Резюме от 9 августа 2022 PRO

Галина

Оператор call-центру, менеджер з продажу, 10 000 грн

Занятость:
Неполная занятость.
Возраст:
30 лет
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Заступник директора, адміністратор

с 01.2021 по 07.2022 (1 год 6 месяцев)
Медична клініка, Київ (Медицина)

Виконувала обов'язки адміністратора :
- прийом дзінків, консультація та запис клієнтів ;
- зустріч клієнтів, консультація про послуги клініки, супровід клієнтів;
- робота в МІС;
- пошук клієнтів, допомога в розробці реклами, акційних пропозицій, програм;
- ведення та контроль графіку роботи лікарів;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- замовлення витратних матеріалів клініки;
- допомога кадровику з ведення ОС працівників, пошук працівників.
За проявлені органіційні здібності, комунікації, знання та вміння ведення діловодства була підвищена на посаду заступника/помічника директора.
В обов'язки входить:
- пошук контрагентів;
- пошук кадрів на різні підрозділи організації, проведення співбесід;
- ведення переговорів, представляючи організацію, прийняття рішень та заключення договорів;
- контроль роботи персоналу;
- організація закупівель медичного обладнання та господарчої техніки;
- організація роботи операційної;
- організація розширення клініки (переговори з оренди, пошук майстрів, погодження смет, робота з дизайнером, закупки меблів та повного оснащення приміщення від "ложки до подушки").
- підготовка документів для отримання ліцензії на медичну практику, акридитації організації;
- розробка та готування документів для функціонування організації;
- доручення керівника;
- ведення бесід з персоналом для створення невимушеної та затишної атмосфери в колективі.

Офіс адміністратор, помічник керівника, бухгалтера

с 02.2020 по 11.2020 (9 месяцев)
Офіс адміністратор, Київ (Спеціалізована оптова торгівля)

Забезпесення життєдіяльності офісу: слідкування та замовлення розхідних канцтоварів, вода, чай кава.
Виконання доручень керівника та бухгалтера: первинний документообіг з контрагентами. Складання договорів, виписка рахунків, накладних, актів. Ведення звітності розрахунків за договорами.
Ведення журналів тех.безпеки.
Ведення кадрових справ.
Підготовка наказів, листів.
Листування з контрагентами, державими установами.
Підготовка та видача документів на відрядження, звіт по відрядженню.
Підготовка документів для відкриття рахунків у банках для компанії.
Робота з онлайн кабінетом в декількох банках.
Підготовка матеріалу для рекламної продукції компанії.
Робота в Zoom, Bitrix.
Прийом вхідних дзвінків/ вхідної кориспонденції.

Медсестра, адміністратор, касир

с 08.2014 по 01.2020 (5 лет 5 месяцев)
Приватний медичний центр. Відділення інтенсивної терапії урологічні та гінекологічних хворих. Медична сестра перев'язувального к, Київ (Медицина)

Виконання всіх медсестринських маніпуляцій за призначенням лікаря. Знання та ведення медичної документації, санепідрежиму. Знання та ведення первинної ланки бухгалтерських документів. Пошук та ведення переговорів з майбутніми контрагентами, заключення договорів. Закупка розхідних матеріалів ( медичних, канцелярія, форма для працівників). Підбір персоналу, проведення співбесід. Досвід роботи старшим адміністратором. Адміністратор - касир. Знання касового апарату. Заміна старшої медсестри. Впевнений користувач пк ( word, excel). Досвід роботи в програмі 1с8 Бухгалтерія. Досвід роботи в медичний програмі "МедУчет". Виконання дорученнь керівника (організація зустрічей, фотозйомок, проведення внутрішнього навчання співробітників).


Образование

КММК #4,

Медсестра., Київ
Неоконченное высшее, с 2012 по 2016 (3 года 9 месяцев)

Закінчила медичний коледж.


Дополнительное образование

  • Бухгалтерський облік 1с8 курси (2018)
  • Адміністратор медичного центру (2018)
  • Школа головної медичної сестри (2018)
  • Організація медичної практики. Правові аспекти (2018)
  • Курси підвищення кваліфікації медичних працівників. (2019)
  • Курси асистента керівника (2021, 2 місяці)

Профессиональные и другие навыки

  • Навыки работы с компьютером
    Впевнений користувач пк. Word, Excel. Впевнене користування з оргтехнікою. ( Все чого незнаю - швидко навчаюся).
  • Швидко навчаюсь новому. (20 лет опыта)
    Свободно, использую в настоящее время.

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Дополнительная информация

Приємна зовнішність.Стресостійкість, комунікабельна, впевнений користувач пк та оргтехніки. Бистро навчаюсь. Знання ведення первинної ланки документів. Програма 1с8. Робота з контрагентами. Ведення переговорів, доручень. Управління , організація роботи персоналу. Знання та орієнтації в законодавстві медичному, фінансовому. Знання Санепід режиму. Виконання сестринських маніпуляцій ( в/в, в/м, п/ш ін'єкції, постановка в/в катетера, катетеризація сеч. міхура, забір урогенітального біомаиеріалу Знання касової дисципліни. Робота з банківським терміналом. Досвід роботи в парі з системним адміністратором на віддаленому режимі. Готова до навчання, розвитку. Вміння працювати в команді.


Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: