Резюме от 12 января 2019 PRO

Канюк Наталія Григорівна

Менеджер по роботі з персоналом, керівник відділу персоналу, 13 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
36 лет
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

заступник керуючого по роботі з персоналом

с 07.2014 по 11.2018 (4 года 4 месяца)
ТОВ "Фудком", магазин "Велмарт", Ужгород (роздрібна торгівля, виробництво)


Образование

ЗакДУ

Юридичний, правознавство, Ужгород
Высшее, с 09.1999 по 06.2004 (4 года 9 месяцев)


Дополнительная информация

Бажана посада: керівник відділу персоналу, менеджер з персоналу, менеджер з продажу.
Дата народження: 15.12.1982р.
Сімейний стан: заміжня
Діти: син 01.10.2009 р.н.
Домашня адреса: Ужгородський р-н, с.Розівка, вул. Заводська, 18
Телефони: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)


Освіта:

1999-2004 рр. ЗакДУ, юридичний факультет, спеціальність "Правознавство"(денна форма навчання)

2005-2007 рр. МАУП, факультет психології, спціальність "Практична психологія"(заочна форма навчання)


Досвід роботи:

2004-2006 рр. ДП "УЕА ПО в Закарпатській області"(державне підприємство "Управління по експлуатації адмінбудівель податкових органів у Закарпатській області")
(обслуговування податкових інспекцій та адміністрацій області)
Чисельність персоналу - 200 чоловік
Посада - інспектор з кадрів, за сумісництвом також секретар-діловод.
Посадові обов"язки: ведення кадрового діловодства, оформлення відряджень, проведення вступного інструктажу з охорони праці, складання звітів,листування, документообіг підприємства та трьох його дочірних підприємств тощо.

2006-2009 рр. ТОВ " ВК Унгвар", супермаркет" Велика Кишеня" (роздрібна торгівля продуктами харчування та продукцією власного виробництва)
Чисельність персоналу - від 200 до 350 чоловік
Посада: менеджер(управитель) з персоналу
Обов"язки: підбір та навчання персоналу, атестація персоналу, ведення кадрового документообігу, оформлення відряджень, складання звітів,
листування, ведення документообігу підприємства, проведення вступного інструктажу з охорони праці, розробка систем мотивації персоналу тощо.

Грудень 2011- квітень 2013 рр, ПП " Тетра", (роздрібна та оптова торгівля продуктами харчування та непродовольчими товарами)
Посада:менеджер, помічник керівника
Обов"язки: формування та обробка замовлень, складання звітів, листування, ведення документообігу підприємства тощо.

Червень 2013- Червень 2014, Закарпатська філія ТОВ "ВПК-Україна", (роздрібна та оптова торгівля продуктами харчування)
Посада:оператор
Обов"язки: формування та обробка розхідних та податкових накладних, виписка та контроль акцій, безпосередня взаємодія з торговою командою та клієнтами.

Липень 2014- листопад 2018: ТОВ "Фудком", гіпермаркет "ВелМарт" (роздрібна та оптова торгівля продуктами харчування та продукцією власного виробництва)
Чисельність персоналу - 150 чоловік
Посада: заступник керуючого з персоналу
Обов"язки: пошук, підбір та навчання персоналу, адаптація та атестація персоналу, ведення договірного документообігу,табелю обліку робочого часу, оформлення відряджень, складання звітів,робота з основними HR-метриками, виконання та контроль показників з персоналу, проведення вступного інструктажу з охорони праці, розробка систем мотивації персоналу, планування та бюджетування.


Особисті якості: відповідальність, чесність, комунікабельність, вміння працювати в команді для досягнення спільної мети.

Професійні навички: вільне володіння ПК(в т.ч. 1С, SAP R3) та оргтехнікою, проведення аудиторних тренінгів,практична робота з групами.


Бажаний рівень заробітної плати – від 13000 грн + мотивація


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: