Резюме от 9 ноября 2018

Фостяк Галина Любомирівна

Керівник

Полная занятость.

Возраст:
30 лет
Город:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Керівник відділу продажу

с 06.2017 по наст. время (1 год 5 месяцев)
ПП Оліяр, Львов (FMCG)

• Продаж олії соняшникової (фасована продукція та налив) на території України та країн СНД;
• Організація роботи відділу;
• Аналіз ринку продажу;
• Пошук нових клієнтів;
• Складання планів продажів та контроль їх виконання;
• Складання Cash flow;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Керівництво торговою командою;
• Контроль дистрибуторів;
• Підбір та навчання персоналу;
• Розробка системи мотивації;
• Бютжетування;
• Проведення переговорів з ключовими клієнтами;
• Аналіз продажів;
• Складання звітної документації;
• Планування, реалізація та контроль маркетингових проектів.
• Зростання продаж на 40%;
• Покращення якісної та кількісної дистрибуції;
• Представленість бренду у всіх мережах Украни;
• Оптимізація логістичних, маркетингових та інших затрат завдяки яким відбулось покращення ціни кінцевого продукту;
• Відмова від давальницької схеми продажу продукції;
• Вихід на перше місце по об’ємах продажу продукції на ринку Білорусії.

Керівник відділу закупівлі сировини

с 02.2016 по 06.2017 (1 год 4 месяца)
ПП Оліяр, Львов (FMCG)

• Організація роботи відділу;
• Контроль залишків продукції на складах;
• Контроль за якістю поставленої продукції;
• Підбір та навчання персоналу;
• Розробка системи мотивації;
• Бютжетування;
• Складання планів закупівлі та контроль їх виконання;
• Складання Cash flow;
• Аналіз ринку постачальників продукції;
• Пошук нових постачальників продукції та ведення переговорів з уже існуючими;
• Контроль процесу постачання продукції;
• Контроль взаєморозрахунків;
• Укладення форвардних контрактів;
• Проведення тендерних закупівель;
• Проведення переговорів з ключовими постачальниками;
• Аналіз закупівлі продукції;
• Складання звітної документації;
• Забезпечення виробництва сировиною на рівні 98% (попередній максимальний показник 81%), що дало змогу знизити накладні затрати на 7%;
• Впровадження системи форвардних закупівель з одночасною системою гарантування і забезпечення виконання договорів закупівлі (договора поруки, договора застави майбутнього урожаю);
• Збільшення клієнтської бази та її систематизація по регіонах;
• Розробка і контроль системи ціноутворення на сировину (ціна на олійні культури прив’язана до світових ринків (Matif, Rotterdam));

Керівник відділу постачання

с 11.2010 по 02.2016 (5 лет 3 месяца)
ПП Оліяр, Львов (FMCG)

• Організація роботи відділу;
• Підбір та навчання персоналу;
• Складання планів закупівлі та контроль їх виконання;
• Контроль та оптимізація залишків продукції на складах;
• Контроль за якістю поставлених матеріалів продукції;
• Розробка системи мотивації;
• Бютжетування;
• Складання Cash flow;
• Аналіз ринку постачальників;
• Пошук нових постачальників та ведення переговорів з уже існуючими;
• Контроль процесу постачання;
• Контроль взаєморозрахунків;
• Проведення тендерних закупівель;
• Проведення переговорів з ключовими постачальниками;
• Аналіз та оптимізація закупівлі матеріалів;
• Складання звітної документації;
• Створення відділу з «нуля»;
• Впровадження системи тендерних закупівель;
• Суттєве зменшення рівня цін при закупівлі допоміжних матеріалів;
• Опрацювання всеможливих аналогів матеріалів для зменшення витрат виробництва;
• Загальне зменшення собівартості продукції на 1,5%;

Мерчендайзер, торговий агент, супервайзер

с 06.2007 по 11.2009 (2 года 5 месяцев)
ДП КК Рошен, Львов (FMCG)


Образование

Європейський Університет

Економіки та Менеджменту, Економіка Підприємства, Львов
Высшее, с 09.2004 по 06.2009 (4 года 9 месяцев)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Знання комп'ютерних програм (MS Office, 1С Підприємство 8.1, 8.2);


Дополнительная информация

Досвід ведення переговорів; досвід розробки стратегії і плану розвитку підприємства (аналіз ринку, конкурентів, маркетинг і т.д.); досвід стратегічного планування; досвід розробки та реалізації цінової і маркетингової політики досвід управління людьми; здатність приймати нестандартні управлінські рішення; управління продажами та закупівлею (виконання планів, побудова бізнес-процесів, управління відділом, мотивація, облік і автоматизація роботи); вміння делегувати повноваження; вміння контролювати; вміння планувати і прогнозувати; вміння переконувати. Готовність до відряджень; водійські права категорії «В, С»; власний автомобіль.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: