microsoft Office (Word, Exсel, Access, Power Point), навички роботи з Internet (Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox), користування електронною поштою.


Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Навички та досягнення:
- Підготовка документів з правових питань, які виникають в процесі діяльності.
- Здійснення правової роботи на підприємстві.
- Юридичний супровід діяльності підприємства.
- Робота з договорами.
- Представлення інтересів компанії в підприємствах, установах, організаціях різних форм власності.
- Ведення документообігу (прийом, облік, реєстрація вхідної та вихідної документації).
- Претензійно-позовна діяльність.
- Ведення та належне оформлення матеріалів по зверненням громадян.
- Виконання робіт з кадрового діловодства.
- Підготовка наказів, розпоряджень, службових записок щодо основної та кадрової діяльності підприємства.
- Ведення обліку трудових книжок особового складу; формування і ведення особових справ працівників.
- Пошук спеціалістів на вакантні посади, проведення первинних співбесід з кандидатами.
- Допомога в налагодженні роботи і взаємодії підрозділів.
- Робота в програмі «1С:Підприємство»

Інші навички:
- Вільне орієнтування в законодавчій базі.
- Знання в області кадрової роботи та діловодства.
- Вільне володіння українською та російською мовами
- Досвідчений користувач ПК, Windows, Microsoft Office (Word, Exсel, Access, Power Point), навички роботи з Internet (Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Mozilla Firefox), користування електронною поштою.
- Вміння роботи з офісною оргтехнікою.
- Здатність до формулювання і обґрунтованого доказу своєї точки зору по спірних питаннях.

Особисті якості:
Вважаю себе комунікабельною, відповідальною, старанною, наполегливою, цілеспрямованою, порядною, здатною до самонавчання та вдосконалення у роботі. Умію працювати в команді. Маю організаторські здібності. Без шкідливих звичок.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: