Резюме от 13 января 2019

Волочай Максим

Менеджер з закупівель, 25 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация


•Освіта:
- 1996-2001р. Міжнародний інститут Ринкових відносин та Підприємництва «Центр Ринок». Фінансово- економічний факультет. Економіст.
- Державний сертифікат спеціаліста з управління активами №027324-У
- Державний сертифікат спеціаліста за питаннями фінансового моніторингу професійних учасників ринку цінних паперів України.
- На початку 2018 року – січень-лютий, пройшов два модуля з програми «Leadership Development Program»
- Різноманітні тренінги та семінари з підвищення особистих та ділових характеристик

•Досвід роботи:

•ТОВ «Вимпелком Глобал Сервисез Україна»

03.04.2017 – 30.06.2018 – Менеджер управитель з постачання
Обслуговування операційної діяльності компаній стільникового зв’язку (Київстар, BeeLine, Jazz), які входять в групу компанії VEON

Керівник підрозділу Master Data (довідник контрагентів, номенклатурні позиції, дилерські магазини, склади ) Грузія, Україна:
-Контроль за виконанням внутрішніх вимог та процедур
-Аналіз роботи та підготовка звіту з приводу виконання місячних SLA/KPI підрозділу перед Замовниками
-Власних внутрішніх контролів напрямку Україна:
-Власних внутрішніх контролів напрямку Грузія:
-Комунікація з замовниками (Операційні компанії України та Грузії) – проведення переговорів, зустрічі, листування, тощо
Керівник підрозділу Delivery and Invoicing (поставка та оплата) Україна
-Контроль за виконанням внутрішніх вимог та процедур
-Аналіз роботи та підготовка звіту, з приводу виконання місячних SLA/KPI підрозділу перед
-Координація підрозділу з частини комунікацій з внутрішніми замовниками операційної компанії (ПрАТ «Київстар») , з приводу доставки та прийому товарів на склад
-Координація роботи підрозділу з частини аналізу та виявлення не виконаних зобов’язань з поставки товару та послуг. Підготовка листів попередження та претензій стосовно штрафних санкцій, згідно умов договору з контрагентом.

-Відрядження до замовників-операційних компаній України та Грузії. Проведення переговорів з налагодження виконання існуючих процесів та передачі нових, для їх виконання підрозділами Delivery&Invoicing та Master Data
-Адміністративна робота з приводу керування підрозділу: постановка цілей (Smart), графіки відпусток, лікарняні, тощо

Додатково виконував функцію бізнес аналітика по налагодженню процесів до потреб замовників: підготовка бізнес вимог підрядним організаціям з обслуговування фін систем (Oracle та 1С) з приводу удосконалення та налагодження процесів обробки запитів, заявок, звітів, тощо.


•ПрАТ «Київстар»

01.08.2016 – 02.04.2017 – Спеціаліст із закупівель Департаменту супроводу закупівель

-Проведення тендерів та конкурсів за постачальниками обладнання та послуг з будівництва базових станцій мобільного зв’язку
-Проведення тендерів та конкурсів за постачальниками обладнання та послуг по утриманню адміністративних приміщень компанії
-Підготовка та укладання договорів з постачальниками/підрядниками.
-Виконання детального прогнозу річних закупівель, розробка та виконання Загального плану закупівель у частині закріпленої категорії.
-Розробка пропозиції оптимальних закупівель, щодо співвідношення ціна/якість та мінімізації кількості договорів та постачальників/підрядників.
-Виконнання цілей, щодо економічного ефекту закупівель.
-Відстеження виконання умов договорів
-Координація збору фінансової документації від постачальників/підрядників.
-Виконання, супроводження документації. Забезпечення наявності оформлених договорів на закупівлю та додатків до договорів в електронному архіві.
-Супроводження підписання договорів в АСУП.
-Підготовка звітності.


08.12.2015 – 01.08.2016 – старший бухгалтер відділу департаменту бухгалтерського обліку
-Повний цикл фінансового обліку взаємодії з нерезидентами (нарахування, оплата, утримання податків)
-Взаємодія та робота з Держорганами (Податкова інспекція, Держстат, Держзовнішінформ)
-Робота в системі M.E.D.O.K та Oracle
-Обробка митних декларацій (нарахування, оплата, утримання митних зборів та податків)
-Облік доходів та витрат у іноземній валюті

ФОП Волочай Максим Васильович

24.04.2015 – 01.04.2018
Засновано приватний дитячий центр раннього розвитку - “Arena Kids”
Центр надає різноманітні послуги для дітей дошкільного та молодше-шкільного віку, а також розміщує в
собі мині-дитячий садочок

ПрАТ «Київстар»

01.07.2014– 19.01.2015 - бухгалтер 1-ї категорії відділу департаменту бухгалтерського обліку
-Повний цикл фінансового обліку взаємодії з нерезидентами Взаємодія та робота з Держорганами
-Робота в системі M.E.D.O.K та Oracle
-Обробка митних декларацій (нарахування, оплата, утримання митних зборів та податків)

01.01.2014 – 01.07.2014 – В.О. начальника відділу обліку капітальних втрат
- Контроль за виконанн


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: