- PRO
Вачаган
Комерційний, виконавчий директор, CEO, регіональний менеджер
- Занятость:
- Полная занятость, неполная занятость.
- Возраст:
- 38 лет
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Киев, Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5429174/
Опыт работы
Project Manager
с 05.2024 по наст. время
(4 месяца)
Project, Вся Україна (Харчова промисловість)
Працюю наразі (віддалено) над проектом
продукти харчування, сублімація (Країни Балтії)
-Створив Road Map для компаній на 6-12 м., з чіткими метриками
,KPI.
-Запустив та погодив план по E-commerce напрямку (управління,
впровадження, маркетинг, продажі);
-Загальне планування та координація діяльності організації,
спрямовані на виконання комерційних планів.
- Введення бюджетування та фінансів (P&l);
-Прописав бізнес процеси для відділів , для синхронізації та
налагодженої роботи між ними;
-Розробив цінову політику по каналам збуту;
Комерційний директор
с 07.2022 по 04.2024
(1 год 9 месяцев)
ТОВ Ледова - https://ledova.com.ua, Одеса (Харчова промисловість)
Досягнення
Створив нову та ефективну стратегічну карту (Road Map) та план розвитку компанії з чіткими планами та KPI.
Створив маркетингову стратегію та план по розвитку напрямків бізнесу ,ринків , продуктів, що дало нам збільшення обсягів продажів на 100%.
Започаткував та запустив нові напрямки бізнесу в компанії В2С та B2G продажі, що дало нам нових клієнтів та збільшило показники по зростанню продажів.
Розробив комерційню політику (онлайн та оффлайн) по каналам збуту.
За рекордно короткий час (3місяці) створив та вивів на ринок нові продукти. Нову ТМ "Slavna Strava"з 15 СКЮ. Створив та запустив ТМ «Maxi 7» 7 sku та «Aquafaba»,з презентацією нових ТМ в Парижі на виставці «Seal 2022».
Створив новий продукт для снекового напрямку ( 5 СКЮ , закуски для пива).
Запустив повномасштабний проект Е-commerce, з «0» (власний інтернет магазин) Ledova.com.ua . Підключив для розвитку продажів PCC агенцію . Створив маркетингову стратегію по розвитку торгових марок на сайті та за межами сайту . Акції, ремаркетинг, Google analitik, ads , підключення топових та інш.блогерів для просування товарів та реклами. Робота з аналітикою та корегування стратегії по результатам роботи за місяць.
Підключив всіх основних профільних та не профільних партнерів в e- commerce каналі( Розетка , Пром,Епицентр і тд).
Залучив компанію до асоціації ufma.org.ua (Український Альянс підприємців, компаній,по виходу на міжнародні ринки) . На разі отримали FDA реєстрацію компанії в США, рухаємось в напрямку мереж.Проводимо перемови з мережами.
Залучив компанію до Офісу з Розвитку Підприємництва та Експорту України (здобув грант на маркетингові дослідження, грант на піврічне онлайн навчання ЗЕД менеджера компанії, інше ).
Підключив одного з великих та кращих профільних дистрибуторів України, у B2B сегменті.
Підключив основних гравців в B2B напрямку - компанія “Axa”,“Terra““ Добродія» та інші.
Підписав контракти з мережами – «Fozzі», «Сільпо», «Таврія» та інші.
Пошук нових та підключення дистрибуторів в Європі.
Підписав контракт з Польським партнером.
Підписав 3-річний ексклюзивний контракт по Північній Європі (Швеція, Фінляндія, Данія, Норвегія).
Підписав 2-річний ексклюзивний контракт по країнам Прибалтики (Естонія, Латвія та Литва).
Брав участь в тендері з ООН ( WFP),по напрямку готова їжа ,ТМ "Slavna Strava".
Ініціював отримання та проходження сертифікацію FSSC 22000.
Ініціював отримання «Евро номера» для співпраці з країнами Європи.
Організація та участь у міжнародних ( Франція, Польща, Японія)та місцевих виставках :«Sial Paris 2022», «World Food Poland 2023»,«World Food Ukraine 2023».
Виграв гранд на поїздку до 49-ї Міжнародної виставки продуктів харчування та напоїв JETPO в Токіо Березень 2024.Пройшовши успішно всі етапи відбору та співбесід з представниками виставки JETPO.
Розробив ВТМ для мережі «Сільпо».
Підключив мережі « Море Пива»,«Hop Hey».
Співпраця з волонтерськими організаціями та фондами.
Введення CRM системи в компанію.
Комерційний директор (project work)
с 04.2021 по 10.2021
(6 месяцев)
ТОВ « Арома Групп», Одеса (Харчова промисловість)
Досягнення:
-Створена нова та эффективна стратегічна карта (Road Map) , план розвитку компанії з чіткими планами.
- Створенна маркетингова стратегія та розвиток компанії;
-Створено з «0» новий відділ продажів, структуру відділу продажів та компанії в цілому;
- Введена в компанію облікова система 1С підприємство та бухгалтерія;
- Підключено 10 нових дистриб'юторів та партнерів , приріст нових дистриб'юторів становив більш ніж 110% за 6 місяців роботи. - За липень 2021 року було досягнуто рекордну цифру X за обсягом продажів за всю історію існування компанії.
- В цілому зростання обсягу продажів зросло по відношенню до 2019 за той же період на 30% (не беремо до уваги 2020, 2021 рік, оскільки вони не є коректним для каналу ХоРеКа через об'єктивну ситуацію з пандемією);
- Створено бренд-буку компанії, логотип, нові каталоги та ін.
- Створено новий сайт компанії;
Комерційний директор
с 01.2020 по 03.2021
(1 год 2 месяца)
Merandis, Одеса (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Функціонал:
• Визначення загальної стратегії продажу;
• Визначення пріоритетних чинників збуту;
• формування бізнес-процесів продажів;
• Визначення стратегії підбору та розвитку персоналу;
• Визначення показників щоденного контролю за показниками підрозділу;
• формування системи мотивації;
• Визначення стандартів обслуговування та продажу;
• Проведення ведення та участь у процесах з ключовими клієнтами та мережами;
• Виконання плану продажу на рівні 110%, виконання показників кількісної та якісної дистрибуції;
• Проведення зборів та постановка завдань групи продажів;
• Комплексне вирішення складних завдань для досягнення поставленої мети;
• Проведення презентацій,
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами;
• Робота з дебіторською заборгованістю;
• Розробка маркетингових активностей;
• Вибудовував партнерські відносини із заводами виробниками, проведення переговорів із виробниками, підписання взаємовигідних контрактів з виробниками;
Досягнення:
• Побудував відділ продажу;
• створив систему звітності, мотиваційні профілі з KPI, організаційну структуру відділу продажів, визначив ключові канали збуту (VIP напрямок та лінійний роздріб);
• З нуля створив відділ HoReCa. Створив команду, стратегію та розвиток для каналу HoReCa;
• Ввів у компанію P&L;
• Взяв на дистрибуцію два продукти: вивів на ринок ексклюзивний продукт, перше алкогольне морозиво в Україні ТМ Scandal+ зробив перезапуск існуючого продукту компанія «Левада»;
• Оптимізував витратні статті у компанії: скоротив штат відділу продажу, витрати на ПММ, почав скорочення комерційних умов за клієнтами;
• Сформував та запустив комерційну політику в компанії, створив грейди та формати клієнтів та ТТ, що дало змогу планувати витрати на маркетинг;
• Запровадив робочу програму для менеджерів з продажу для роботи на полях;
• Склав стратегічне та оперативне планування на 2021 рік;
• Ініціював додавання до штату HR співробітника;
• Сформував бізнес-процеси з відділу продажу.
• Понітив обсяг продажів за перше півріччя на 30 % щодо того ж періоду минулого року , за рахунок нових контрактів , та збільшення АКБ .
Регіональний директор (project work)
с 07.2019 по 01.2020
(6 месяцев)
Fornetti Ukraine, Одеса,Миколаїв,Херсон (Харчова промисловість)
Функціонал:
• пошук та запуск топових локації;
• робота з ріелторами;
• запровадження документації з оренди об'єктів;
• ведення переговорів із орендодавцями;
• вирішення питань із держ. структурами та ін. організаціями;
• пошук та адаптація співробітників;
• запуск маркетингових активностей для пекарень регіону;
• оперативне керування командою територіальних менеджерів;
• Стратегічне та оперативне планування;
• Проведення зборів з подальшими постановками завдань та контролем виконання;
• Введення бюджетування, витрат, скорочення витрат, преміювання співробітників, штрафні санкції по відношенню до співробітників, загалом P&L.
Досягнення:
• запустив рентабельний бізнес на території Південної України (рентабельність бізнесу на рівні 20-25%);
• Створив мотиваційну програму для відділу продажів, яку прийняли на національному рівні, за якої вирішив головну проблему – плинність кадрів.
• Відкрив 12 пекарень (8 – в Одесі та 4 – у Миколаєві): 10 пекарень працюють досі, незважаючи на те, що проект закрився та бізнес скоротив свої масштаби у цьому напрямку.
Регіональний менеджер
с 03.2018 по 07.2019
(1 год 4 месяца)
NEW PRODUCTS GROUP - newproducts.ua, Одеса (Харчова промисловість)
- координування збуту продукції через 4 дистриб'ютори;
- Виконання планів з продажу та прибутку в регіоні;
- Проведення річної та поточної договірної компанії;
- Контроль використання маркетингових бюджетів;
- оперативне планування продажів для виробництва;
- Проведення аудиторного та польового навчання.
Досягнення:
- запустив нового, більш ефективного та результативного дистриб'ютора на територію Одеси та області; • Реалізовано низку успішних промоакцій з партнерами: подарункові акції, спеціальні знижки, мотивація торгового персоналу, бонусні програми.
- підключив новий канал збуту - канал опт, що дало збільшення зростання продажів на 30%;
- підключив зарубіжних клієнтів – Придністров'я та Молдова;
- збільшив зростання обсягу продажу шляхом збільшення представленості продукції ТТ (від 450 до 610 холодильників);
- Виконував плани продажу та KPI не менше 100%.
Територіальний менеджер з продажів
с 05.2015 по 03.2018
(2 года 10 месяцев)
JDE (JACOBS DOUWE EGBERTS), Одеса (Харчова промисловість)
- Забезпечення стандартів представленості продукції;
- розвиток клієнтської бази: Одеса, Миколаїв, Херсон;
- розробка та проведення трейд-маркетингових активностей;
- Підвищення лояльності контрагентів до продукції компанії;
- Управління торговою командою: 7 СВ, 24 ТП, 20 МР;
- Контроль дотримання цінової політики;
- моніторинг ринку, аналіз діяльності конкурентів;
- Ведення регулярної аналітичної звітності.
Досягнення:
- скоротив контрактні умови за двома ключовими клієнтами у лінійному роздробі з 35% до 12%, ніж заощадив компанії за рік 3 млн гривень;
- скоротив витратну частину за ПМ дистриб'ютора на 50% по році, шляхом встановлення газового обладнання всім торговим представникам компанії;
- оптимізував неефективні маршрути (скоротив 2 супервайзери та 5 торгових представників), що скоротило витрати на фонд оплати праці;
- 2 роки поспіль отримував нагороду в номінації Perfect Store – за найкращу представленість товару;
КАМ ( супервайзер по ключовим клієнтам )
с 03.2013 по 05.2015
(2 года 2 месяца)
Mondelez International Inc. ( Kraft Foods), Одеса (Харчова промисловість)
- Виконання планів по кільк. та якісної дистрибуції;
- підготовка та укладання договірної документації;
- формування цінових пропозицій та матриць;
- розробка маршрутів торгових агентів та мерчандайзерів;
- Контроль роботи консультантів, промоутерів (BTL);
- проведення моніторингів цін та асортименту продукції.
Досягнення:
- За 8 місяців роботи підключив одну з топових ключових мереж Одеси – мережу «Обжора», яка не працювала з компанією понад 5 років, що призвело до зростання обсягів продажів у 25% (з 5 млн. до 6,5 млн. у розрізі місяця).
– Вигравав Кубок «Кращий супервайзер в Україні» 2014 року.
Торговельний представник
с 10.2010 по 10.2012
(2 года)
Vitmark Ukraine, Одеса (Харчова промисловість)
- Виконання плану продажів (180 ТТ, Одеса);
- ведення та облік договірної та фінансової документації;
- постановка та облік - POSM та торговельного обладнання;
- Контроль дебіторської заборгованості.
Досягнення:
- збільшив регулярну базу клієнтів із 100 до 180 клієнтів;
- збільшив сезонну базу клієнтів із 50 до 250 клієнтів;
- виконував плани понад 150% у середньому за 4 місяці сезону;
- збільшив представленість продукції та поличковий простір у ТТ;
– скоротив частки простроченої дебіторської заборгованості з 40% до 10%.
Образование
Одеська Національна Юридична Академія
Правознавство, Одеса
Высшее, с 2004 по 2009 (5 лет)
Дополнительное образование и сертификаты
BST Consulting тренинг "Оперативное управление командой подчиненных и рабочими бизнес процессами "
10 -11 Августа 2018
TNG Guarantee тренинг -семинар "Как повысить вовлеченость, ответственность и инициативность сотрудников компании "
23-26 Сентября 2018
Laba - курс Commercial director
2023
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Пользователь Internet
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Windows
- Internet Explorer
- Outlook Express
- MS Access
- Opera
- Mozilla Firefox
- Графические редакторы
- MS Paint
- WordPad
- Операционные системы
- Express
Знание языков
- Английский — выше среднего
- Украинский — свободно
- Русский — свободно
- Армянский — свободно
Дополнительная информация
Експерт з питань комерційної діяльності на підприємствах та виробництвах різних галузей економіки. 15 річний досвід, який включає в себе конкретні приклади і результати розвитку бізнесів, вивід нових продуктів на ринок України та за її межами. Досвід будування ефективних команд, маркетингової діяльності, включаючи E-commerce та діджитал інструменти. Збільшення СКЮ та виведення продукції в топ.продажів. Націлений на результат та на освоєння нових ринків збуту продукції. Проактивний менеджер, який збирає сильні команди і виводить компанії на новий стратегічний рівень.
Hard skills:
•Стратегування ведення бізнесу.
•Менеджмент бізнес процесів та команд.
•Глибинна аналітика та резюме ( маркетинг, процеси, фінанси і тд).
•Продажі, повний цикл.
• Досвід та організація B2B, B2C, B2G продажів.
•Проектне управління.
•Управління та мотивація команд;
•Фінанси та бюджетування.
•Планування довгостроково та короткостроково.
•Операційна діяльність.
•Тайм менеджмент.
•Планування маркетингової діяльності.Макретинг.
•E –commerce продажі та маркетинг.
Soft skills:
•Орієнтація на результат.
•Лідерство та творчий підхід.
•Креативність.
•Проактивність, лояльність та відданість компанії в якій працюю.
•Здатність досягати результату.
•Комунікабельність.
• Відповідальністьта автономність в роботі.
•Дисциплінованість.
• Уміння відстоювати аргументовано свою точку зору в професійному діалозі ;
•Неконфліктність;
•Проактивна позиція.
•Чесність та відкритість.
Зацікавлення:
Великий теніс та біг
Книги
Автомобілі
Додаткові курси, тренінги і навчання
Володію програмами :
Bitrix24,
PlanFix,
1С,
MS Office.
2018 – BST Consulting - Тренінг "Оперативне управління командою підлеглих та бізнес процесами»;
2018 – TNG Guarantee - Тренінг "Як підвищити залученість, відповідальність та ініциативність співробітників компанії.»
2024 Laba course ”Commercial Director”
• маю водійські права, категорія B;
•маю автомобіль;
Похожие кандидаты
-
Керівник, заступник керівника підприємства, виконавчий директор, операційний директор
Киев -
Директор, зам. директора, управляющий, региональный менеджер, начальник отдела
50000 грн, Одесса -
Керуючий, заступник, управляючий, директор, начальник, менеджер, ресторатор
Киев, Винница , еще 8 городов -
Директор підприємства, заступник директора, керівник філії
Киев, Винница , еще 3 города -
CEO, GM, COO, директор, исполнительный, операционный руководитель
Киев