Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 9 августа 2023 PRO

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/5577714

Спеціаліст з тендерів, діловод, секретар, офіс-менеджер, помічник керівника, 14 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Діловод

с 10.2020 по наст. время (3 года 6 месяцев)
ТОВ «Підприємство «КИЇВ» (Нерухомість)

Функціональні обов’язки:
- здійснення реєстрації вхідної, вихідної документації;
- архівування та оптимізація документів;
- обробка та систематизування інформації (пошта, месенджери);
- відправлення документів: листів, договорів, рахунків та актів Укрпоштою та Новою поштою;
- ведення табеля обліку робочого часу працівників;
- формування особових справ працівників;
- ведення, облік, зберігання та видача трудових книжок;
- оформлення всіх видів відпусток;
- підготовка наказів на прийняття та звільнення працівників;
- допомога в організації свят, закупівля квітів та подарунків для привітань співробітників;
- закупівля канцтоварів, чаю, кави та води;
- контроль за роботою оргтехніки (заправка картриджів);
- допомога керівнику в межах своєї компетентності;
- зустріч клієнтів;
- підготовка конференц залу до зустрічей;
- показ клієнтам нежитлових приміщень, що здаються в оренду на території підприємства.

Діловод-спеціаліст по тендерам

с 11.2019 по 07.2020 (8 месяцев)
ТОВ «Центр-буд-Стандарт», Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Функціональні обов’язки:
- здійснення реєстрації вхідної, вихідної та внутрішньої документації;
- архівування та оптимізація документів;
- написання ділових, службових та супровідних листів;
- відправлення вихідної документації (Укрпошта, Нова пошта, електронна пошта).
За сумісництвом:
- моніторинг закупівель, підготовка та участь у торгах, відслідковування результатів, строків, ведення переговорів;
- якісне оформлення та підготовка документації для участі тендері, в т.ч. всіх необхідних довідок, банківських гарантій, сертифікатів і т.д.;
- відстеження змін у законодавстві тендерних закупівель, постійне удосконалення знань у цій сфері.

Провідний інспектор відділу організації діловодства

с 06.2016 по 05.2019 (2 года 11 месяцев)
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація, Київ (Адміністравтивна робота)

Обов'язки: реєстрація вхідних та вихідних документів в системі електронного документообігу «АСКОД», ведення реєстру вихідних документів, підготовка звітів, обробка та сортування електронної кореспонденції, формування архівних електронних та паперових справ, надання методичних рекомендацій, контроль та перевірка структурних підрозділів адміністрації щодо дотриманням вимог Інструкції з діловодства

Секретар, діловод сектору обліку та нарахування

с 03.2011 по 05.2016 (5 лет 2 месяца)
КП "Житло-сервіс", Київ (Житлово-комунальна система, сфера обслуговування)

Функціональні обов’язки: адміністративна підтримка та забезпечення життєдіяльності роботи офісу, реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції, контроль за термінами виконання документів, прийом та розподіл дзвінків, обробка та сортування електронної кореспонденції, підготовка документів для керівника, організація нарад, ведення та оформлення протоколів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури.

Оператор телефонного центру Секретаріату

с 02.2007 по 12.2008 (1 год 10 месяцев)
ПП "Велика Україна", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Функціональні обов’язки: прийом вхідних дзвінків (звернень) від громадян, опрацювання та внесення їх в базу даних, формування звітів.

Образование

Міжрегіональна академія управління персоналом (МАУП)

Факультет екноміки та фінансів, спеціальність "Менеджмент", Київ
Неоконченное высшее, с 2019 по 2023 (3 года 6 месяцев)

Дополнительное образование и сертификаты

Навчальний центр «КОНТАКТ» - курси «Навчальний курс по роботі ПК» «Офіс-менеджер: Word, Excel,Power P

2008, 3 місяці

«ПРОТЕНДЕР»

2020

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS Office MS PowerPoint Робота з оргтехнікою Робота зі сканером Робота з принтером Робота з ксероксом Документообіг АСКОД Уміння працювати з базовими програмами MS Office (Excel,Word, Po Досвід в організації та проведенні семінарів

Знание языков

  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно
  • Английский — начинающий

Дополнительная информация

Особисті якості: відповідальність, цілеспрямованість, чесність, готовність допомогти, дисциплінованість, емоційна стабільність, комунікабельність, тактовність.
Додаткова інформація:
Сімейний стан: заміжня
Діти: донька 22 роки

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: