Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 27 января 2022 PRO

Ольга

Економіст, спеціаліст з кадрів

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Константиновка (Донецкая обл.)
Готов работать:
Константиновка (Донецкая обл.), Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Помічник керівника

с 05.2020 по 12.2021 (1 год 7 месяцев)
ТОВ "ТК ДОНСПЕЦСЕРВІС", Костянтинівка (Ремонт та обслуговування маневрових тапловозів)

1. Здійснення контроля за своєчасне виконання працівниками підприємства виданих наказів, розпоряджень та доручень.
2. Узагальнення інформації й матеріалів, отриманих від працівників підприємства.
3. Підготування, у межах своєї компетенції, проектів наказів керівника підприємства, що стосуються основної діяльності підприємства та кадрових питань.
4. Виконування окремих дорученнь керівника підприємства, щодо управління персоналом.
5. Ведення і контроль табелів обліку використання робочого часу.
6. Оформлення прийому, переведення і звільнення працівників, відповідно до законодавства про працю, положень, інструкцій, наказів керівника підприємства.
7. Формування і ведення особових справ працівників, внесення змін, пов’язані з трудовою діяльністю.
8. Ведення обліку надання відпусток працівникам, здійснення контролю за складанням і додержанням графіків чергових відпусток.
9. Приймання листки про тимчасову непрацездатність та інших документів, що підтверджують право на відсутність працівника на роботі, готування їх до обробки та складання встановленої звітності у программі M.E.Doc та 1С.
10. Здійснення контролю за станом трудової дисципліни на підприємстві і додержанням працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку. Ведення обліку порушень трудової дисципліни.
11. Здійснення контроля за спожиту електроенергію підприємством.
12. Підготування документів, щодо відрядження працівників підприємства (листи, накази, посвідчення на відрядження, накладні, ТТН).
13. Оформлення проекти звітів про відрядження (Авансовий звіт).
14. Оформлення (ведення) журналів реєстрації документації.
15. Виконання інших дорученнь керівника підприємства у межах своєї компетенції.
16. Нарахування заробітної плати та авансів.
17. Дотримання правил зберігання та заповнення трудових книжок.
18. Нарахування відпускних.
19. Формування заявок-розрахунків в ФСС.
20. Формования та заповнення трудових книжок персоналу.

Головний спеціаліст

с 04.2004 по 06.2014 (10 лет 2 месяца)
Районе фінансове управління Костянтинівської райдержадміністрації, Костянтинівка (держслужбовець, головний спеціаліст бюджетного відділу та головний спеціаліст відділу доходів)

1. Присвоєно 13 ранг державного службовця в межах VII категорії посади.
2. У 2011 році пройшла курс дистанційного навчання та тестування з організації бюджетного процесу в Центрі оцінювання та сертифікації компетентності працівників системи Міністерства фінансів України.
3. Складання проектів надходження доходів.
4. Здійснення контролю за рівнем оплати енергоносіїв.
5. Розробка та контроль дотримання лімітів по енергоносіям.
6. Контроль використання бюджетних коштів на благоустрій, дорожне господарство, капітальний ремонт житлового фонду, теплових і водопровідних мереж. надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, збір за забруднення навколишнього природного середовища.
7. Розробка та виконання показників бюджету. перевірка правильності складання кошторисів видатків.
8. Складання проектів, розпоряджень.
9. Фінансове та бюджетне планування витрат та контроль за виконанням програм.
10. Контроль за своєчасну виплату заробітної плати працівникам бюджетних установ.
11. Обробка, аналіз та перевірка розрахунків для складання проекту надходжень доходів.
12. Підготування матеріалів, аналітичних таблиць і розрахунків, щодо доходів бюджету.
13. Прийняття участі в проведенні ревізій і перевірок.
14. Надання практичної допомоги спеціалістам з питань планування видатків по енергоносіям та доходної частини.

Образование

Донецький національний універсітет

Менеджмент / менеджмент організацій (спеціаліст менеджер-економіст), Донецьк
Высшее, с 2003 по 2006 (2 года 9 месяцев)

01.09.2000-02.07.2003 роки навчалася у Костянтинівському індустріальному технікумі, диплом молодшого спеціаліста економіка і підприємство. З 01.09.2003 по 05.06.2005 року навчалась у Донецькому національному Університеті за спеціальністю менеджмент організацій, закінчила бакалавра. З 01.09.2005 по 12.06.2006 роки навчалась у Донецькому Національному Університеті за спеціальністю менеджер/менеджер організацій, закінчила спеціаліста.

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК M.E.Doc

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

уважність;
відповідальність;
комунікабельність;
надійність;
порядність;
швидка здатність до навчання;
бажання вчитися та розвиватися;
досягнення результатів;
стресостійкість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: