Резюме от 19 ноября 2018

Бобринец Татьяна Владимировна

Бухгалтер, 7 000 грн

Неполная занятость, удаленная работа.

Возраст:
34 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

Бобринець Тетяна Володимирівна
м. Київ, вул.С.Данченко ,(Шевченківський р-н)
тел.моб.[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») , [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Дата народження24 червня 1984р.

Сімейний станЗаміжня, 2 дітей.

Освіта
2018р.-ТОВ «ТЛЦ», курси підвищення кваліфікації «Головний бухгалтер профі+ВЕД».
2007-2009р. -Вінницький торгово-економічний інститут, спец.:«Обік і аудит»;
2001-2006рр-Нацональний університет харчових технологій, спеціальність: «Холодильні машини та установки»;
Досвід роботи
-березень 2013 по теперішній час – ТОВ «Холод Тех Сервіс» єдиний бухгалтер , монтаж та обслуговування холодильної техніки, будівництво, торгівля, виробництво, штат працівників 10 чол+договора ЦПХ;
- червень 2010-березень 2013, ПрАТ «Поділлявторметал» , (промислова група, яка включає в себе підприємства в Росії, Польщі та Україні),посада - заступник головного бухгалтера, заготівля та переробка металобрухту, надання послуг, штат працівників близько 150чол;
- липень 2009р. – червень 2010р. – ТОВ «Ханамі» (ресторан «Муракамі», мережа Козирна карта, ), посада - заступник головного бухгалтера, штат працівників близько 100чол.
- квітень 2008р.-березень 2009р. - ТОВ «ТОРГ-МАЙСТЕР», посада - бухгалтер, торгівля лікеро-горілчаними виробами, штат -60 чол
- березень 2006р-квітень2008р.-ТОВ фірма «Укрводпром», посада- заступник головного бухгалтера, виробництво та торгівля лікеро-горілчаними виробами.
- серпень 2003р.-жовтень 2005р.-ТОВ «Діавест-Інвест», посада - бухгалтер, оптова торгівля оргтехнікою, послуги.
Професійні навики
Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємства на загальній с-мі оподаткування в т.числі
-планування бюджету підприємства;
-ведення кадрової документації та нарахування заробітної плати, зарплатний проект, угоди ЦПХ;
-виписка та контроль за правильністю оформлення первинної документації та податкових накладних, реєстрація;
-ведення обліку ТМЦ в повному об`ємі;
-виробництвово - списання ТМЦ, формування собівартості;
-взаєморозрахунки з контрагентами ;
-готівкові та безготівкові операції підприємства;
- відрядженняпо Україні та за кордон, авансові звіти, облік корпоративних карток;
-складання фінансової та податкової звітності;
-облік ОС, МБП;
-ГСМ та транспорт на підприємстві;
-робота з договорами;
- ВЕД послуги;
а також документообіг та звітність ФОП на єдиному податку 2 та 3 гр., на загальній с-мі, ведення книги обліку доходів та витрат, відкриття /закриття рахунків, реєстрація/припинення діяльності, представлення інтересів в гос.органах.
Додаткові знання
1С:Бухгалтерія 7.7, 1С:Бухгалтерія 8.2, Арт Звіт, Медок, ОПЗ, електронний кабінет, права водія категорії В та власний автомобіль.
Особисті риси та умови працевлаштування
Шукаю роботу головного бухгалтера, єдиного бухгалтера, бухгалтера філії , бухгалтера по ФОП в Подільському, Оболонському, Шевченківському чи Святошинському р-нах. В данний момент маю часткову зайнятість 2р.д.в тиждень в офісі+термінові питання віддалено. Розгляну вакансії з частковою зайнятістю 1-3р.д в офісі/віддалено з/п від 7000,00грн (маю всю необхідну офісну техніку) або повною зайнятістю з/п від 15000,00грн (дужа бажаний робочий день до 17.00).Заробітна плата обговорюється в залежності від обсягів.

Обрану професію люблю то ж намагаюсь якісно виконувати обов'яки.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категории
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: