- PRO
Марія
Бухгалтер, помічник керівника, ревізор
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 54 года
- Город проживания:
- Кривой Рог
- Готов работать:
- Кривой Рог, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5229722/
Опыт работы
Фізична особа-підприємець
с 08.2004 по 03.2024
(19 лет 7 месяцев)
ФО-П Заморій Марія Дмитрівна, Кривий Ріг (Нерухомість)
Роздрібна торгівля, оренда нерухомості.
Організація документооббігу у ФОП (загальна система оподаткування, єдиний податок 2, 3 гр).
Ведення управлінського, бухгалтерського та податкового обліку ФОПа.
Підготовка та здача податкової звітності, звітності по іншим Фондам та організаціям.
Робота з контрагентами, підготовка та підписання договорів, ведення взаєморозрахунків, комунальні платежі, звірка.
Робота з первинною документацією, внесення в базу данних.
Проведення банківських операцій, супровід банківського поточного рахунку (платіжні доручення, виписки).
Ведення кадрової документаціі, нарахування заробітної плати та всіх інших соціальних виплат.
Оптимізація витрат.
Робота з програмою 1С Підприємство 7.7 Торгівля-Склад, МЕДок, клієнт-банк, електронна пошта, інтернет.
Головний бухгалтер
с 07.2004 по 08.2005
(1 год 1 месяц)
ТОВ "АрКос", Кривий Ріг (Нерухомість)
Ведення управлінського, податкового та бухгалтерського обліку, підготовка та здача звітності, кадрова документація, нарахування зар.плати.
Переговори, підготовка договорів, взаєморозрахунки та звірка з контрагентами.
Робота з первинною документацією. Єдиний бухгалтер.
Бухгалтер
с 09.2000 по 02.2006
(5 лет 5 месяцев)
ФОП Бєлікова О.А., Кривий Ріг (Роздрібна торгівля)
Роздрібна торгівля, оренда нерухомості.
Обробка первинної документаціі, створення, тестування, запуск та робота з базою данних програми 1С Підприємство 7.7 Торгівля-Склад.
Підготовка договорів, взаєморозрахунки та звірки з контрагентами, комунальні платежі.
Супровід банківського поточного рахунку, формування позитивної кредитної історіі.
Оптимізація витрат.
Ведення кадрової документації, нарахування заробітних плат.
Податковий та бухгалтерський облік ФОПів на загальній системі оподаткування та єдиний податок 2 група.
Здача звітностей в програмі "Бест-Звіт".
Ведення управлінського обліку. Підготовка і аналіз звітності.
Навчала бухгалтерів працювати з програмою 1С Підприємство 7.7 Торгівля-Склад.
Образование
Криворізький державний педагогічний інститут
Фізико-математичний факультет, спеціальність математика, Кривий Ріг
Высшее, с 1987 по 1992 (4 года 9 месяцев)
Присвоєно кваліфікацію вчителя математики, інформатики та обчислювальної техніки.
Дополнительное образование и сертификаты
Криворізький філіал Київського державного економічного університету, спеціальність бухгалтер-економіст з вивчення ПЕОМ
1997, 2 місяці
ТОВ "АГАПА" Авторизований учбовий центр 1С, 1С:Підприємство "Бухгалтерський облік для України"
2004р. 1 місяць
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- Користувач Internet
- M.E.Doc
- Клієнт-Банк
- 1С:Підприємство
- Знання електронного кабінету платника податків
Знание языков
- Русский — свободно
- Украинский — свободно
Дополнительная информация
Аналітичний склад розуму, логічна пам'ять, абстрактне мислення, відповідальна, уважна до деталей, пунктуальна, порядна, чесна, цілеспрямована, самодисциплінована. Люблю та вмію працювати з документами, систематизувати, модернізувати, утримувати всю документацію в ідеальному стані, професійно реалізовуватися. Маю високу працездатність, високий рівень навчання. Не терплю халатності в роботі. Маю досвід проведення перевірок різними інстанціями та службами.
Похожие кандидаты
-
Офіс-менеджер, помічник керівника, адміністратор, асистент, секретар
Удаленно, Кропивницкий -
Администратор, офис-менеджер, помощник руководителя, секретарь
Кривой Рог -
Помощник руководителя, офис-менеджер, администратор, пом. бухгалтера
Удаленно, Харьков -
Помічник керівника, адміністратор, офіс-менеджер, секретар
30000 грн, Удаленно, Киев -
Адміністратор офісу, офіс-менеджер, асистент керівника, проєктів
30000 грн, Удаленно, Киев -
Юрисконсульт, юрист, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника
15000 грн, Удаленно, Днепр, Никополь