Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 13 апреля 2024 PRO

Наталія

Менеджер з персоналу, помічник керівника

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
39 лет
Город:
Хмельницкий

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Асистентка з адміністративних питань проєкту «SHELTER» (проєктна робота)

с 11.2023 по 01.2024 (2 месяца)
БФ «Право на захист», Хмельницький (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

-Робота з документацією та матеріалами напрямку Шелтер;
-Робота у системі обліку CRM;
-Адміністративна та матеріально-технічна підтримка;
-Збір фінансової документації;
-Контроль та оформлення проектної документації;
-Звітування щодо діяльності даного проекту;
-Участь в організації зустрічей та заходів в рамках напрямку Шелтер;
-Організація процесу архівації проєктних документів, сканування та завантаження в систему;

Заступник комерційного директора

с 06.2011 по 06.2020 (9 лет)
ВАТ Текстерно, Хмельницький (Легка промисловість)

Заступник комерційного директора по Хмельницькому регіоні:
- Організація діяльності персоналу;
- Своєчасне виконання планових показників по реалізації товарів;
- Організація та проведення маркетингових досліджень;

Менеджер по персоналу

с 09.2005 по 07.2011 (5 лет 10 месяцев)
ТОВ "Агро-Союз-Хмельницький", Хмельницький (Сільське господарство, агробізнес)

- Розвиток цінової стратегії (збір, обробка та аналіз інформації про ціни, асортимент товару, спосіб просування товарів місцевими конкурентами; встановлення конкурентоспроможних цін; розробка та моніторинг ефективності системи знижок;
проведення акцій);
- Організація зустрічей та ділових поїздок;
- Діловодство (прийом, реєстрація, оформлення, контроль, формування, зберігання документів та інше);
- Управління персоналом та кадровий облік (підбір персоналу; проведення початкового інтерв'ю з потенційними кандидатами; створення кадрового резерву; атестація працівників, адаптація, оформлення кадрової документації введення штатного розкладу, табелю робочого часу; тощо);

Образование

Львівська Комерційна Академія

"Менеджмент організацій",, Львів
Высшее, с 2005 по 2009 (3 года 9 месяцев)

Менеджер/економіст

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office Користувач Internet Email Internet Explorer Робота з оргтехнікою Діловодство Кадровий облік Законодавство України Пошукові системи Трудове законодавство

Знание языков

Английский — начинающий

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: