Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 8 февраля 2019

Валерія

Офіс-менеджер, секретар, адміністратор, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
26 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

офіціант, адміністратор

с 02.2018 по 01.2019 (11 месяцев)
HQ Bar, Київ (Обслуговування)

-Зустріч та консультація клієнтів (вільні місця, меню та цінова політика);
-Обслуговування клієнтів (прийом замовлення та консультація про особливості кожної страви, його смакові якості);
-Розрахунок клієнтів (контроль часу);
-Вирішення суперечливих питань;
-Координація роботи офіціантів, барменів, підготовка графіків;
-Допомога в закупівлях;
-Фінансова звітність;

Помічник менеджера з реклами

с 05.2017 по 09.2017 (4 месяца)
ТОВ «Рекламне агентство «МА Україна»» м. Київ вул. Дмитрівська, 76, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

-Підготовка та допомога в роботі з документами (Договори, додаткові угоди, кошториси, акти виконаних робіт, рахунки);
-Виконання завдань керівника проекту - пошук підрядників, обговорення замовлення та вартості, контроль замовлень друкованої продукції;
-Участь у проектах (допомога в підготовці конференції Sales Conference «Енергія Єдності» для METRO (відповідала за прийом гостей конференції – трансфер, хостес, роздача друкованої продукції та сувенірів);
-Комунікація з підрядниками

Секретар /офіс-менеджер (проходження практики, залишилася на не повний робочий день)

с 02.2016 по 04.2016 (2 месяца)
Креативне рекламне агентство ТОВ « РА «МОЗЕС» м. Київ вул. Ігорівська 1/8, Київ (Маркетинг, реклама, PR)

-Прийом та розподілення телефонних дзвінків;
-Прийом відвідувачів;
-Підготовка та обробка ділових паперів (реєстрація вх/вих кореспонденції, службових листів);
-Обробка інформації, що приходить на загальну електронну адресу компанії;
-Забезпечення офісу канцелярією та господарськими товарами;
-Оформлення відряджень;
-Допомога в організації корпоративних міроприємств (літній корпоратив «Шеф повар» м. Буча);
-Координація роботи водія та кур’єра;

Образование

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Інститут практичної культурології та арт менеджменту; спеціальність - менеджмент соціокультурної діяльності, Київ
Высшее, с 2018 по 2020 (1 год 5 месяцев)

Заочна форма навчання на ступінь – магістр за спеціальністю – менеджмент ( кафедра арт-менеджменту та івент -технологій)

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв

Інститут практичної культурології та арт менеджменту; спеціальність - менеджмент соціокультурної діяльності, Київ
Высшее, с 2016 по 2018 (1 год 9 месяцев)

Ступінь – бакалавр
Спеціальність - менеджмент соціокультурної діяльності (кафедра арт-менеджменту та івент- технологій)
Кваліфікація – бакалавр з менеджменту соціокультурної діяльності

Комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради «Коледж культури та мистецтв»

Спеціальність - туристичне обслуговування, Київ
Высшее, с 2013 по 2016 (2 года 10 месяцев)

Ступінь – молодший спеціаліст,
Спеціальність - туристичне обслуговування,
Кваліфікація – фахівець з туристичного обслуговування

Дополнительное образование и сертификаты

Курси англійської в мовній школі «Грін Форест»

2014 р – 2015 рр

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Навички та вміння: ПК: Word, Excel, Power Point, Outlook , Internet, офісна техніка (факс, принтер, сканер, ксерокс).
Особисті якості: комунікабельність, високий рівень відповідальності, ініціативність, енергійність, добре розвинуті творчі та організаторські здібності
Захоплення: кінематограф, подорожі, музика

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: