Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Зоя

Бухгалтер, 30 000 грн

Рассматривает должности:
Бухгалтер, Клієнт-менеджер, Логіст, Менеджер проєктів, Головний бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації, Сервіс-менеджер
Вид занятости:
полная
Возраст:
38 лет
Город проживания:
Ракитное
Готов работать:
Киев, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бухгалтер, уповноважена особа

с 05.2020 по наст. время (4 года 11 месяцев)
Рокитнянський територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) Рокитнянської селищної ради Білоцеркі, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

забезпечує повний облік та інвентаризацію грошових коштів, товарно-матеріальних цінностей, своєчасно складає бухгалтерську звітність;
Проводить списання МШП, бензину, продуктів харчування;
забезпечує збереження бухгалтерських документів, оформлення і передачу їх у встановленому законодавством порядку;
Виконує звіряння розрахунків з постачальниками та підрядниками, складання Актів звірок дебіторської та кредиторської заборгованості;
Складає та затверджує річний план закупівлі;
Обирає процедуру проведеня закупівлі;
Забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель визначених Законом;
Оприлюднення в електронній системі закупівлі інформації, необхідної для виконання вимог закону;
Узгоджувати проекти документів, зокрема договору про закупівлю.
Створення та підписання документів у програмі Вчасно, M.e.doc

Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення

с 08.2010 по 12.2018 (8 лет 4 месяца)
Рокитнянськ районна державна адміністрація, Рокитне (Київська обл.) (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Формування меморіальних ордерів № 2, 5, 6, 10, 13, для
рознесення по журналу – головній книзі. Виконання роботи з формування, ведення та зберігання даних бухгалтерської інформації, оформлення їх відповідно до встановленого порядку для передачі до архіву. Здійснення банківських операцій та операцій пов’язаних з рухом коштів та товарно-матеріальних цінностей.
Здійснювала нарахування заробітної плати, лікарняних, відпускних та перерахування платежів, внесків до фондів державного соціального страхування, пенсійного фонду, коштів на фінансування капітальних вкладень, заробітної плати, інших платежів та виплат.
Формування кошторисних призначень та планів асигнувань, довідок про зміни до плану асигнувань. Формування паспортів бюджетних програм.
Укладання договорів та виставлення рахунків клієнтам.
На час відсутності з поважних причин (відпустка,хвороба тощо) начальника відділу фінансово-господарського забезпечення заміщувала його на посаді начальника відділу з виконанням його функціональних обов’язків.

Образование

БДАУ

Економіка підприємства, Белая Церковь
Высшее, с 2004 по 2009 (4 года 9 месяцев)

Знания и навыки

  • MS Excel
  • MS Word
  • M.E.Doc
  • Робота з оргтехнікою
  • Робота зі сканером
  • Робота з факсом
  • Робота з ксероксом
  • Робота з принтером
  • Банківська справа
  • Організованість
  • Клієнт-Банк
  • Сервіс Вчасно

Дополнительная информация

Відповідальність, комунікабельність, уважність до деталей, дисциплінованість, психологічна та фізична стійкість, уміння виконувати декілька задач одночасно, слухати співрозмовника.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: