Резюме от 15 октября 2018

Остапенко Жанна Вікторівна

Прес-секретар, маркетолог, PR-менеджер, SMM-журналіст, 10 000 грн

Полная занятость, неполная занятость, удаленная работа.

Возраст:
20 лет
Город:
Ирпень
Готов переехать в:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Образование

НТУУ «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

ВПІ,Реклама та зв'язки з громадськістю, журналістика, Київ
Неоконченное высшее, с 09.2015 по 06.2019 (3 года 9 месяцев)

Навчання за спеціальністю "реклама та зв'язки з громадськістю" у КПІ - це мозковий штурм, який привчає працювати твій мозок 24/7. Протягом 4-х років студенти виконують креативні та трудомістські завдання, які дають змогу зрозуміти основну суть професії. Так, ми навчилися: писати впливові тексти та оптимізувати їх під пошукові системи; створювати бази даних журналістів та медіахолдингів України; знімати креативні відео, які чіпляють "за живе"; аналізувати тенденції суспільства та передбачати їх наслідки; проводити соціологічні дослідження; використовувати ефектино маркетингові інструмент, так щоб в кожен з них передавав основну ідею компанії та багато іншого. В університеті, ми також базово освоїли такі програми як Indisign та Photoshop.


Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Впевнений користувач пакетом програм Microsoft Office
    Базово освоїла такі програми як Indisign та Photoshop
  • Написання прес-релізів (2 года опыта)
    Средний, использую в настоящее время.
  • Створення баз даних (2 года опыта)
    Продвинутый, 1 год назад.
  • Спілкування з журналістами (2 года опыта)
    Начинающий, 1 год назад.
  • Медіапланування (2 года опыта)
    Начинающий, использую в настоящее время.
  • Проведення соціологічних опитувань (3 года опыта)
    Начинающий, 1 год назад.

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Мої професійні принципи :
- обирати креативні підходи до вирішення звичайних завдань
- перш ніж приймати рішення, слід провести комплексний аналіз ситуації, якщо не має для цього часу - завжди є план Б(кризовий)
- кожен елемент маркетингу має підсилювати одну ідею
Бажане місце роботи:
Шевченківський, Святошинський р-ни; червона гілка метро


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: