Сохранить подходящие вакансии стало проще и удобнее

Резюме от 21 января 2019

Циганенко Альона Петрівна

Адміністратор, офіс-менеджер, помічник керівника, 10 000 грн

Полная занятость.

Возраст:
24 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, адрес и эл. почту.

Чтобы открыть контакты, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ
Циганенко Альона Петрівна

Заробітна плата від 10 000
Вік: 24 ріки
Адреса проживання: м. Киїів, вул. Мілютенка, 23-А
Сімейний стан: не заміжня
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон: моб. [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Мови: Українська (рідна)
Російська (вільно)
Англійською не володію
Громадянство: Україна

Мета: заміщення вакантної посади офіс-менеджер, секретар, помічник керівника

Освіта: вища з відзнакою

2011-2017 р. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова,
освітньо-кваліфікаційний рівень – магістр, спеціальність – соціальний педагог, спеціалізація – практичний психолог.

Досвід роботи:
З 17 вересня 2018р. по 04 січня 2019р.– помічник генерального директора ТОВ «Хедхантер»
Обов’язки: - прийом, реєстрація, розподіл вхідної, вихідної документації (великий документообіг);
-Виписка заявок та виклик кур*єра;
-Проведення інвентаризації офісного обладнання – видача, реєстрація техніки (ноутбук, гарнітура, мишки) новим співробітникам;
-Забезпечення працівників канц.товарами та забезпечення офісу всім необхідним для безперебійної роботи;
-Замовлення води в офіс та співпраця з подібними службами;
-Організація переїзду частини працівників в інший офіс;
-Контроль роботи прибиральниці та забезпечення її господарчими товарами;
-Замовлення кави/чаю в офіс на місяць;
-Контроль офісних витрат, здача місячного звіту;
-Видача та ведення реєстру ключ-карт(пропусків) для персоналу (видача під підпис, прошивка, контроль та оплата встановленого обладнання)
-Замовлення візитівок для персоналу, їх оплата та контроль доставки.
З 28 січня 2018 р. по 31.08.2018р ТОВ "Агрон"– офіс-менеджер, секретар, помічник директора
Обов’язки : - прийом/розподіл, відправка, реєстрація вхідної, вихідної документації (великий документообіг);
-написання та реєстрація розпоряджень для ЦО/філій (їх було 8) – на вихідні свята, роботи співробітників, написання службових записок, стосовно відвантаження товару;
-контроль та подача на оплату платежів – IP- адреси інтернет, телефони ЦО\філії;
-складання графіку відпусток, написання наказів про відпустки;
-підготовка накази про відрядження працівників офісу;
-написання привітань зі святами колегам;
-бронювання номерів в готелі, подача рахунків на оплату;
-погодження платежів з керівництвом;
-забезпечення життєдіяльності офісу - замовлення канцтоварів, їх розподіл, контроль, подача на заправку картриджів орг.техніки, закупка хоз.товарів, кави, чаю в офіс, контроль і звітність щодо витрат;
-робота з орг. технікою.

2016 (серпень) – 2017(грудень) (1,5р.) Офіс - менеджер, секретар, помічник директора в Сіті Транспорт Груп (ЛАЗ)

Обов’язки: - розміщення вакантних посад на Work.ua;
-- проведення співбесід на перших етапах;
-- оформлення нових співробітників на роботу;
-- робота з орг. технікою (ксерокс, сканування);
-- розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції та її реєстрація;
-- забезпечення життєдіяльності офісу;
-- прийом гостей;
-- виконання дрібних доручень керівника.

2014 - 2015 р. Оператор контактних центрів: «Телемедія», Інтернет магазин, Research & Branding Group , УкрФінанс

Обов’язки: - продажі по телефону;
-робота з проблемною заборгованістю;
-проведення соціологічних опитувань;
-реєстрація результатів розмови в різноманітних програмах.

Впевнений користувач ПК (MS Office (Word, Exсel, Power Point).
Особисті якості:
Комунікабельна, компетентна в обраній діяльності, стресостійка, неконфліктна, швидко навчаюсь новому та з відповідальністю і оперативністю відношусь до виконання обов’язків.


Сохранить в отклики Уже в откликах

Похожие резюме

Все похожие резюме


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: