Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 17 февраля 2024

Олександр

Психолог-вихователь, методист

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
52 года
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Воспитатель

с 10.1999 по 07.2006 (6 лет 9 месяцев)
Школа-интернат №21 Пуща-Водица, Київ (Освіта, наука)

«Креат-освіта»
Академія розвитку творчого потенціалу «Креатсоф» («Креатсоф» - творча мудрість»).
Ми навчаємо дітей літати на «двох крилах», для того щоб мислити двома півкулями мозку, мати творче відчуття життя і оригінально бачити світ.
1, «Діти диво-поліглоти» (для дітей двох-трьох років). Програма «ДДП». Комплексна (виховання + освіта + креат-пізнання) програма для сумісної роботи батька (психолога, вихователя або педагога) і дитини двох-трьох років, по творчому вивченню слів і коротких речень (базовий рівень) трьох іноземних мов, в ігровій формі і без професійного педагога (в домашніх умовах). Вимовляти складні слова і речення від дитини не потрібно. Головне в розвитку творчого потенціалу, розуміти фонетику слова і творчо зв’язати слово з його образом на «феном-карточці». Нові технології запам’ятовування великої кількості слів, дозволяють тратити мінімум психічної енергії при високій ефективності пам*яті. . Дитина двох років навчається запам’ятовувати картинку слова (образ) і його фонетичне ім*я (слово). Що дозволяє їй вийти на новий (креативний) образно-смисловий варіант мови, для того щоб вивести свою мову на творчий рівень мислення. Старому, логіко-смисловому варіанту мови, дитина навчиться сама, так як живе серед інтелектуалів. Наше завдання, - навчити дитину креативно мислити на рівні «творчої уяви».
«Ментальна арифметика» по програмі «Смартум», пропонує розвивати в дитячій психіці феноменальну пам'ять на числа, починаючи з п’яти років. В програмі «Креатсоф» ми розвиваємо феноменальну пам'ять на слова, починаючи з двох років. Це абсолютно безпечно, так як задіяні дві півкулі мозку, коли дитина чує слово «лівою півкулею», а образ слова, бачить в «правій півкулі». Що дає можливість вийти на творче мислення починаючи з двох років, коли дитина чує слово і бачить в своїй уяві його образ.
Програма «діти диво-поліглоти» має два курси навчання. На першому курсі, діти двох-трьох років навчаються тільки словам, трьох іноземних мов, для того щоб розвинути феноменальну пам'ять на слова в дитячий психіці. На другому курсі (діти трьох-чотирьох років), навчаються: а) розуміти короткі речення і б) мислити в образно-смисловому форматі двома півкулями мозку. Що дає можливість дитині вивчити три іноземні мови на самому першому (базовому) рівні і навчитися творчо мислити (двокрилі діти). При класичній формі навчання, дитина мислить лівою півкулею мозку (однокрилі діти) з примітивним (логіко-смисловим) способом обробки інформації.

Дополнительная информация

«Тренувально-творчі факультативи» (ТТФ) «Академії розвитку творчого потенціалу «Креатсоф».
Якщо раніше ми розглядали цілі блоки або комплексні програми по вихованню дітей високих стандартів, то тепер, тезисно пробіжимося по конкретним креативним практикам в вигляді «тренувально-творчих факультативів». Більш детальна інформація в книзі «Практика креативно-творчих факультативів».

1.«Креат-чита» - тренувально-творчий факультатив (ТТФ) креативного (образно-смислового) читання художньої літератури.
Є всім відомий метод інтелектуального читання, оснований на логіко-смислових свіязях. Для людей творчого складу розуму, є більш просунуте образно-смислове читання, коли ми читаємо слово и представляємо то, що бачимо. Це так зване читання на рівні «розуму» , в форматі «образних уявлень». Коли дитина із закритими очима слухає казку, яку ми їй читаємо, то виходимо на образне читання, більш високому рівні (рівень «душі»). Якщо довго тренувати таке читання, то можна вийти на «слухання казки відкритими очима» і фантомного бачення розсортування подій. Виходить, дитина слухає казку і пере її очима, як в кіно «пропливає» сюжет казки.
2. Креативна методика «творчого прориву» - «Факультатив «ТП»
Методика розроблена спеціально для творчого вивчення великого об’єму слів (тільки слів) трьох іноземних мов (англійська, німецька і французька) на базі авторських «феном-карток Галена», з наступним виходом дитячої психіці на момент «творчого прориву». Методика досить проста і за два-три місяці в садку, ЦРР, або дома можна вивести психіку дитини на момент «творчого прориву».
3. Творча практика «Факультатив 3КТ» ( три креативні таланти): дослідник-творець, винахідник-творець і творець-гуманітарного профілю.
Академія «Креатсоф» пропонує три факультативи творчого навчання: а) дослідник-творець когнітивних (пізнавальних) можливостей, б) творець-винахідник креативно-інтелектуальних властивостей і в) творець гуманітарного профілю.
4. «Творчий ерудит» («факультатив «ТЕ»).
Розумні люди кажуть, що не так важливо багато знати, головне правильно використати ці знання. Коли глибоко вникнути в тему, то всі люди творчого характеру були ерудитами в своїй галузі знань. Наприклад, велика кількість творчих людей розумового складу, знали три і більше іноземних мов. Творчим ерудитом був Аристотель (філософ-енциклопедист). Творчий підхід пізнавального плану, дає можливість вийти на максимально-ефективну практику в запам’ятовуванні великого об’єму інформації.
5.Творча гра в «сліпі шахи»(факультатив «СШ»).
В якості розвитку математичного мислення, часто в центрах раннього розвитку, або начальній школі, використовують гру в шахи. У нас другі шахи і друга гра. У дитини п’яти років очі закриті. Вона чує: «Пішак з «е2» на «е4». При цьому дитина бачить на своїй «внутрішній дошці» хід на «е4». Тренер далі робить свій хід на реальній або комп’ютерній дошці і говорить вголос. Для диво-дитини граючи в «сліпі шахи» треба мати образну пам'ять, здібність миттєвої оцінки ситуації і прийняття рішення без логічного обмірковування. Факультатив «сліпі шахи» можна починати з п’яти років.


6. «Прогресор» - творча практика людей майбутнього.
Прогресор, або творець майбутнього (факультатив «ТМ»), - це достатньо глибокий рівень креативної підготовки. Завдання факультативу «Прогресор», - дати розуміння абсолютно нової людини в галузі будь-якого творчого процесу виходячи із трьох рівнів якості: а) творець своєї навіть фантастичної реальності, б) глибоке обгрунтування цієї реальності і в) духовна практика «фантастичної реальності». Всім цім творчим практикам, можна навчати дитину починаючи з п’яти років.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: