Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Ганна

Помічник менеджера із супроводу продажів, менеджер із збуту, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
36 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Менеджер із збуту

с 12.2023 по 12.2024 (1 год)
ТОВ " Стар-Буд", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1)Комунікація з наявними клієнтами/партнерами, ведення ділового листування ,приймання та обробка замовлень від клієнтів ;
2) Створення замовлень у обліковій системі,відправлення їх у відділ логістики для подальшої доставки на ТТ та склади клієнтів;
3) Організація та координація відвантаження товарів, за наявною інформацією від менеджерів з продажу;
4) Супровід замовлення- контроль готовності до відвантаження товару, вчасна доставка відвантажень на склад клієнта;
5) Контроль термінів та умов договорів (відносно повної оплати послуг, відповідності умов та домовленостей);
6) Взаємодія з менеджерами з продажу щодо відвантаження товарів клієнтам,допомога у розв’язанні поточних питань;
7) Робота з документацією (звіти, рахунки, оформлення замовлень клієнтів,видаткових накладних,актів звірки взаєморозрахунків та ін.);
8) Формування договорів та актів прийому-передач;
9) Забезпечення необхідної кількості товару на складі під замовлення клієнтів;
10) Взаємодія з іншими відділами у компанії (логістіка, закупка, співробітники складу, експедитори ,обліковець, бухгалтерія);
11) Контроль наявності всіх документів при відвантаженні товарів та надсилання оригіналів на бухгалтерію;
12) Виконання планів продажів;
13) Подача заявок на відділ рекламації(браку).

Менеджер із супроводу продажів

с 03.2023 по 10.2023 (7 месяцев)
ТОВ " ВАДА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

1) Супровід та підтримка всіх процесів продажів шляхом вирішення проблемних ситуацій;
2) Комунікація з наявними клієнтами/партнерами, ведення ділового листування;
3)Робота з первинною бухгалтерською документацією в програмі;
4) Організація та координація відвантаження товарів/робіт/послуг, за наявною інформацією від менеджерів з продажу;
5) Створення замовлень у обліковій системі,відправлення їх за потребою на відділ закупки;
6) Супровід замовлення- контроль готовності до відвантаження товару, вчасна доставка відвантажень на склад клієнта;
7) Контроль термінів та умов договорів (відносно повної оплати послуг, відповідності умов та домовленостей);
8) Взаємодія з менеджерами з продажу щодо відвантаження, взаєморозрахунків з постачальниками та клієнтами, проведення перерахунків за необхідності, допомога у розв’язанні поточних питань;
9) Робота з документацією (звіти, рахунки, оформлення комерційних пропозицій, замовлень клієнтів,видаткових накладних,ТТН ,актів звірки взаєморозрахунків та ін.);
10) Подовження та отримання нових партнерських статусів;
11) Участь у комерційних тендерах;
12) Формування договорів та спеціфікацій;
13) Забезпечення необхідної кількості товару на складі;
14) Контроль за реєстрацією всіх податкових накладних від реалізації товару;
15) Взаємодія з іншими відділами у компанії (логістіка,брокера,закупка,водії,інженери);
16) Контроль наявності всіх документів при відвантаженні товарів та надсилання оригіналів на бухгалтерію.

Заступник начальника відділення банку

с 11.2019 по 02.2023 (3 года 3 месяца)
АТ " Банк Форвард", Київ (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки за відсутності касира:
1)Прийом платежів;
2) Валютообмінні операції;
3)Оформлення касових та банківських документів;
4)Здійснення грошових переказів;
5) Консультування та обслуговування клієнтів;
6) Погашення кредитів;
7) Обслуговування поточних, карткових рахунків клієнтів банку.

Основна діяльність

1) Відкриття/закриття відділення;
2) Відкриття/закриття сховища відділення;
3) Формування документів дня, звітів відділення, заяв клієнтів за день, клієнтських файлів та перевірка касових документів дня, відправка кореспонденції;
4) Розвантаження/Завантаження АТМ;
5) Підтвердження платежів, вчинення анулювання за необхідності;
6) Проведення ревізій каси та оформлення супутніх документів;
7) Контроль наявності актуальних інформаційних матеріалів, розміщених на касовому вузлі;
8) Ведення реєстрів відділення;
9) Перевірка правильності оформлення документів працівниками відділення;
10) Авторизація проводок;
11) Контроль та підтвердження анкет клієнтів фізичних та юридичних осіб;
12) Надання відповідей на запити контролерів та працівників ГО;
13) Надання необхідних документів для перевірки відділення співробітниками ЦУиР та подальше усунення помилок;
14) Оформлення (при заміні фахівця) дострокового розірвання депозитів;
15) Ведення рахунків пластикових карток відділення;
16) Адміністративні питання: заміна ламп, замовлення канцелярії, ремонт обладнання, замовлення рекламної продукції, замовлення / заправка картриджів, організація здачі документів відділення в архів і т.д.;

Виконання всіх завдань(обов'язків) керівника відділення за його відсутності.

Ст. касир-операціоніст; Ст. спеціаліст з операційної роботи(Заступник начальника

с 11.2014 по 09.2019 (4 года 10 месяцев)
АТ " Універсал Банк", Киев (Фінанси, банки, страхування)

Старший касир-операціоніст (період роботи листопад 2014-січень 2018) :

1)Прийом платежів;
2) Валютообмінні операції;
3)Оформлення касових та банківських документів;
4)Здійснення грошових переказів;
5) Консультування та обслуговування клієнтів;
6) Погашення кредитів;
7) Обслуговування поточних, карткових рахунків клієнтів банку.

Старший спеціаліст з операційної роботи (заступник керівника відділення, контролер відділення) період роботи січень 2018-вересень 2019:

1) Відкриття/закриття відділення;
2) Відкриття/закриття сховища відділення;
3) Формування документів дня, звітів відділення, заяв клієнтів за день, клієнтських файлів та перевірка касових документів дня, відправка кореспонденції;
4) Розвантаження/Завантаження АТМ;
5) Інкасація/підкріплення відділення та касирів;
6) Підтвердження платежів, вчинення анулювання за необхідності;
7) Проведення ревізій каси та оформлення супутніх документів;
8) Контроль наявності актуальних інформаційних матеріалів, розміщених на касовому вузлі;
9) Ведення реєстрів відділення;
10) Перевірка правильності оформлення документів працівниками відділення;
1) Авторизація проводок;
12) Контроль та підтвердження анкет клієнтів фізичних та юридичних осіб;
13) Надання відповідей на запити контролерів та працівників ГО;
14) Надання необхідних документів для перевірки відділення співробітниками NORU та подальше усунення помилок;
15) Обслуговування клієнтів з питань: перестрахування позикового майна (замовлення договорів у СК, підписання з клієнтами, перерахування коштів, акти огляду, фото;
16) Проведення угод:
* Реструктуризація/реанімація кредитів
* Конвертація кредитів
* Врегулювання боргів за кредитними договорами шляхом продажу заборгованості факторинговим компаніям
* Врегулювання боргів за кредитними договорами шляхом проведення прощення боргу
* Врегулювання боргів за кредитними договорами шляхом викупу позикового майна Банком
17) Відправлення запитів виведення позикового майна із застави;
18) Прийом/обробка заяв клієнтів про надання довідок/меморіальних ордерів за кредитами;
9) Прийом та опрацювання заяв на оскарження транзакцій;
20) Прийом/обробка звернень клієнтів;
21) Підписання з клієнтами листів-пропозицій, актів прощення боргу;
22) Заяви на часткове/повне дострокове погашення кредитів;
23) Конвертація валюти, купівля/продаж валюти на МВРУ для фізичних осіб;
24) Ведення табеля робочого дня;
25) Перевірка роботи охоронної сигналізації у відділенні;
26) Продаж продуктів роздрібного бізнесу (при заміні фахівця);
27) Оформлення (при заміні фахівця) дострокового розірвання депозитів;
28) Випуск/перевипуск пластикових карток (при заміні фахівця);
29) Адміністративні питання: заміна ламп, замовлення канцелярії, ремонт обладнання, замовлення рекламної продукції, замовлення / заправка картриджів, організація здачі документів відділення в архів і т.д.;
30) Виконання всіх завдань керівника відділення за його відсутності.

Старший Касир-операціоніст;

с 08.2007 по 10.2014 (7 лет 2 месяца)
АТ КБ " Приват Банк", Луганськ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

)Прийомі платежів;
2) Валютообмінні операції;
3)Оформлення касових та банківських документів;
4)Здійснення грошових переказів;
5) Консультування та обслуговування клієнтів;
6) Погашення кредитів;
7) Обслуговування поточних, карткових рахунків клієнтів банку.

Образование

Луганський національний аграрний університет

Спеціальність "економіка підприємства" кваліфікація спеціаліста, вища, Луганськ
Высшее, с 2010 по 2011 (1 год)

Донецький національний університет економіки та торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Напрям "Економіка та підприємства" кваліфікація бакалавр з фінансів, вища, Луганськ
Высшее, с 2007 по 2010 (3 года)

Луганський коледж економіки та торгівлі

Спеціальність "фінанси" (молодший спеціаліст), середньо-спеціальна, Луганськ
Среднее специальное, с 2005 по 2007 (2 года)

Знания и навыки

  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Скрупульозність
  • Працьовитість
  • Адаптивність
  • Робота в команді
  • Впертість
  • Впевненість
  • Рішучість
  • Дисциплінованість
  • Уміння розставляти пріоритети
  • Ініціативність

Знание языков

  • Английский — начинающий
  • Украинский — выше среднего

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: