Резюме от 12 марта 2020 PRO

Умарова Аліна Сергіївна

Офіс-менеджер, 10 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
26 лет
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Менеджер зі збуту

с 06.2018 по 09.2018 (3 месяца)
Видавництво " Фоліо", Харків (Видавництво, друк)

Перша моя офіційна робота.
На період роботи в видавництві спробувала попрацювати вперше в програмі 1 С (створення видаткових накладних, рахунків), більш детально попрацювати в Exсel, а також Word ( освоєння нових функцій, робота з таблицями та текстами).
В основному робота складалася з наступних етапів :
- Пошук клієнтів ( холодні дзвінки, а також існуюча база);
- Оформлення замовлення та передача в логістичний відділ, контроль доставки замовлення контрагенту;
- Формування замовлення, видаткових накладних та рахунків для контрагентів.
Як висновок, хороший досвід спілкування, чітке розуміння важливості саме в організації роботи, планування свого робочого дня та вміння вести себе в різних ситуаціях самостійно, для забезпечення безперебійної роботи офісу.

Менеджер з адміністративної діяльності

с 01.2018 по 12.2019 (1 год 11 месяцев)
ПП "НВФ"Юнітек", Харків (Дистриб`юція)

Обов`язки та основні задачі
- Ведення та планування директора робочого дня, та забезпечення всім необхідним для робочого процесу;
- Організація відрядження (замовленню готелю, квитків, авіаквитків, реєстрація на різні заходи та семінари);
- Підготовка офісу до роботи ( замовлення канцтоварів, системне забезпечення, робота з персоналом);
- Організація корпоративного відпочинку, семінарів для навчання, виїздних семінарів;
- Зустріч гостей компанії, спілкування з ними;
- Ведення вхідної та вихідної кореспонденціії;
- Формування різного плану таблиць в Excel та Word;
- Виконання різного плану завдань, допомога директору у вирішенні різних питань;
- Робота з документами;
- Добре освоєння принтеру - сканеру, великий обсяг роботи з ними;
- Ведення корпоративного зв`язку ( є досвід роботи з віртуальним менеджером);
- Робота на різних майданчиках для реєстрації та заповнення інформації з різними документами, участь в акціях.


Образование

ХНАУ

Агрохімія та грунтознавство, Харків
Высшее, с 09.2011 по 02.2017 (5 лет 5 месяцев)

Дана професія, дає змогу навчитися вирощувати сільськогосподарські культури,підбирати сівозміну, засоби захисту рослин, удобрення та підтримувати сільське господарство і родючість українськоі Землі.


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
Excel - формування таблиць, та створення різної складності оформлення.
Word - швидкий набір тексту та створення таблиць для роботи.


Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — выше среднего
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Про себе знаю одне, я дуже відповідальна та різноманітна людина:
- самостійна
- весела
- стресостійка
- люблю життя
- оганізація роботи -це для мене і про мене
- маю повагу до колективу
- вмію вести ділову бесіду
- прагну вчитися новому
- якщо з першого разу не вийшло, то значить з другого все буде.
Готова до режиму багатофункціональності, цікавих ідей маю дуже багато, можу ділитися досвідом, а також приймати від інших, я швидко засвоюю нову інформацію, маю хорошу пам`ять.
Лідерство - до цього я йду з кожним днем все більше та більше. Вдосконалюю себе, характер, вчуся постійно новому і це мені дійсно подобається.


Велике прохання не турбувати кол-центрам та людям які шукають інші кадри.......
Дякую за розуміння!


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Резюме по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: