Резюме от 9 ноября 2018

Зубрицький Іван Богданович

Спеціаліст з фінансів

Полная занятость.

Возраст:
35 лет
Город:
Пустомыты
Готов переехать в:
Львов

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Знание языков

  • Немецкий — средний
  • Польский — начинающий

Дополнительная информация

Ключова інформація

•Вміння побудов систем господарського обліку (включає елементи бухгалтерського, управлінського та податкового обліку) для малого бізнесу з метою оптимізації їх роботи, знання основ діловодства, знання трудового законодавства.
•Вміння проводити контроль і керування фінансовими ресурсами
•Досвід з обліку нарахування заробітної плати працівникам
•Ведення роботи з банками, контролюючими органами, побудова схем по мінімізації оподатковування
•Досвід централізованого ведення бухгалтерського обліку 20 ФОПів та 5 підприємств (2 з яких з ПДВ), Досвід заснування ПП,ТОВ (підготовка статутів, реєстрація в органах влади, відкриття рахунків в банках, підключення клієнт-банку до рахунків, тощо)
•Вміння проводити семінари-навчання для малого бізнесу щодо фінансової тематику
І ще хочу додати таке: - Що цінність фахівця-професіонала, не в тому що він все знає, а в тому, що коли йому поставили робоче завдання, він швидко вивчає також і нові підходи для якісного виконання завдання

Дсвід работи

Завідувач сектору страхових виплат та матеріального забезпечення
Січ 2018 - по сьогодні (11 міс)
Фонд соціального страхування України
Страхование
Організація та контроль щодо виплат страхових виплат та матеріального забезпечення застрахованих осіб (виплата лікарняних працівникам та інші виплати постраждалим прауцівникам на виробництві внаслідок нещасного випадку),
взаємодія з органами державної влади та розяснювальна робота в сфері соціального страхування

Головний спеціаліст
Лют 2005 - Гру [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») років 11 міс)
Пустомитівська РВД ФСС ТВП
більше 500 сотрудников Государственный сектор
Це Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, який здійснює виплати лікарняних працівникам які працюють.
в мої обовязки входило:

-проведення перевірок роботодавців щодо правильності нарахування матеріального забезпечення (лікарняні листки працівникам)

- системним адміністратором програмно-технічних комплексів відділення (робота з базами даних на Oracl, налаштування компютерних мереж, аналіз великих масивів даних за допомою Excel тощо)


Засновник
Сер 2012 - Сер 2013 (1 рік 1 міс)
Бізнес-Клуб "ІВАЛАР"
Консалтинг / Аудит
В мої обовязки входило:
•Допомога в побудові систем: бухгалтерського, управлінського й податкового обліку для клієнтів
•Проведення семінарів-навчань для малого та середньго бізнесу з питань бухгалтерського та податкового обліку (питань щодо правильного нарахування зарплати, трудового законодавства, звітності до контролюючих органів тощо)
•Контроль і керування фінансовими ресурсами
•Робота з ключовими клієнтами
•Підготовка та підписання договорів
•Контроль за централізованим веденням бухгалтерського обліку

Освіта


Львівський державний фінансово-економічний інститут (львів)
Год окончания 2004
«Фінанси»- спеціаліст

Володіння мовами


Німецька - середній (Рівень А2-В1
Ось силка на мій сертифікат https://api.busuu.com/anon/certificates/6a713ffe1259dea51762e77d91aeb4ba

Польська - базовий (Рівень А1)

Дополнительная информация


Водійське посвідчення
категорія "В"

Компютерні навички
Вміння створювати веб-сайти на безкоштовних доменах та наповнювати контендо на фінансову тематику (приклади роботи: www.kons-ivan.at.ua),Medoc, Microsoft Office (Word, Excel тощо).
як приклад Excel використовую, для нарахування заробітної плати працівникам.


Суспільна діяльність
Організування та проведення семінарів-навчань для малого бізнесу щодо податкового, трудового законодавства та бухгалтерського обліку (при податкових органах)


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме в категориях
Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: