Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Наскільки ваша компанія готова брати на роботу ветеранів? Пройдіть опитування
Резюме от 7 октября 2019 PRO

Олександр

Фахівець з підтримки користувачів, Help Desk спеціаліст

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
44 года
Город проживания:
Лубны
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Транс Логістика МТС

с 04.2019 по 09.2019 (5 месяцев)
Системный администратор, Лубни (Транспорт, логістика)

Налагодження та обслуговування комп'ютерів, оргтехніки. Створення і наповнення сайтів компанії.

Маркетолог

с 08.2018 по 06.2019 (10 месяцев)
ЛУБНИМАШ, Лубни (Машинобудування)

Робота з сайтом, пошукове просування (SEO); Facebook; створення презентацій; підготовка та розміщення статей в ЗМІ, підготовка компанії до виставок. Тестування та впровадження CRM системи. Програми: Adobe Photoshop, Adobe Premiere, Adobe InDesign

Системный администратор

с 09.2017 по 07.2018 (10 месяцев)
АГРОПЕРЕМОГА, Лохвиця (Сільське господарство, агробізнес)

Обслуговування віддалених офісів підприємства. Ремонт комп'ютерів, оргтехніки, торгового обладнання. Налаштування мережевого обладнання.

Системный администратор

с 11.2014 по 08.2016 (1 год 9 месяцев)
ХВИЛЯ, ТОВ, Лубни (Роздрібна торгівля)

Забезпечення працездатності мережевого обладнання, комп'ютерів, торгового обладнання. Установка і налаштування програмного забезпечення. Віддалене адміністрування. Робота з ремонтними та сервісними організаціями. Пошук запчастин і постачальників обладнання, програмного забезпечення. Налаштування ПЗ під поточні завдання підприємства.

Образование

Национальный авиационный университет

Облік і аудит, Київ
Высшее, с 2006 по 2009 (2 года 9 месяцев)

Дополнительная информация

Стажувався в компанії Helpdeskeddy (програмне забезпечення для служб підтримки клієнтів). Допомагав налаштовувати систему, правила, SLA, підключень поштових сервісів. Тестував новий функціонал сервіса.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: