Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Резюме от 27 марта 2023PRO

Елена

Менеджер по работе с клиентами, 10 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
41 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон, эл. почту и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.


Опыт работы

Продавець продовольчих товарів

с 10.2022 по 01.2023 (3 месяца)
Новус, Київ (Роздрібна торгівля)

Консультування відвідувачив та покупців , щодо товару та здійснювання продажу товарів;
Проведення викладки та ротації продукції в місцях продажу у відповідності до стандартів компанії;
фасування продукцii, розміщення цінників;
Контролювати якість продукції та терміни її придатності;
Підтримувати чистоту і порядок на робочому місці.
• Чайна продукція
• Кондитерська продукція
• Бакалія
• Молочна продукція

Менеджер (управитель) зі збуту

с 08.2020 по 01.2021 (5 месяцев)
ТОВ"Діамеб", Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

*Робота з зацікавленими клієнтами, а також з «теплою» базою існуючих клієнтів, консультації, обслуговування та обслуговування до кінця угоди.
*Здійснення комерційних пропозицій, постiйний контроль та зв'язок з клієнтами для своєчасного задоволення потреби клієнта по необхідним товарам (реагенти та сучасне медичне обладнання). *Виконання плану продажів.
*Оформлення первинних бухгалтерських документів (рахунку, рахунку-контракту). *Підготовка інформації для участі в тендерних закупівлям.
*Здійснення своєчасного планування та передача інформації для своєчасної закупівлі та доставки під кожного клієнта від виробника.
*Контроль відгрузки товарів зі складу компанії до складу Замовника.
*Контроль за виконанням договірних зобов'язань, відстеження дебіторської заборгованість.
*Складання та звітність за стандартами компанії.

Менеджер з продажу

с 10.2017 по 06.2018 (8 месяцев)
СПУ ТОВ «ЛIЛЬ ФРАНСГЛАС", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Робота з існуючими клієнтами, здійснення всіх етапів продажів. Формування спеціальних пропозицій для клієнтів; Підбір та консультація по асортименту посуди за бажанням і тематиці закладу, які необхідні клієнту .Повний документальний супровід (договір, рахунки, накладні, контроль відвантаження та доставки товару клієнту, ціноутворення (в встановлених межах);ведення обліку документооборуту в програмі 1 с 8.3.
Відстеження дебіторської заборгованості;
Аналіз конкурентного і цінової ситуації на ринку.

Начальник відділу продажів обладнання ресторанного бізнесу

с 09.2013 по 04.2016 (2 года 7 месяцев)
ТОВ "Гастро Груп", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Залучення нових клієнтів, аналіз і реалізація товару на ринку збуту. Ведення переговорів з заводами виробниками, для поставки товару.Моніторинг і аналіз конкурентів.Виконання проекту з оснащення обладнанням приміщень для кафе і барів. Розрахунок кошторів по даному замовленню. Прийняття участі у виставках і в проведенні та участі в тендерних закупівлях.Укладення договорів про постачання продукції; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С: 8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; контроль своєчасності розрахунків; контроль оплат і дебіторських заборгованостей; контроль повернень; аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація).

Спеціаліст по продукції

с 06.2011 по 08.2012 (1 год 2 месяца)
ТОВ "Екомед", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Укладення договорів про постачання продукції ; супровід документообігу; введення документообігу в програмі 1С:8; здійснення продажу; відвантаження і приймання товару; проведення інвентаризацій; підготовка та надання звітності за результатами роботи; Аналіз статистики продажів, залишків ; Управління асортиментом; Контроль і обробка замовлень; Контроль своєчасності розрахунків; Контроль оплат і дебіторських заборгованостей; Контроль повернень; Аналіз залишків товару на складі підприємства (прихід та реалізація); Пошук клієнтів; Моніторинг і аналіз конкурентів.

Старший менеджер по роботі з фізичними особами

с 06.2010 по 04.2011 (10 месяцев)
Відділення філії ПАТ КБ "Надра" КРУ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Залучення клієнтів на обслуговування. Просування і консультація клієнтів по всіх банківських продуктах. Консультування, супровід та оформлення депозитних операцій. Платіжні картки. Здійснення організації і проведення операцій з кредитування (всі напрямки). Контроль за якістю, оперативністю надання інформації та послуг по всіх банківських продуктах відділом по роботі з фізичними ліцамі.Подготовка та укладання договорів для подальшої спільної роботи.

Помічник аудитора

с 12.2007 по 06.2008 (6 месяцев)
ТОВ "АФ" Столична колегія аудиторів ", Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Проведення перевірок з питань, щодо правильності введення бухгалтерського і податкового обліку. Аналіз і складання аудиторського висновку. Надання консультаційних послуг щодо правильності оподаткування та ведення бухгалтерського та податкового обліку.
Аналіз та складання аудиторського висновку.

Економіст, фінансово-економічної групи

с 01.2007 по 08.2007 (7 месяцев)
ТОВ «Агентство «ЛУКОМ-А-Україна», група компаній «ЛУКОЙЛ», Київ (Охорона, безпека, оборона)

Аналіз доходів, витрат і прибутковості компанії.Аналіз рентабельность по об'єктам. .Аналіз виручки, вартості наданих послуг.Аналіз і контроль оплати праці, перевірка та аналіз нарядів, табелів (ФОП).
Аналіз кредиторської та дебіторської заборгованості.Контроль за здійсненням платежів за договорами.Аналіз витратної частини, аналітична звітність по проекту.Зіставлення планових і фактичних показателей.Маркетінг і аналіз цін на охоронні послуги.

Головний державний податковий ревізор-інспектор сектору перевірок відшкодування ПДВ, відділу контрольно-перевірочної роботи

с 03.2005 по 12.2006 (1 год 9 месяцев)
ДПІ у Подільському р-ні м. Києва, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Проведення перевірок з питань:
- правильності обчислення та своєчасності внесення до бюджету сум
податку на додану вартість ;
- достовірності нарахування суми бюджетного відшкодування податку на
додану вартість.

Головний державний податковий інспектор відділу приймання податкових документів

с 10.2004 по 02.2005 (4 месяца)
ДПІ у Голосіївському р-ні м. Києва, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

- приймання податкових документів;
- формування реєстрів.

Бухгалтер

с 08.2000 по 12.2003 (3 года 4 месяца)
ТОВ «РЕНАР», Київ (Охорона, безпека, оборона)

-перевірка та ведення первинних документів;
- робота з касою, з банком.
- введення повного обліку на підприємстві з використанням програми 1С версії 7.
Формування звітів до соціальних фондів та до податкових органів.
Ведення кадрового обліку.
Сдавання звітів до державних органів.


Образование

Київський національний торговельно-економічний університет

Економіки, менеджменту та права, Київ
Высшее, с 2004 по 2008 (4 года)

Друга вища освіта,
Юриспруденція

Київський національний торговельно-економічний університет

Облік і аудит, Київ
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)


Профессиональные и другие навыки

Навыки работы с компьютером
1 С: Бухгалтерія 8.3", Банк-клієнт, Microsoft Office, Оpenoffice, Adobe Reader. Вільне орієнтування в мережі Інтернет.


Дополнительная информация

Мої захоплення та інтереси : фітнес.

Вміння та харатерні властивості :
Швидко і ефективно вирішую поставлені задачі. Вміння вести переговори, презентації. Націленість на результат. Вміння адекватно оцінювати обстановку і розставляти пріоритети. Комунікабельна, дисциплінована, ініціативна, наполеглива, адекватно реагую на критику, вільно взаємодію з командою, відповідальна, легко навчаюся, високе почуття відповідальності і порядності.


Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Кандидаты в категории
Кандидаты по городам

Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: