- PRO
Ганна
Помічник менеджера із супроводу продажів, менеджер із збуту, 35 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 36 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/5728461/
Опыт работы
Менеджер із збуту
с 12.2023 по 12.2024
(1 год)
ТОВ " Стар-Буд", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1)Комунікація з наявними клієнтами/партнерами, ведення ділового листування ,приймання та обробка замовлень від клієнтів ;
2) Створення замовлень у обліковій системі,відправлення їх у відділ логістики для подальшої доставки на ТТ та склади клієнтів;
3) Організація та координація відвантаження товарів, за наявною інформацією від менеджерів з продажу;
4) Супровід замовлення- контроль готовності до відвантаження товару, вчасна доставка відвантажень на склад клієнта;
5) Контроль термінів та умов договорів (відносно повної оплати послуг, відповідності умов та домовленостей);
6) Взаємодія з менеджерами з продажу щодо відвантаження товарів клієнтам,допомога у розв’язанні поточних питань;
7) Робота з документацією (звіти, рахунки, оформлення замовлень клієнтів,видаткових накладних,актів звірки взаєморозрахунків та ін.);
8) Формування договорів та актів прийому-передач;
9) Забезпечення необхідної кількості товару на складі під замовлення клієнтів;
10) Взаємодія з іншими відділами у компанії (логістіка, закупка, співробітники складу, експедитори ,обліковець, бухгалтерія);
11) Контроль наявності всіх документів при відвантаженні товарів та надсилання оригіналів на бухгалтерію;
12) Виконання планів продажів;
13) Подача заявок на відділ рекламації(браку).
Менеджер із супроводу продажів
с 03.2023 по 10.2023
(7 месяцев)
ТОВ " ВАДА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1) Супровід та підтримка всіх процесів продажів шляхом вирішення проблемних ситуацій;
2) Комунікація з наявними клієнтами/партнерами, ведення ділового листування;
3)Робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі;
4) Організація та координація відвантаження товарів/робіт/послуг, за наявною інформацією від менеджерів з продажу;
5) Створення замовлень у обліковій системі,відправлення їх за потребою на відділ закупки;
6) Супровід замовлення- контроль готовності до відвантаження товару, вчасна доставка відвантажень на склад клієнта;
7) Контроль термінів та умов договорів (відносно повної оплати послуг, відповідності умов та домовленостей);
8) Взаємодія з менеджерами з продажу щодо відвантаження, взаєморозрахунків з постачальниками та клієнтами, проведення перерахунків за необхідності, допомога у розв’язанні поточних питань;
9) Робота з документацією (звіти, рахунки, оформлення комерційних пропозицій, замовлень клієнтів,видаткових накладних,ТТН ,актів звірки взаєморозрахунків та ін.);
10) Подовження та отримання нових партнерських статусів;
11) Участь у комерційних тендерах;
12) Формування договорів та спеціфікацій;
13) Забезпечення необхідної кількості товару на складі;
14) Контроль за реєстрацією всіх податкових накладних від реалізації товару;
15) Взаємодія з іншими відділами у компанії (логістіка,брокера,закупка,водії,інженери);
16) Контроль наявності всіх документів при відвантаженні товарів та надсилання оригіналів на бухгалтерію.
Заступник начальника відділення банку
с 11.2019 по 02.2023
(3 года 3 месяца)
АТ " Банк Форвард", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Обов'язки за відсутності касира:
1)Прийом платежів;
2) Валютообмінні операції;
3)Оформлення касових та банківських документів;
4)Здійснення грошових переказів;
5) Консультування та обслуговування клієнтів;
6) Погашення кредитів;
7) Обслуговування поточних, карткових рахунків клієнтів банку.
Основна діяльність
1) Відкриття/закриття відділення;
2) Відкриття/закриття сховища відділення;
3) Формування документів дня, звітів відділення, заяв клієнтів за день, клієнтських файлів та перевірка касових документів дня, відправка кореспонденції;
4) Розвантаження/Завантаження АТМ;
5) Підтвердження платежів, вчинення анулювання за необхідності;
6) Проведення ревізій каси та оформлення супутніх документів;
7) Контроль наявності актуальних інформаційних матеріалів, розміщених на касовому вузлі;
8) Ведення реєстрів відділення;
9) Перевірка правильності оформлення документів працівниками відділення;
10) Авторизація проводок;
11) Контроль та підтвердження анкет клієнтів фізичних та юридичних осіб;
12) Надання відповідей на запити контролерів та працівників ГО;
13) Надання необхідних документів для перевірки відділення співробітниками ЦУиР та подальше усунення помилок;
14) Оформлення (при заміні фахівця) дострокового розірвання депозитів;
15) Ведення рахунків пластикових карток відділення;
16) Адміністративні питання: заміна ламп, замовлення канцелярії, ремонт обладнання, замовлення рекламної продукції, замовлення / заправка картриджів, організація здачі документів відділення в архів і т.д.;
Виконання всіх завдань(обов'язків) керівника відділення за його відсутності.
Ст. касир-операціоніст; Ст. спеціаліст з операційної роботи(Заступник начальника
с 11.2014 по 09.2019
(4 года 10 месяцев)
АТ " Універсал Банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)
Старший касир-операціоніст (період роботи листопад 2014-січень 2018) :
1)Прийом платежів;
2) Валютообмінні операції;
3)Оформлення касових та банківських документів;
4)Здійснення грошових переказів;
5) Консультування та обслуговування клієнтів;
6) Погашення кредитів;
7) Обслуговування поточних, карткових рахунків клієнтів банку.
Старший спеціаліст з операційної роботи (заступник керівника відділення, контролер відділення) період роботи січень 2018-вересень 2019:
1) Відкриття/закриття відділення;
2) Відкриття/закриття сховища відділення;
3) Формування документів дня, звітів відділення, заяв клієнтів за день, клієнтських файлів та перевірка касових документів дня, відправка кореспонденції;
4) Розвантаження/Завантаження АТМ;
5) Інкасація/підкріплення відділення та касирів;
6) Підтвердження платежів, вчинення анулювання за необхідності;
7) Проведення ревізій каси та оформлення супутніх документів;
8) Контроль наявності актуальних інформаційних матеріалів, розміщених на касовому вузлі;
9) Ведення реєстрів відділення;
10) Перевірка правильності оформлення документів працівниками відділення;
1) Авторизація проводок;
12) Контроль та підтвердження анкет клієнтів фізичних та юридичних осіб;
13) Надання відповідей на запити контролерів та працівників ГО;
14) Надання необхідних документів для перевірки відділення співробітниками NORU та подальше усунення помилок;
15) Обслуговування клієнтів з питань: перестрахування позикового майна (замовлення договорів у СК, підписання з клієнтами, перерахування коштів, акти огляду, фото;
16) Проведення угод:
* Реструктуризація/реанімація кредитів
* Конвертація кредитів
* Врегулювання боргів за кредитними договорами шляхом продажу заборгованості факторинговим компаніям
* Врегулювання боргів за кредитними договорами шляхом проведення прощення боргу
* Врегулювання боргів за кредитними договорами шляхом викупу позикового майна Банком
17) Відправлення запитів виведення позикового майна із застави;
18) Прийом/обробка заяв клієнтів про надання довідок/меморіальних ордерів за кредитами;
9) Прийом та опрацювання заяв на оскарження транзакцій;
20) Прийом/обробка звернень клієнтів;
21) Підписання з клієнтами листів-пропозицій, актів прощення боргу;
22) Заяви на часткове/повне дострокове погашення кредитів;
23) Конвертація валюти, купівля/продаж валюти на МВРУ для фізичних осіб;
24) Ведення табеля робочого дня;
25) Перевірка роботи охоронної сигналізації у відділенні;
26) Продаж продуктів роздрібного бізнесу (при заміні фахівця);
27) Оформлення (при заміні фахівця) дострокового розірвання депозитів;
28) Випуск/перевипуск пластикових карток (при заміні фахівця);
29) Адміністративні питання: заміна ламп, замовлення канцелярії, ремонт обладнання, замовлення рекламної продукції, замовлення / заправка картриджів, організація здачі документів відділення в архів і т.д.;
30) Виконання всіх завдань керівника відділення за його відсутності.
Старший Касир-операціоніст;
с 08.2007 по 10.2014
(7 лет 2 месяца)
АТ КБ " Приват Банк", Луганськ, Київ (Фінанси, банки, страхування)
)Прийомі платежів;
2) Валютообмінні операції;
3)Оформлення касових та банківських документів;
4)Здійснення грошових переказів;
5) Консультування та обслуговування клієнтів;
6) Погашення кредитів;
7) Обслуговування поточних, карткових рахунків клієнтів банку.
Образование
Луганський національний аграрний університет
Спеціальність "економіка підприємства" кваліфікація спеціаліста, вища, Луганськ
Высшее, с 2010 по 2011 (1 год)
Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського
Напрям "Економіка та підприємства" кваліфікація бакалавр з фінансів, вища, Луганськ
Высшее, с 2007 по 2010 (3 года)
Луганський коледж економіки та торгівлі
Спеціальність "фінанси" (молодший спеціаліст), середньо-спеціальна, Луганськ
Среднее специальное, с 2005 по 2007 (2 года)
Знания и навыки
- Комунікабельність
- Здатність до навчання
- Скрупульозність
- Працьовитість
- Адаптивність
- Робота в команді
- Впертість
- Впевненість
- Рішучість
- Дисциплінованість
- Уміння розставляти пріоритети
- Ініціативність
Знание языков
- Английский — начинающий
- Украинский — выше среднего
Похожие кандидаты
-
Менеджер по продажам нефтепродуктов, помощник менеджера отдела сбыта
Киев -
Директор, руководитель отдела продаж, sales manager, региональный менеджер (B2B)
20000 грн, Киев -
Керівник відділу продажів, регіональний менеджер (B2B), KAM, sales manager
Киев -
Особистий помічник, асистент, працівник складу, підприємства, онлайн-консультант
Киев, Днепр , еще 2 города -
Менеджер з продажу, закупівель, помічник менеджера
Киев